تعداد بازدید : 687
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۳
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۴:۱۶:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

خرید بهترین و معتبرترین برندهای مواد ترمیمی دندانپزشکی

(ویرایش)

کامپوزیت‌های دندانی یا کامپوزیت‌های بر پایه رزین، ترکیباتی سنتتیک (مصنوعی) هستند که در آن‌ها ذرات شیشه، مواد معدنی یا فیلرهای رزین با یا بدون فیبرهای کوتاه در یک زمینه ماتریکس پلی‌مری به کار رفته‌ است. این ذرات از طریق مواد اتصال دهنده (کاپلینگ ایجنت‌ها) به یکدیگر و به ماتریکس زمینه‌ای متصل می‌گردند و همانند آمالگام دندانی به منظور بازیابی ساختار دندان‌ها پس از شکستگی، پوسیدگی یا دیگر بیماری‌ها به کار می‌روند. علاوه بر آن از کامپوزیت‌ها می‌توان به عنوان سمان در وصل کردن تاج دندان یا ونیر و… نیز استفاده کرد.

بهترین خمیردندان برای کامپوزیت باعث می‌شود طول عمر کامپوزیت افزایش پیدا کند. همانطور که می‌دانید به طور متوسط، کامپوزیت دندان حدود پنج سال دوام می‌آورد؛ حتی اگر بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید، ممکن است بتوانید عمر کامپوزیت را چند سال بیشتر نیز افزایش دهید.

فرآیند قالب‌گیری اغلب به عنوان یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مراحل کار با پروتزهای دندانی و نیز ترمیم با انواع روکش، بریج و… در نظر گرفته می‌شود. مواد قالب‌گیری که به طور گسترده در فیلد دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیشتر اوقات با این منظور طراحی می‌شوند که تمامی جزئیات ساختارهای موجود در حفره دهان را بازسازی نمایند. از میان این مواد قالب‌گیری، می‌توان سیلیکون‌های افزایشی (Addition silicones) یا A-Siliconeها را نام برد که جزو پرکاربرترین مواد قالب‌گیری در کلینیک‌های دندانپزشکی محسوب می‌گردند

محصولات بهداشتی و درمانی تولید شده از جمله محلول تشخیص پوسیدگی دندان، به تشخیص زودهنگام پوسیدگی‌ها کمک کرده و روند درمان را جلو می‌اندازد. این محلول‌ها به انواع مختلفی تولید شده و کاربردهای گوناگونی دارند

برای خرید همه مواد دندانپزشکی که در  بالا نام برده شده و انواع تجهیزات دندانپزشکی با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا و بهترین برندهای دندانپزشکی می توانید از فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی دنتیوا اقدام کنید.

دنتیوا به معنی پشتوانه در بعضی از فرهنگ‌های لغت است و چشم انداز ما در مجموعه دنتیوا این است تا پشتیبان و دستیار اول شما در مطب باشیم.

تجربه نزدیک به یک دهه فعالیت در بازار فروش تجهیزات دندان پزشکی به ما آموخته است تا با کیفیت‌ترین کالاها را در کمترین زمان جهت رفع سریع نیاز شما فراهم کنیم. هدف تیم دنتیوا از طراحی وب‌سایت دنتیوا و حضور در شبکه‌های اجتماعی و پیوستن به بازار فروش آنلاین تجهیزات دندانپزشکی این است که دندانپزشکان بدون نیاز به تماس و اتلاف وقت هم بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند.

ما در مجموعه دنتیوا تلاش کرده‌ایم تا با تولید محتوای موثر و کامل از محصولات موجود در مجموعه، اطلاعات هر محصول را به شما برسانیم و شما را از تخفیف‌های مجموعه مطلع کنیم. برای اطلاع از جدیدترین محصولات، موجودی‌هاو تخفیف‌ها می‌توانید ما را در سایت و اینستاگرام دنبال کنید.

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
۱۴۰۱/۵/۳ ۰۹:۳۶:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۵/۴ ۱۱:۴۲:۱۲
(ویرایش)

با سلام و تشکر از مطلب مفید شما

برای خرید انواع مواد ترمیمی مورد نیاز دندانپزشکی از بهترین و معنبرترین برندها در کمترین زمان و بصورت آنلاین می تونید از فروشگاه آنلاین  خرید مواد و لوازم دندانپزشکی  کافه دنتیست استفاده کنید محصولاتشون هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت مناسب حتما ببینید. 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران