تعداد بازدید : 527
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۲۶
کاربران آنلاین : 0
happyman01993
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۱:۰۹:۵۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱/۳۰ ۱۷:۳۳:۵۹

خرید کفش کار زنانه و مردانه ارزان در طراحان دوخت

(ویرایش)

کفش کار ارزان

تا قبل از قرن بیستم، جایگزینی یک کارگر شاغل، به طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از اجرای اقدامات ایمنی بود. با ظهور انقلاب صنعتی، سیل عظیمی از کارگران و شرکت‌ها به وجود آمد که انجام کارآمد وظایف روزانه آن‌ها به اجرای اقدامات ایمنی وابسته بود. همچنین در آن زمان، اتحادیه‌های کارگری کم‌کم شکل گرفت و الزامات ایمنی که امروزه استفاده می‌شوند، پدیدار شد. به لطف این استانداردهای ایمنی، کارگران ساختمانی، حمل‌ونقل، تولید و حتی مواد غذایی و خرده‌فروشی می‌توانند (در برخی مواقع باید) کفش ایمنی و کفش کار راحت بپوشند. در حال حاضر، کفش‌ها و بوت‌های کار (ایمنی) در سبک‌های مختلفی در دسترس هستند.

وقتی به آسیب‌های ناشی از کار فکر می‌کنید، آسیب‌های پا ممکن است در لیست نگرانی‌های شما قرار نگیرند، اما این امر شایع‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. هزینه ناشی از وارد شدن صدمه به پای کارکنان و آسیب‌دیدگی پای آن‌ها برای شرکت‌ها بسیار بیشتر از هزینه الزام کارکنان به پوشیدن کفش کار است، و به طور قابل‌توجهی باعث کاهش هزینه‌های کسب‌وکار شما می‌شود.

kavian-work-shoes-01_le66.jpg

ویژگی‌های کفش کار ارزان

توجه داشته باشید که همیشه گران بودن به معنای بهتر بودن نیست؛ گاهی با خرید کفش کار ارزان نیز می‌توانید از پای خود در برابر آسیب‌های محیطی محافظت کنید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که کفش کار باید داشته باشد، قابلیت محافظت از پا در برابر این آسیب‌ها است. این آسیب‌ها می‌تواند شامل سقوط اجسام، قدم گذاشتن روی اجسام تیز، گرما و سرمای شدید، سطوح مرطوب و لغزنده، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خورنده و شوک الکتریکی باشد. بنابراین ویژگی‌های کفش کار ارزان ایمن و مناسب، با توجه به خطرات محیطی که در آن استفاده می‌شود، باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • رویه مقاوم در برابر آب
  • مقاوم در برابر شوک الکترونیکی
  • آنتی استاتیک بودن
  • رویه قابل تنفس
  • زیره مقاوم در برابر روغن و لغزش
  • مقاوم در برابر سوراخ شدن
  • عایق حرارت و سرما
  • سبک
  • زیره مقاوم در برابر حرارت

حدود قیمت کفش کار ارزان

حدود قیمت کفش کار ارزان با توجه به ویژگی‌های قابلیت‌های آن تعیین می‌شود. از جمله این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • جنس و کیفیت موادی که کفش از آن تولید شده
  • سایزبندی کفش
  • ساق‌دار بودن کفش
  • جنس سرپنجه، رویه و زیره کفش
  • قابلیت‌های ایمنی، از جمله مقاوم در برابر سوراخ شدن، اشعه، گرما و سرما، مواد شیمیایی، لغزش و ... .

نحوه سفارش و خرید کفش کار ارزان

برای سفارش کفش کار ارزان و مناسب، می‌توانید به تولیدی‌هایی کفش کار که دارای تولیدی کفش کار ارزان هستند یا فروشگاه‌های تجهیزات ایمنی و فروش کفش کار ارزان مراجعه کنید. مجموعه طراحان دوخت، یک تولیدی با سابقه است که برای انواع مشاغل و خطرات، نمونه‌های متنوعی از وسایل تجهیزات ایمنی و لباس کار ارائه کرده است.

ما مجموعه گسترده‌ای از کفش‌های کار مقاوم در برابر لغزش، مقاوم در برابر سقوط اجسام، مقاوم در برابر آب و ... را ارائه می‌کنیم. در هر محیطی مشغول به کار هستید، می‌توانید با خرید یک کفش مناسب ارزان‌قیمت از پاهای خود محافظت کنید.

شما می‌توانید از وب‌سایت ما دیدن کنید و انواع کفش کار در مدل‌های کاویان، کامیار، ماهان، آیاک و موادی را در سایزبندی‌های مختلف سفارش دهید. همچنین با خرید عمده، می‌توانید از تخفیف‌های ما استفاده کنید.

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۷:۱۱:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۵ ۱۳:۳۱:۰۱
(ویرایش)

سلام دنبال صندلی اپن برای آسپزخونه میگردید وارد سایت ته کالا بشید و  انواع صندل اپن خودتون را انتخاب کنید. با قیمت عالی

۱۴۰۱/۷/۲۴ ۱۷:۳۰:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۳ ۱۴:۴۹:۵۲
(ویرایش)

من با سایتی آشنا شدم که کفش عمده میفروشن و واقعا قیمت فوق العاده ای دارن حتما حتما به سایتشون سر بزنید من از خریدم اطلا پشیمون نیستم.

۱۴۰۲/۶/۲۴ ۲۲:۳۹:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۲۴ ۲۲:۵۵:۳۸
(ویرایش)

من چندتا فروشگاه دیگه هم برای خرید کفش کار معرفی کنم : اولینش فروشگاه تیشرت تبلیغاتی ایران دوخت هستش ، مرد بعدی لباس کار سیف شو هستش و مورد بعدی آبنوس تیمه که فقط کاپشن کار رو  میفروشند . بعدیش فروشگاه ایمن صنعته بعدیش دیجی کالاست . 

من در اینجا هستم !!!
۱۴۰۲/۶/۲۶ ۱۱:۲۲:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۹ ۱۱:۲۸:۳۶
۱۴۰۲/۶/۲۶ ۱۱:۲۸:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۷/۹ ۱۱:۲۸:۳۶
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران