تعداد بازدید : 519
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کاربران آنلاین : 0
مهاجرت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۱۲:۴۳:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۵/۲۳ ۱۴:۱۲:۴۶

خرید ملک در ونکوور کانادا

(ویرایش)

برای اطلاع از شرایط خرید ملک در ونکوور کانداد از اکثر سایت هایی که درباره ی این موضوع مطلب نوشته بودند و اطلاع رسانی کردند بازدید کردم. در یکی از سایت ها به اسم msvancouver  مطلب جالبی خواندم و خواستم که با شما هم به اشتراک بگذارم.

خرید خانه در ونکوور یکی از هیجان انگیزترین و شاید سخت ترین تصمیماتی است که در زندگی خود می گیرید. برای این کار نیاز است که شما به سایت realtor.ca مراجعه کنید و با جستجو خانه مورد نظر خود را با توجه به شرایط بودجه خود انتخاب کنید. سئس با صاحب خانه و یا کسی که مسئول فروش خانه هست تماس می گیرید و قرار یک بازدید حضوری از خانه را هماهنگ می کنید تا اط نزدیک با شرایط و موقعیت و امکانات خانه آشنا شوید در بازدید حضوری از منزل باید حتما مشاوران املاک نیز حضور داشته باشند.. حضور مشاوران املاک می تواند بسیار در تصمیم گیری کمک کننده باشد زیرا آن ها شرایط خرید ملک در ونکوور کاندا را به صورت کامل به شما توضیح می دهند و حتی اگر در بعضی از شرایط وقت کافی برای بازدیدهای حضوری نداشته باشید با پرسیدن شرایط و خواسته های شما و بودجه مورد نظرتان برای شما به جستجوی خانه می پردازند. در نتیجه می تواند به صرفهجویی در زمان شما کمک کند و از طرفی مطمئن هستید که همه ی جوانب سنجیده شده است.

حالا که خانه پیدا شد باید پیشنهاد قیمتی خود را ارائه دهید و فروشنده نیز پیشنهاد خود خود را به شما اعلام می کند بعد از بررسی های شما و فروشنده و رسیدن به توافق متقابل مالکیت خانه در روز  Closing Day به شما منتقل می‌شود. در این مرحله نیز حضور مشاوران املاک باز هم مفید خواهد بود زیرا در  این پروسه ممکن است گاهی به مشکلات حقوقی و یا مالی برخورد کنید که آن ها می توانند با قدرت مذاکره و چانه زنی خود این مشکلات را از سر راه بردارند. همچنین در بحث قیمت گذاری خانه می توانند با فروشنده مذاکره کرده و او را به قیمت پایین تری راضی کنند.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران