تعداد بازدید : 621
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۴/۱۴
کاربران آنلاین : 0
geekgirl
۱۴۰۰/۱۰/۷ ۱۴:۵۲:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۱:۳۶

راهنمای خرید سردخانه جسد (بیمارستانی) از سازندگان معتبر

(ویرایش)

سردخانه جسد

قیمت یخچال سردخانه جسد 

سردخانه جسد یکی از تجهیزات بسیار کارآمد و ضروری در هر بیمارستان ، ارامستان ها و پزشکی قانونی ها می باشد، زیرا بدن انسان پس از مرگ به دلیل رخ دادن فرایند های شیمیایی به سرعت شروع به تجزیه شدن می کند و در اثرهمین فرایند بوی بسیار نامطبوعی به خود گرفته و دچار ورم می شود . در نتیجه میت را پس از مرگ در دستگاهی به نام سرد خانه جسد قرار می دهند . سردخانه میت به دلیل دارا بودن سیستم سرما زایی فرایند تجزیه را کند می کند و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

در سردخانه جسد می توان میت را تا چندین ماه و یا حتی چند روز نگه داری کرد زیرا این گازه های خنک کننده به درون موتوری تحت عنوان موتور سرما ساز جریان یافته و سبب کاهش دمای این دستگاه تا منفی 20 درجه سانتی گراد می شود در نتیجه می تواند جنازه را از چند روز تا چند ماه نگه دارد . سردخانه هایی با تعداد کشوی 9 الی 12 استفاده می شود. 

عملکرد سردخانه جسد 

image_167130407d8923988a6c18e7d1f19104ff6c5390

سردخانه جسد که با نام سردخانه بیمارستانی نیز شناخته می شود دارای عملکردی کاملا مشابه به یخچال ها است . زیرا سردخانه جسد نیز مانند سایر یخچال ها و فریزرها دارای کندانسور، اواپراتور، موتور، فن و... می باشد موتور کندانسور سردخانه درمانگاه مانند یخچال ها از نوع موتور هرمتیک می باشد زیرا این موتور دارای قدرت بسیار بالایی برای سردسازی فضای داخل محفظه ی سردخانه بوده، یکی از اجزای بسیار مهم این سردخانه صنعتی فن است که در داخل کابین سردخانه تعبیه شده است .

 سردخانه جسد دارای دو فن می باشد که این دو فن سبب جریان یافتن و گردش یکنواخت هوای سرد در تمام محفظه سردخانه می شود . ترموستات سردخانه میت دیجیتال بوده و به کمک آن کاربر می تواند دمای داخل کابین سرخانه بیمارستانی را کنترل و تنظیم کند و تا زیر صفر درجه کاهش داده یا دما را افزایش دهد . ترموستات سردخانه جسد کمک بسیار زیادی در صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و علاوه برآن عملکرد موتور را بهبود بخشیده و راندمان آن را افزایش می دهد.

جسد تا چه زمانی در سردخانه نگهداری می شود؟

با توجه به این که از سردخانه های میت برای نگه داری میت ها تا مدت زمان مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین دلیل سردخانه های جسد معمولاً در دو مدل کوتاه مدت و طولانی مدت تولید و به بازار عرضه می شوند. دمای قابل تنظیم برای سردخانه های کوتاه مدت بین منفی پنج تا مثبت پنج درجه ی سانتی گراد و تا 48 ساعت می توانند اجساد را در خود نگه داری و از ایجاد بوی نامطبوع در جسد جلوگیری کنند، و در سردخانه های جنازه بلند مدت دما تا منفی بیست درجه سانتی گراد باید قابلیت سرد شدن را داشته باشند، و می توانند اجساد را می توانند به صورت طولانی مدت مثلاً چند هفته و یا حتی چندین ماه در خود نگه داری کنند.

اجزای سردخانه های جسد

image_ee227b6c8df6598169f5e477149737bdad5385e7

  • بدنه ی سردخانه جسد

جنس ورق های به کار رفته در بدنه ی سردخانه ی بیمارستانی بنا بر سفارش مشتری می توانند از دو نوع استیل و یا گالوانیزه می باشد، که معمولاً از لحاظ قیمت ورق های استیل گران تر از گالوانیزه می باشد، به دلیل استفاده از پوشش رنگ پودری کوره ای در ورق های گالوانیزه می توانند در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاومت زیادی را از خود نشان دهند.

  • موتور سرما ساز

در سردخانه های جسد نیز هم مانند همه ی وسایل سرمایشی باید از موتور سرما ساز، اواپراتور، کندانسور و سایر متعلقات سرماسازی استفاده کنیم. موتور به کار رفته در تولید این سردخانه ها نیز می تواند از نوع  کالترون، دانفوس و یا تکامسه خواهد بود، که با توجه به سفارش مشتری می توان از هر کدام از این موتورها می توان استفاده کرد.

  • پنل کنترل دما

برای این که بتوانیم دمای داخل کابین و مطلع شدن از میزان دما پنلی بر روی سردخانه نصب می شود، کنترل کنیم، تا تمام این اطلاعات مربوطه را در اختیار کاربران آن ها قرار می گیرند، تا آن ها بتوانند دمای مد نظر خود را تعیین کنند. این پنل می تواند لمسی یا دکمه ای باشد. 

  • برانکارد قابل جداسازی

برای قرار دادن اجساد در داخل کابین سردخانه از برانکارد استفاده می کنند، که با توجه به سفارش مشتری جنس بدنه ی برانکارد از نوع استیل یا ورق گالوانیزه ضد زنگ می باشد. برخی از برانکاردها نیز دارای قابلیت جداسازی را نیز دارند، و به راحتی می توان جسد را تا خودرو حمل کرد، بدون اینکه نیاز به انتقال آن به یک برانکارد دیگر باشد.

مشخصات فنی سردخانه ی جسد

خرید سردخانه جسد

جنس بدنه ی کابین های سردخانه ی بیمارستانی از دو نوع استیل خالص نگیر و یا گالوانیزه گرم و ضدزنگ می باشد، که با توجه به سفارش مشتری یکی از این دو مدل را انتخاب می کنند، هم چنین جنس کشوهای درب های آن ها از نوع کرم نیکل خالص و نگیر می باشد، تا این سردخانه ها بتوانند دارای عمر طولانی تر باشند. در بین لایه های بدنه ی داخلی دستگاه عایق کاری شده اند، تا بتوانیم از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری کنیم.

سردخانه بیمارستانی صنایع برودتی ریما سرما

جسد مرده در سردخانه

صنایع برودتی ریما سرما با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تولید محصولات سرمایشی همواره در خدمت شما عزیزان است تا با به کارگیری نیروهای مجرب در زمینه تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه، محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان عرضه کند.تمامی محصولات فوق دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش از زمان تحویل کالا می باشند.

سردخانه جسد صنایع برودتی سردین کالا

قیمت یخچال سردخانه جسد

گروه تولیدی سردین کالا فعالیت خود را با بیش از دو دهه در زمینه ی تولید انواع یخچال و فریزر صنعتی، انواع یخچال و سردخانه های صنعتی آغاز نموده است. این مجموعه تمامی محصولات خود را با طراحی بروز، با کیفیت و با دوام بالا به سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه خود عرضه می کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای 18 ماه گارانتی از زمان تحویل کالا می باشند.

سردخانه جسد ونوس برودت

صنایع ونوس برودت با بیش از سال ها سابقه ی درخشان فعالیت خود را به گونه ای حرفه ای در زمینه ی تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی و کافی شاپی،ساخت و احداث انواع سردخانه صنعتی از ۲۵ سال پیش آغاز نموده است.شما عزیزان میتوایند محصولات تولید شده را بدون واسطه و بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.

منبع: https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1115109-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۴:۳۵:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ۱۱:۱۱:۱۳
(ویرایش)

صنایع خانه سرما یکی دیگر از تولید کنندگان به نام سردخانه جسد در ایران می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۱۴۰۲/۴/۱۴ ۱۰:۰۹:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶
(ویرایش)

جهت خرید و مشاهده لیست قیمت سردخانه مرده بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://yakhchalsazanalborz.ir/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF

۱۴۰۲/۴/۱۴ ۱۰:۴۹:۱۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۱:۳۶
(ویرایش)

سردخانه جسد دستگاهی برای نگهداری اجساد در دمای پایین و مطابق با شرایط نگهداری جسد در سردخانه می باشد. در مورد کاربرد سردخانه مرده باید بگوییم که گزینه ی مناسبی برای انتخاب در محیط های مختلف اعم از بیمارستان ها، مراکز پزشکی قانونی، مراکز پزشکی جهادی، آرامستان، قبرستان، غسالخانه ها، مرده شور خانه ها، مراکز پزشکی قانونی، مراکز بهداشتی روستایی می باشد و به شما کمک می کند تا بتوانید برای نگهداری کوتاه مدت و یا طولانی مدت جنازه ها از سردخانه استفاده کنید.

جهت دریافت مشاوره با شماره 09128469362 تماس بگیرید.

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران