تعداد بازدید : 524
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۹/۱۴
کاربران آنلاین : 0
کیانا بانو0077
۱۴۰۰/۹/۱۴ ۱۶:۰۱:۲۹
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲ ۱۲:۵۱:۲۵

طراحی سایت ارزان وردپرسی در تهران

(ویرایش)

برخی از مشتریان می خواهند سایتی حرفه ای داشته باشند، اما هزینه طراحی سایت آنها بالا نشود و به قول معروف طراحی وب سایت حرفه ای با هزینه ای پایین تر نسبت به سایتهای اختصاصی را ملاک کار خود قرار دهند.ما طراحی سایت وردپرسی را توصیه میکنیم.این مقاله را حتما بخوانید. 

طراحی سایت وردپرسی ارزان

چرا طراحی سایت وردپرسی را انتخاب کنیم ؟

برخی از کسب و کارها نیاز به طراحی سایت هایی نیمه یشرفته دارند تا راه خود را کم کم به گستره ی اینترنت باز کنند. ما با اختصاص دادن خدمات مناسب و ارزان قیمت در زمینه طراحی سایت وردپرسی می کوشیم به تمامی افراد و کسب و کارهایی که نیازمند طراحی سایت با بودجه های مناسب اما حرفه ای خدمات دهیم.

تعرفه طراحی سایت سایت با وردپرس

اگر شما یک وبسایت ارزان قیمت اما با ظاهری مناسب و امکانات کارآمد می خواهید و از نظر ظاهری می خواهید سایت شما نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری مناسبی داشته باشد می توانید از خدمات طراحی سایت با وردپرس ما استفاده کنید.

طراحی سایت وردپرسی ارزان

امروزه سیستم مدیریت محتوای وردپرس با توجه به رابط کاربری بالا و سهولت استفاده برای افراد مختلف، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.به همین دلیل بسیاری از مشتریانی که قصد راه اندازی یک وب سایت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه را دارند، اولویت اول آنها طراحی سایت وردپرسی می باشد، که بعد ها خودشان بتوانند محتوای سایت را به آسانی مدیریت کنند.تیم طراحی سایت  با انجام عملیات بهینه سازی بر روی افزونه های مختلف سیستم مدیریت محتوای وردپرس، انواع قالب های وردپرسی را با هزینه مناسب در اختیار شما قرار می دهند.

طراحی سایت ارزان

چرا باید طراحی قالب وردپرس را یاد بگیرم؟

ممکن است شما هم علاقه زیادی به کدنویسی نداشته باشید؛ اما اگر کمی در این زمینه بدانید بد نیست.به دلیل اینکه در آینده ممکن است بخواهید تغییراتی را در طراحی قالب ورد پرس خود اعمال کنید که شایدبا افزونه کار شما انجام شود؛ اما مطمئنید که همیشه افزونه کارساز خواهد بود؟ در ضمن انباشته شدنافزونه‌های متعدد برای کار‌های کوچک نیز ایده خوبی به نظر نمی‌رسد؛ زیرا باعث افت سرعت سایت شما خواهد شد. پس بهتر است کمی در مورد کدهای برنامه نویسی وردپرس بدانید تا اگر نیازیه تغییر داشتید، به راحتی و با دست باز، این کار را انجام دهید.

خدمات طراحی سایت وردپرسی در تهران

مهمترین ویژگی که شرکت طراحی سایت ما را از سایرین متمایز کرده است طراحی سایت ارزان و در عین حال تخصصی در تهران است. از لحظه ثبت سفارش طراحی وب سایت ما در کنار شما هستیم و ساخت سایت شما را در کوتاهترین زمان به صورت تخصصی انجام میدهیم. خدمات طراحی سایت تهران را به ما بسپارید.

مراحل طراحی سایت

بررسی اولیه :

تیم طراحی سایت وردپرسی ما برای درک ذهنیت مورد نظر شما و دلیل راه اندازی سایت با برگزاری جلسات طوفان ذهنی تمام موارد را بررسی خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

برنامه ریزی پروژه :

قبل از شروع پروژه برنامه ریزی دقیقی از نحوه انجام کار به شما ارائه می شود که بطور کامل در جریان نحوه راه اندازی وب سایت خود باشید و بتوانید همگام با ما آن را بررسی کنید.

طراحی سایت با قیمت مناسب و ارزان :

برای راه اندازی وب سایت ابتدا طراحی ساختار اولیه آن توسط تیم طراحی خوب به بهترین شکل انجام می شود و بعد از تایید شما ساخت سایت طبق آن طرح شروع می شود.

شروع ساخت سایت :

تیم توسعه و برنامه نویسی خوب تضمین می کند که وب سایت شما را با استراتژی فروش بیشتر و ساختاری ایده آل راه اندازی کنند.

رونمایی از سایت :

 تضمین کیفیت  قبل از تاریخ راه اندازی ، یک آزمایش کامل بر روی وب سایت شما انجام می دهد سپس بعد از تایید از وب سایت شما رونمایی خواهد شد.

مشکلات احتمالی آینده :

تعمیر و نگهداری  برای اطمینان از عملکرد بهینه وب سایت، به کار خود در پشت صحنه ادامه خواهد داد، تا درصورت بروز هرگونه مشکل آن همان لحظه رفع نماید.

طراحی سایت با وردپرس

سخن پایانی :

انتخاب شرکت طراحی سایت با نمونه کار حرفه ای و تعرفه مناسب ، کار بسیار مهمی است. چراکه وبسایت شما بعنوان بخشی از هویت برند شماست و ما در کنار شماییم تا به بهترین شکل برند خود را معرفی کنید. اعتماد شما، سرمایه ی ماست.تیم طراحان استدیو هشت و چار با استفاده از دانش خود و شناخت اهداف کسب و کار شما، سعی دارد به بهترین شکل خدمات طراحي سايت وردپرسی  شما را عرضه کرده است.همین حالا با ما تماس بگیرید و برای یک تغییر شگفت آور آماده شوید.

 

هیچ چیز غیر ممکن نیست....
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران