تعداد بازدید : 492
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۱۴
کاربران آنلاین : 0
otiyana
۱۴۰۰/۹/۱۴ ۱۴:۴۶:۲۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۸ ۱۲:۲۰:۱۶

سیستم حضور و غیاب مناسب کارخانه ها

(ویرایش)

دستگاه های حضور و غیاب از ضرورت های هر شرکت و کارخانه ای هست. سیستم حضور و غیاب مناسب کارخانه ها و کارگاه ها به ثبت اطلاعات ورود و خروج کارکنان کمک می کند و انواع گزارش های مربوط به حضور و غیاب را برای استفاده مدیران، بخش منابع انسانی و حسابداری در اختیار سازمان ها قرارمی دهد. درکل سیستم حضور و غیاب، دستگاهی است که برای کنترل تردد در کارخانه ها و کارگاه ها به کار می روند.

چه نوع سیستم حضورغیابی برای کارگاه ها و کارخانه ها مناسب است؟
انتخاب نوع سیستم حضور و غیاب مناسب کارخانه ها و کارگاه ها از جمله چالش های کارگاه ها و کارخانه های صنعتی کشور محسوب می شوند. بسیار پیش می آید که میزان تولید یا فروش در کارخانه ها و کارگاه ها تغییر می کند که به علت تغییرات به وجود آمده در شیفت های کاری کارکنان می باشد، اینجاست که دستگاه های حضور و غیاب کمک شایانی به مدیران کارگاه ها و کارخانه ها می کند. در صورتی که شما مدیریت یک گارگاه و یا کارخانه بزرگ یا کوچک را به عهده دارید بهترین گزینه دستگاه های حضور و غیاب برای مجموعه شما دستگاه حضور و غیاب مبتنی برتشخیص چهره است. از آنجایی که کارگران شما اغلب با دست کار میکنند و گاها دست آنها کثیف است، دستگاه تشخیص چهره به شما توصیه می گردد.

قیمت سیستم حضور و غیاب برای کارخانه ها و کارگاه ها
مدیریت ورود خروج کارکنان و کنترل تردد پرسنل از مهم ترین چالش های مدیران برای خرید این دستگاه ها هست. غالبا مدیران در پی انتخاب بهترین گزینه دستگاه های حضور و غیاب متناسب با کارگاه یا کارخانه خود هستند.

حضور و غیاب مناسب کارخانه ها

به خاطر داشته باشید که بهترین دستگاه های حضور و غیاب لزوما به معنای گران ترین دستگاه ها نیست. غالبا، قیمت سیستم حضور و غیاب مناسب برای کارگاه ها و کارخانه ها بستگی به امکانات و نوع اسکنری که در آن طراحی شده، متفاوت است.

مزایای خرید سیستم حضور و غیاب مناسب کارخانه ها و کارگاه ها
با انتخاب دستگاه مناسب کارگاه یا کارخانه خود، شما به راحتی می توانید در وقت و سایر هزینه های خود صرفه جویی نمایید زیرا دیگر نیازی به محاسبات طولانی حقوق و دستمزد کارکنان ندارید.

از جمله مزایای سیستم حضور و غیاب مناسب کارخانه ها و کارگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت حضورغیاب و مرخصی و ماموریت پرسنل در کارگاه ها و کارخانه ها (بدون کاغذ)
قابلیت تعیین شیفت های کاری در طول ساعات مختلف در کل روز
مدیریت حضوروغیاب لحظه ای تردد کارکنان توسط مدیران
تهیه گزارش کامل برای ارائه به مدیران جهت کنترل حضورغیاب پرسنل کارگاه ها و کارخانه ها
تعیین معیارهای مهم و کلیدی و مشاوره در زمینه خرید دستگاه حضور و غیاب برای مدیران
استفاده از راهنمای خرید دستگاه حضور و غیاب کارخانه ها و کارگاه ها برای انتخاب دستگاه مناسب کارخانه و کارگاه شما بسیار حائز اهمیت است.

فراموش نکنید که انتخاب و خرید یک دستگاه و نرم افزار مناسب حضور غیاب مناسب از بزرگترین چالش ها و سخت ترین کارها برای مدیران کارخانه ها و کارگاه ها می باشد. از طرفی انتخاب نوع سیستم مناسب کارگاه و کارخانه شما کاری سخت و طاقت فرسا است.

قبل از خرید سیستم حضور و غیاب مناسب کارخانه ها و کارگاه ها به چه نکاتی توجه کنیم؟
به شما توصیه می کنیم قبل از اینکه هیچ تصمیمی بگیرید با دقت نیاز و سایز شرکت خود را بررسی نمایید. بدین منظور در انتخاب بهترین دستگاه نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران