تعداد بازدید : 543
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۱۴
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۴۰۰/۹/۱۴ ۱۳:۰۵:۱۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

مراحل اجرا پله گرد در ماسال

(ویرایش)

ساخت و اجرای پله گرد در ماسال موضوعی است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم. در واقع پله گرد به صورت مارپیچ یا پیچ دار می باشد و برای دسترسی به طبقات دیگر این مدل پله ها ساخته می شود. البته طراحی و اجرا پله گرد در ساختمان تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی و زیبایی ساختمان دارد به همین دلیل می توانیم پله های گرد را به عنوان یک المان برای دکوراسیون داخلی بدانیم. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه اجرا پله گرد آشنا شوید.

معرفی پله گرد

قبل از بررسی ساخت و اجرا پله گرد در ماسال بهتر است که با این مدل پله ها به طور کلی آشنا شوید. همانطور که گفته شد پله گرد به صورت مارپیچ یا پیچ دار است و با توجه به طراحی این مدل پله ها برای صرفه جویی در فضا می شود و دکوراسیون نمای بسیار زیبایی دارد به همین دلیل امروزه از پله های گرد به خصوص برای خانه های دوبلکس کوچک بسیار استفاده می شود. تنوع مواد و مصالح استفاده شده در این مدل پله ها بسیار بالا می باشد. برای ساخت پله گرد می توانید از چوب، بتن، فلز، پلیمر و بتن استفاده کنید. این مدل ها به طور معمول به صورت پیش ساخته هستند و در محل مورد نظر نصب می شود. اگر ساکن استان گیلان و شهر ماسال هستید و قصد خرید و ساخت پله گرد برای ساختمان خود را دارید، توصیه می کنیم که در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی پله گرد

اجرا و ساخت پله گرد

برای اجرا و ساخت پله گرد در ابتدا باید توسط کارشناسان و متخصصان از محل مورد نظر بازدید شود و تمام مواردی که برای ساخت پله گرد لازم است اندازه گیری شود. یکی از مواردی که در اجرا و ساخت پله گرد بسیار مهم می باشد، اندازه استاندارد در پله گرد می باشد. این کار باید توسط متخصصان حرفه ای انجام شود تا امنیت و زیبایی خود را داشته باشد.

مراحل اجرا پله گرد

در ادامه مقاله ساخت و اجرای پله گرد در ماسال لازم است که بدانید دقت در کیفیت، ابعاد، جنس پروفیل به کاررفته در پله، نوع سازه و مواردی به این صورت در ساخت این مدل پله ها بسیار مهم و ضروری است. همچنین برای ساخت پله گرد مجریان این طرح باید به وزن پله های بتنی مناسب با اسکلت ساختمان هم توجه ویژه داشته باشند.

مراحل اجرا پله گرد

ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران