تعداد بازدید : 570
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲۳
کاربران آنلاین : 0
happyman01993
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۰:۳۵:۰۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱/۳۰ ۱۷:۳۳:۵۹

خرید لباس کار مردانه و زنانه در طراحان دوخت

(ویرایش)

[عکس: baneer1-1_pj0e.jpg]

ایمنی و راحتی هر دو گزینه‌هایی هستند که برای کار کردن در هر محیطی واجب و ضروری است. هر کسی که تصمیم دارد اقدام به کار فیزیکی کند، باید لباس مناسب برای کار خود را تهیه کند. طراحان دوخت با بکارگیری جدیدترین متدهای روز دنیا، لباس کارهای متنوعی تولید کرده‌است که برای هر نوع کار فیزیکی و هر سطح ایمنی که لازم داشته باشید، مناسب است.

لباس کارها با توجه به نوع فعالیت و مکانی که در آن قرار دارید، متفاوت است. برای مثال اگر کسی در فضایی باز و در فصل‌های سرد سال کار می‌کند، باید از کاپشن کار استفاده کند تا سرما در کارش اخلالی ایجاد نکند و سلامتی‌ او را به خطر نیاندازد.

در عین حال، برای کسی که در تابستان کار می‌کند و با مواد خطرناک و آلوده در ارتباط نیست و نیاز به پوشاندن بدن خود ندارد، استفاده از تیشرت کار بهترین گزینه ممکن است. طراحان دوخت یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع لباس کار اعم از جلیقه کار، تیشرت کار، کاپشن کار و ... است؛ ما در طراحان دوخت این امکان را در اختیار مشتریان خود می‌گذاریم که لباس کار خود را با گزینه‌های دلخواه سفارش دهند و یا در صورت تمایل از کارهای آماده استفاده کنند.

در هر شغلی که باشید، لباس شما باید متناسب با آن محیط کاری انتخاب شود. آیا می‌دانید در انتخاب این لباس چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟ بیایید نگاهی به ویژگی‌های یک لباس کار ایمن و مناسب داشته باشیم. اگر شما هم تصمیم به خرید لباس کار دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 


ویژگی‌های لباس کار


لباس‌های کار دارای انواع زیادی هستند. اما ما امروز سعی داریم ویژگی‌های مربوط به تیشرت کار و کاپشن کار را بررسی کنیم که جزو پر استفاده ترین لباس‌های کار هستند. اگرچه در کنار آن استفاده از لباس مهندسی، جلیقه کار یا جلیقه تبلیغاتی، لباس فرم نگهبانی و ... نیز به کار برده می‌شود.
 


ویژگی تیشرت کار

تیشرت کار یا همان تیشرت تبلیغاتی جزو پراستفاده‌ترین لباس‌های کار به‌شمار می‌رود. این تیشرت‌ها معمولا برای فصل‌های گرم سال انتخاب می‌شوند که شخص با پوشیدن آن کمتر عرق کند. استفاده از الیافی که تبادل گرما به راحتی در آن انجام شود از مهم ترین ویژگی‌های تیشرت کار است.  هدف اصلی از تهیه و خرید تیشرت کار، بالا بردن بهره‌وری کارگران است، بنابراین باید راحتی آن‌ها را در طراحی این تیشرت‌ها در نظر گرفت.
 


جنس و نوع الیاف بکار رفته در پارچه

بهتر است جنس تیشرت کارِ شما، درصد بالایی از پنبه باشد. هرچه پلی‌استر در ساختار لباس کمتر باشد، تیشرت خنک‌تر و مناسب‌تر خواهد بود. این نوع لباس مناسب فصل گرما بوده و باعث رفت و آمد هوا به داخل لباس می‌شود که جلوی تعریق زیاد را می‌گیرد.
بنابراین باید هنگام خرید لباس دقت کنید که جنس پارچه از ترگال ساده، پنه و نخ باشد. مرغوبیت تیشرت به کیفیت نخ  و پنبه تولیدی مورد استفاده در آن بستگی دارد.

 


رنگ تیشرت

لباس‌های با رنگ تیره باعث می‌شود گرما جذب لباس شود. بنابراین بهتر است برای انتخاب تیشرت، از رنگ‌های روشنی نظیر سفید، آبی آسمانی، طوسی روشن و کرم استفاده کنید تا کمترین میزان جذب گرما به خود را داشته باشد.
 


سبکی و راحتی تیشرت کار


لباس کار باید دارای ویژگی‌هایی باشد که کارگر بتواند به راحتی حرکت و انعطاف کافی را داشته باشد. بنابراین بهتر است لباس انتخابی راحت، سبک و کم وزن باشد.
حال که ویژگی‌های تیشرت کار را با هم مورد بررسی قرار دادیم، به بررسی ویژگی‌های کاپشن کار بپردازیم که در رتبه دوم لباس‌های کار کاربردی قرار دارد.

 


ویژگی‌های کاپشن کار


کاپشن کار در فصول سرد سال نوعی لباس گرم محسوب می‌شود. اگر از این لباس‌ها در فصل‌های سرد استفاده نکنید، علاوه بر ایجاد مشکلات برای سلامتی، باعث کاهش راندمان کاری کارکنان می‌شود. شرایط کاری بسیاری از افراد باعث می‌شود آن‌ها در فضاهای باز و در معرض باد، باران، یخبندان و ... باشند. استفاده از یک کاپشن گرم با ویژگی‌های عالی باعث حفظ سلامتی و گرم شدن آن‌ها می‌شود.

این کاپشن‌ها در طرح‌ها و تنوع بالایی تولید می‌شوند که برای هر سلیقه و هر نوع محیطی کارایی داشته باشند. کافی است وب‌سایت طراحان دوخت را باز کنید و از تنوع بی‌نظیر این کاپشن‌ها شگفت زده شوید.

 


نوع پارچه کاپشن کار


معمولا در لباس‌هایی که به عنوان لباس کار دوخته می‌شوند، از پارچه‌های مخصوصی استفاده می‌کنند که دوام بالایی داشته باشد. حال اگر این لباس، کاپشن باشد نوع پارچه باید خاص‌تر هم باشد تا جلوی ورود سرما به زیر کاپشن را بگیرد.
پارچه‌های که به صورت معمول در دوخت کاپشن‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ پلی استر، کتان و ویسکوز است. البته بسته به نوع فعالیت خاصی که شخص انجام می‌دهد، می‌توان نوع پارچه را تغییر داد. مثلا برای کسی که جوشکاری می‌کند، استفاده از پارچه کتان گزینه خوبی است تا از بروز آسیب به بدن جلوگیری شود.

 


رنگ کاپشن کار
 

همانطور که در قسمت ویژگی‌های تیشرت کار گفته شد، رنگ لباس برای جذب یا دفع گرما بسیار اهمیت دارد. هدف از خرید کاپشن کار، گرم شدن در هنگام فعالیت است. بنابراین هنگام انتخاب رنگ نیز باید دقت کنید تا رنگی را انتخاب کنید که گرما را به خود جذب کند و باعث گرمای بیشتر شما شود.
برای این منظور استفاده از رنگ‌های تیره مانند خاکستری، مشکی، سرمه‌ای تیره گزینه خوبی برای اورکت و کاپشن کار است.


 

فضای کاری امری مهم در تعیین نوع کاپشن کار
 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث تفاوت در نوع کاپشن‌ها می‌شود، محیط کاری است. برای مثال، برای افرادی که در فضای باز مانند کارهای جاده‌ای، پمپ بنزین‌ها، پروژه ‌های ساختمانی و ... مشغول به کار هستند، استفاده از لباس‌های بسیار گرم، مهم و ضروری است.
افرادی که در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها فعالیت می‌کنند، از کاپشن‌های سبک‌تری برای کار می‌توانند استفاده کنند.


 

جلیقه کار
 

جلیقه کار یا جلیقه ایمنی یکی دیگر از البسه‌ای است که در برخی محیط‌های کاری استفاده از آن ضروری است. هدف از پوشیدن این جلیقه‌ها، دیده شدن کارگران و جلوگیری از آسیب‌های محیطی است. معمولا این جلیقه‌ها از جنس پلی‌کاتن یا پلی‌استر و به رنگ شب‌تاب هستند.

طراحان دوخت از سال ۷۵ در زمینه تولید و عرضه لباس کار مشغول به فعالیت بوده و محصولات آن در سراسر کشور شناخته شده و محبوب است.اگر لباس دلخواه خود را در وب‌سایت پیدا نکردید، کافی است با ما تماس بگیرید تا مطابق با سلیقه و نیاز شما، لباسی مناسب طراحی شود. کلیه کارهای ما دارای پشتیبانی بوده و مشاوران ما آماده همکاری با شما هستند. 

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۷:۱۴:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۵ ۱۳:۳۱:۰۱
(ویرایش)

دنبال لوله بازکنی عالی با تجهیزات لوله بازکنی پیشرفته می گردید لوله بازکنی سهروردی یکی از عالی ترین ها در صنف خود می باشد.

۱۴۰۱/۵/۳ ۱۲:۳۱:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۱۰:۳۱:۴۳
۱۴۰۱/۸/۲۳ ۰۹:۱۷:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۲۴ ۲۲:۵۵:۳۸
(ویرایش)

اگر دنبال تولیدی لباس کار خوب هستید، می تونید روی محصولات تولیدی لباس کار سیف شو حساب باز کنید . من برای همسرم از این برند خریدم و راضی هستم . این آدرس سایتشون https://safesho.com

من در اینجا هستم !!!
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران