تعداد بازدید : 289
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۱/۵
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۰/۱۱/۵ ۰۰:۴۸:۲۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

خرید انواع محصولات صنایع دستی از فروشگاه آرامان

(ویرایش)

هویت هر تمدن را باید در آثاری جست که ریشه در تاریخ دارند. این آثار گاهی از جنس ادب و فرهنگ است و گاهی هم از جنس هنر. صنایع دستی ایران از جمله آثار هنری هستند که آنها را می‌توان به عنوان نماد یک تمدن ریشه‌دار در جهان برشمرد. روش تولید این آثار که از پیشینه چندهزار ساله برخوردار هستند، نسل به نسل و سینه به سینه از استاد به شاگرد و از پدر به پسر تا به امروز منتقل شده است.
این آثار در گستره تمدن ایران دارای تنوع بسیاری هستند. هر شهر و روستا بنا به مواد اولیه در اختیار صورت‌های مختلفی از ظروف، گلیم و فرش، رودوزی و آثار تزئینی را تولید می‌کنند.
• شاید برای‌تان جالب باشد که ایران سومین کشور تولید کننده صنایع دستی در جهان است. جالب‌تر اینکه دو کشور جلوتر از ایران هند و چین هستند با جمعیت و وسعتی به مراتب بیشتر از ایران.
• هرچند که برای مدتی استفاده از صنایع دستی در منازل ایرانی کم رنگ شده بود، اما سال‌هاست که ذوق و هنر ایرانی دوباره به دکورهای خانه‌ها بازگشته‌اند و بسیاری از مردم سعی می‌کنند تا حداقل بخشی از خانه خود را با این وسایل هنری و تاریخی دکور کنند.
• آرامان مرجع ارائه محصولات صنایع دستی شهرهای مختلف ایران است. ما در آرامان تلاش کرده‌ایم تا مجموعه‌ای از همه محصولات دست‌ساز ایرانی را جمع‌آوری کنیم. از دست‌سازهای اصفهان و شیراز تا یزد و اردیبل، از زنجان و همدان تا سیستان و خراسان، از بوشهر و خوزستان تا مازندران و گلستان و سایر شهرها و روستاهای کشور.
• آرامان با در اختیار داشتن یکی فروشگاه‌ صنایع دستی در تهران که به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی در بازار بزرگ تهران، مورد توجه بسیاری است، در تلاش است تا با توسعه شبکه فروشگاهی خود در تهران و سایر شهرستان‌ها به توسعه شبکه فروش فیزیکی خود بیافزاید. از سوی دیگر هم بنا دارد تا جامع‌ترین فروشگاه خرید اینترنتی محصولات صنایع دستی را برپا کند تا شما بدون توجه به فاصله‌ها امکان خرید از این محصولات را داشته باشید.

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران