تعداد بازدید : 352
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کاربران آنلاین : 0
manaattari
۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۱۰:۲۰:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۴:۵۵:۱۳

ھﻤﺴﺮاﻧﯽﮐﻪ ﯾﮑﯽ از آﻧﮫﺎ ﺑﺮوﻧﮕﺮا و دﯾﮕری دروﻧﮕراست چهار مشکل ارتباطی ﺧﻮاھﻨﺪ داﺷﺖ :

(ویرایش)

🔴 ۱ - ﺗﻔﺎوت در ﺗﻔﺮﯾﺢھﺎ :

ﯾﮑﯽ از طﺮﻓﯿﻦ ﺑﻪ ﻣﮫﻤﺎﻧﯽھﺎی ﺷﻠﻮغ ﻋﻼﻗﻪ دارد وﻟﯽ دﯾﮕﺮی ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪ است در یک محیط آرام و با یک دوست صمیمی خوش گذرانی کند.

ﻣﮑﺎن‌ھﺎی ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻣﻮرد ﻋﻼﻗﻪ اﯾﻦ دو ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺘﻔﺎوت اﺳﺖ.

 

🔴۲- ﺷﯿﻮه ﺑﯿﺎن اﺣﺴﺎﺳﺎت :

دروﻧﮕﺮا ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﮐﻤﯽ در ﺑﯿﺎن اﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﻣﺸﮑﻞ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ در ﺣﺎﻟﯽﮐﻪ ﯾﮏ ﻓﺮد ﺑﺮوﻧﮕﺮا درﺑﺎره ھﻤﻪ ﭼﯿﺰ راﺣﺖ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯽﮐﻨﺪ.

 

🔴۳- ﺷﯿﻮه ارﺗﺒﺎطﯽ :

فرد برونگرا ﺗﻤﺎم اﺗﻔﺎق‌ھﺎﯾﯽ ﮐﻪ در طﻮل روز اﻓﺘﺎده را ﺑﺮای همسرش تعریف میﮐﻨﺪ، ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﮔﻮش می‌دھﺪ ﯾﺎ ﺻﺪای ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮن را ﺑﺎﻻ می‌برد ولی یک دروﻧﮕﺮا ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽدھﺪ ﺑﺎ ورود ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻪ اﺳﺘﺮاﺣﺖ ﺑﭙﺮدازد، ﮐﻤﺘﺮ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﺪ و ھﺮ وﻗﺖ ﻣﯿﻠﺶ ﮐﺸﯿﺪ ﺣﺮف ﺑﺰﻧﺪ.

 

🔴۴- ﺷﯿﻮه ﺣﻞ ﻣﺴﺎﺋﻞ :

ﯾﮏ ﻓﺮد ﺑﺮوﻧﮕﺮا دوﺳﺖ دارد وﻗﺘﯽ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮوز ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ وارد ﻋﻤﻞ ﺷﻮد و ﻣﻮﺿﻮع را ﻓﯿﺼﻠﻪ دھﺪ در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﻓﺮد دروﻧﮕﺮا ﺑﻪ آراﻣﺶ ﻧﯿﺎز دارد و از درﮔﯿﺮی اﺟﺘﻨﺎب ﻣﯽﮐﻨﺪ.

 

 سکس تراپیست خوب در تهران

 

۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۱۷:۵۳:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۱۷:۵۹:۰۵
(ویرایش)

در دوران عقد چطور از زندگی لذت ببریم؟

دوره زناشویی یک دوره زمانی است که، اگر چه زن و شوهر رسمی، قانونی و شریعت هستند، آنها در همان خانه زندگی نمی کنند و معمولا در خانه والدین خود زندگی می کنند تا به خانه بروند. در چنین دوران، اگر چه آنها به طور رسمی با یکدیگر ازدواج کرده اند، آنها به دلایل مختلف محدودیت هایی دارند. آنها می توانند زمان کمتری را صرف کنند و به صورت فضایی از راه دور باشند.

در چنین مواردی، معمولا برای احزاب به طور منظم رابطه جنسی دشوار است، یا هر یک از طرفین نمی خواهند رابطه جنسی در این دوره داشته باشند و ممکن است بخواهند پس از عروسی آن را به تعویق اندازند. چالش های مشابه نیز در دوره تعامل است، اما موضوع رابطه جنسی در دوره تعامل کمی پیچیده تر است.

نزدیکی در طول ورید
دوره تعامل فرصتی برای زوج ها برای آشنا شدن از نزدیک است. بعضی از مردم در این دوره یک پادشاه می نامند، در این صورت هیچ مانعی قانونی برای رابطه جنسی وجود ندارد، اما بر خلاف دوره ازدواج، می تواند باعث آسیب شود. گاهی اوقات مقاربت جنسی وابستگی بزرگی بین طرفین ایجاد می کند و امکان اشاره به ابعاد شخص را محروم می کند و یکدیگر را می دانند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره آسیب کلیک کنید.

 

دلایل جلوگیری از صمیمیت در طول ازدواج
دلایل متعددی وجود دارد که چرا مردم نمی خواهند رابطه جنسی در طول ازدواج داشته باشند. برخی از این دلایل از فرهنگ و ارزش های سنتی بوجود می آیند، دیگران می توانند از خواسته های فردی ایجاد شوند.

تأثیرات فرهنگی
اعتقادات ریشه: در فرهنگ سنتی ایران، رابطه زناشویی خاص به یک زن و شوهر متاهل و به طور رسمی در خانه خود زندگی می کنند.هر نوع دیگری از مقاربت جنسی در این فرهنگ نادرست و بر خلاف ارزش ها محسوب می شود. به این معناست که فشار فرهنگی همیشه موجب احساس گناه یا احساسات منفی دیگر می شود، اگر رابطه جنسی خارج از این چارچوب داشته باشند. یا رابطه خود را از دیگران پنهان کنید. بسیاری از والدین به صراحت یا به طور ضمنی کودکان خود را ممنوع کرده اند تا رابطه جنسی با همسر قانونی خود داشته باشند و به طور کلی دلایل روشن برای آن ندارند.

اعتقاد به حفظ شعر: سنت دیگری که باعث می شود رابطه جنسی غیرقابل جذب در ازدواج، فرهنگ ارزشمند حفظ سرودیم به اولین شب ازدواج کند. در بسیاری از نقاط ایران، یکی از وظایف مادر زن در شب عروسی او بود که پشت صحنه عروس و داماد ایستاد و دستمال را از عروس نگه می داشت. البته، این سفارشی هنوز در برخی مناطق معمول است.

چنین رسمیت شناختی مردم را می خواستند اولین رابطه جنسی از شب ازدواج خود را تجربه کنند. در حقیقت، اولین مقاربت جنسی از شب های زناشویی به مردم نوعی پیوستن به اصول و ارزش ها و نوعی حس افتخار و اعتماد می دهد. خواندن مقالات عروسی به شما اطلاعات بیشتری در مورد این را ارائه می دهد.

دلایل فردی
بسیاری از جفت ها در طول ازدواج از جنس می ترسند، به ویژه از روابط مبتنی بر نفوذ. دلیل چنین ترس ها در مورد حاملگی نگران کننده است. بسیاری از دلایلی که والدین از رابطه جنسی رد می کنند، این ترس از حاملگی است. البته، باردار شدن در دوره زناشویی دارای نوعی از بار فرهنگی و فشار منفی برای هر دو طرف است. برای اطلاعات بیشتر، مقاله بارداری را در طول ازدواج بخوانید.

علاوه بر این، نگرش های منفی نسبت به رابطه جنسی می تواند تقاضای متکبر را برای رابطه جنسی ایجاد کند.گاهی دخترها فکر می کنند که چنین درخواستی از پسر مخالف عشق خالصانه و واقعی است. یا پسرها از ترس رد شدن چنین پیشنهادی نمی دهند و آن را به بعد از عروسی موکول می کنند.

برخی از توصیه های بزرگسالان و والدین باعث می شود که دختران تمایلی به رابطه جنسی در ازدواج نداشته باشند. این نکات این است که اگر دختر در این زمان رابطه جنسی داشته باشد، دوران زناشویی را طولانی می کند و مرد انگیزه ای برای بازگشت به خانه و مستقل شدن از خود نشان نمی دهد. در واقع، از رابطه جنسی به عنوان یک تاکتیک برای مطلوب کردن یک پسر استفاده می شود.

اگر کسب و کاری در زمینه پزشکی داشتید یا در رابطه با دوران نامزدی خواستید بیشتر اطلاعات کسب کنید حتما به سایت سیمرغ سری بزنید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران