تعداد بازدید : 479
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۱/۴
کاربران آنلاین : 0
elnazsamadi2020
۱۴۰۰/۱۱/۴ ۱۰:۲۷:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۶:۲۴:۰۳

آیا لابیاپلاستی بهترین روش جراحی زیبایی تناسلی زنان است ؟؟

(ویرایش)

 

دکتر کاترین پزشکی ، جراح زنان با بیان اینکه :  کدام تکنیک جهت لابیاپلاستی به شما توصیه میشود .؟؟ تکنیک های مختلف بین الملی در مورد لابیاپلاستی و واژینوپلاستی وجود دارد . در این مقاله بحث و گفتگو در مورد بهترین روش پیشنهادی جهت جراحی به شما توصیه میشود . در واقع جراح میتواند با بررسی فیزیک شما و شغل شما تصمیم بگیرید کدام تکنیک لابیاپلاستی برای شما مناسب تر است . در کلیه روشها مقداری از لب های کوچک و لب های بزرگ شما برداشته می شود.

لابیاپلاستی شامل موارد زیر میباشد 1-جوان سازی واژن 2- تنگ کردن واژن 3- سفت نمودن عضلات واژن 4- ترمیم قسمت خلفی واژن لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند . معمولا خانم ها از عدم رسیدن به ارگاسم و شلی واژن شاکی هستند . مهمترین عامل کاهش ارگاسم و شلی واژن از دست دادن قوام عظلات خلفی دیواره داخلی واژن میباشد که تا دهانه ورودی واژن امتداد میبابد . که در نتیجه بیمار از احساس افتادگی ، شلی و عدم ارگاسم حین نزدیکی شاکی میگردد . همانطور که ذکر شد ضعف بافت های نگه دارنده لگن و نازک شدن تیغه ریکتوواژینال ( تیغه بین مقعد و واژن ) می توانند باعث افتادگی دیواره واژن شوند .

لابیاپلاستی چیست ؟؟

لابیاپلاستی شامل موارد زیر میباشد

1-رفع تیرگی واژن

2- تنگ کردن واژن

3- سفت نمودن عضلات واژن

4- سفیدی واژن

لابیاپلاستی یک پروسه جراحی است که جهت از بین بردن شلی واژن به کار میرود . خانم هایی که دچار شلی و ریلکسشین واژن شده اند . معمولا از کاهش لذت جنسی هنگام نزدیکی شکایت دارند .

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران