تعداد بازدید : 560
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۲۲
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۰/۹/۱۷ ۲۰:۲۹:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

معرفی بهترین متخصص های ایمپلنت

(ویرایش)

از دست دادن دندان برای هر کسی ممکن است رخ دهد و نه تنها از لحاظ ظاهری ناخوشایند است، برای جویدن غذا و هضم صحیح نیز مشکل ایجاد می کند. اما پیدا کردن متخصص ایمپلنت دندان که از بهترین مواد و وسایل استفاده کند نیز به همین آسانی نیست.

بر اساس نظرات و تجربیات دیگر افراد در این زمینه، لیستی از پزشکان و کلینیک هایی که  کاشت دندان را به بهترین نحو انجام می دهند را ارائه می کنم.

 

  1. مرکز تخصصی ایمپلنت

در سایت مرکز ایمپلنت ایران تلاش شده است تا با معرفی معتبر ترین و بهترین مراکز ایمپلنت با نمونه کار های فراوان در سطح شهر تهران موجبات اطمینان و آرامش بیماران عزیز را در سطح بسیار بالا فراهم آورد . مرکز ایمپلنت ایران در حال حاضر با مراکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران و شمال تهران همکاری دارد. مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران و مرکز تخصصی ایمپلنت شمال تهران از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشند و همچنین دارای جای پارک فراوان و اختصاصی می باشد تا تمامی بیماران عزیز از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا وسیله شخصی خود به راحتی به این مراکز تشریف بیاورند.

 

 

  1. کلینیک تخصصی دندانپزشکی Dencare

این کلینیک در زمینه ایمپلنت دندان، اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت و لمینت، روکش‌های دندان و ... فعالیت می‌کنند.

 

  1. کلینیک دندانپزشکی قلهک

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

 

  1. کلینیک دندانپزشکی مبین

کلینیک دندانپزشکی مبین، متخصص دندانپزشکی در تهرانسر، ایمپلنت دندان، متخصص ایمپلنت، بلیچینگ دندان، کامپوزیت دندان، ارتودنسی دندان، لمینت دندان و اصلاح طرح لبخند آماده ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت ها است.

 

  1. کلینیک دندانپزشکی دکتر نوشین نصیری ندوشن

دکتر نوشین نصیری ندوشن، جراح و دندانپزشک زیبایی، فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی عمومی، فلوشیپ ایمپلنت و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا می باشند و از سال ۱۳۸۱ به صورت حرفه ای در زمینه ی دندانپزشکی زیبایی مشغول به فعالیت بوده و از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی وارد حوزه ی دندانپزشکی دیجیتال شده اند.

 

خدماتی که در کلینیک دکتر نوشین نصیری انجام می شود:

  • دندانپزشکی دیجیتال
  • دندانپزشکی زیبایی (شامل اصلاح طرح لبخند، پرسلن لمینیت و کامپوزیت ونیر)
  • دندانپزشکی کودکان
  • ترمیم دندان
  • ایمپلنت و پروتز و بریج دندان
  • درمان ریشه
  • بلیچینگ

 

  1. کلینیک دندانپزشکی آرکا

کلینیک دندانپزشکی آرکا در بهار سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه ی خدمات نوین و پیشرفته دندانپزشکی در تهران افتتاح گردید . کلینیک دندانپزشکی آرکا یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در ایران می باشد که کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار مراجعین قرار می دهد.

 

  1. کلینیک دکتر مصطفی نژاد

دکتر اشکان مصطفی نژاد دارنده دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران و مسترشیپ ایمپلنت و جراحی فک و صورت از انجمن بین المللی ایمپلنتولوژیستها ICOI میباشند.

دکتر مصطفی نژاد با بیش از ١٢ سال تجربه کار کلینیکی همراه با تحقیق و پژوهش مبدع و اولین ایجاد کننده سیستم ارائه خدمات دندانپزشکی بدون استرس (stressless dental care) میباشند که هدف آن ارائه خدمات دندانپزشکی با کمترین درد و ناراحتی و با بهترین کیفیت میباشد.

 

  1. دکتر بهاره سپهریان
  • دندانپزشک زیبایی : طراحی لبخند - لمینت دندان - ایمپلنت - بلیچینگ
  • فارع التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران
  • مسترشیپ دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه بن آلمان
  • دارنده مدارک بین المللی در ایمپلنت
  • عضو انجمن تحقیقات دندانپزشکی آمریکا

 

  1. دکتر میثم آریام

دکتر میثم آریام فوق تخصص ایمپلنت دندان، فلوشیپ ایمپلنت و جراحی‌های پشرفته از دانشگاه تهران هستند و در سال 1379 از دانشگاه شهید بهشتی فارق التحصیل شدند. دکتر میثم تخصص خود را از دانشگاه اصفهان دریافت کرده و اکنون یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران می‌باشد

 

شما هم اگر متخصص ایمپلنت خوب سراغ دارید به این لیست اضافه کنید.

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۰۹:۰۱:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۹ ۱۱:۳۶:۲۷
(ویرایش)

دکتر حسین برجیان در اصفهان

پدرم بیمار دکتر برجیان هستند و ۶ ایمپلنت داشتند و با اینکه مدت زیادی هست انجام دادند هیچ موردی نبوده راضی هستیم، خیلی در انجام درمان دقت دارند.
 

۱۴۰۱/۹/۲۲ ۱۲:۵۱:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۲ ۱۲:۵۱:۳۴
(ویرایش)

دندانپزشکی ستاره دنتال هم خیلی خوب بود من خیلی راضی بودم ازشون. واقعا بهترین مرکز ایمپلنت غرب تهران همینه.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران