تعداد بازدید : 424
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کاربران آنلاین : 0
آنلاین وب مستر
۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۱۷:۵۸:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۱۷:۵۹:۰۵

اطلاعات بیشتر راجع به اسکارلت جوهانسون

(ویرایش)

در این مقاله، ما نماینده Scarlet Johansson، ستاره دنیای فیلمبرداری و بررسی حقایق زندگی او است.

بیوگرافی اسکارلت یوهانسون به شرح زیر است. متولد 22 نوامبر 1984، در سالگرد 21 سالگی جان ف. ترور کندی در نیویورک. پدرش، معمار دانمارک کارستن یوهانسون و مادر ملانی اسلون تولید کنندگان متولد شده در لهستان هستند که تا به حال دختر خود را هدایت کرده اند. انجیر یوهانسون، پدربزرگ اسکارلت توسط پدر، همچنین مدیر فیلمنامهنویس و تلویزیون بود که در سال 2001 فوت کرد. اسکارلت دارای خواهر و برادر بزرگتر به نام ونسا و آدراین و شکارچی دوقلوی مغز است. کریستین یوهانسون همچنین برادر نیمه او، نتیجه اولین ازدواج پدرش است.

ملانی علاقه مند به سینما بود و بیشتر وقت صرف تماشای فیلم های کلاسیک بود. پس از آنکه به فیلم نگاه کرد، تصمیم گرفت دختر خود را اسکارلت اوهرا بنویسد زیرا او ملانی همیلتون است. Scarlet با سینما با مادرش ملاقات کرد و وقتی که تنها سه سال داشت، تبدیل به یک بازیگر شد. سپس او در یک آزمایش تلویزیونی برای تبلیغ تلویزیونی با Adrien شرکت کرد، که بر خلاف برادرش پذیرفته نشد. به گفته وی، در سن 8 سالگی، پس از تماشای سکوت بره ها، او احساس کرد که احساس او تکامل یافته و رویاهای او یک شکل جدی تر دریافت کرده است.

در همان سال، Scarlet پس از اقدام در موسسه Strasberg کلاس ها را می گیرد و پس از عمل در بازی به نام Sophie، اولین بار بود. در این بازی، او با هاکیون یونی ملاقات کرد، که در آن زمان در راه خود برای تبدیل شدن به یک ستاره بود. پس از این عملکرد، Scarlet در چندین فیلم به نمایش گذاشته شد و در نهایت در نقش کوتاه در Rob Rainer در شمال نقش داشت.

فیلم بعدی اسکارلت جوهانسون فقط باعث شد، شامل دختر خود را کانر.این فیلم نسبتا خوبی توسط مخاطب دریافت کرده بود و به عنوان یک نتیجه، اسکارلت توجه بیشتر از همیشه قبل از دریافت، اجازه می دهد او به نظر می رسد در نقش سرب از یک فیلم برای اولین بار. مانی و لو یک کمدی مستقل به کارگردانی لیزا کروگر که نشان داد برخی از استعدادهای اسکارلت بود.

او برای نقش خود را در فیلم مورد انتقاد قرار گرفت و برای جایزه روح مستقل بهترین بازیگر زن در سن 12 نامزد دریافت جایزه بود. در آن زمان، اسکارلت ستاره دار در فیلم های مختلف دیگر، از جمله تنها در خانه 3، پاییز، و اگر لوسی فالز، که یک موفقیت بزرگ برای او بود. نیاوردند. منتقدین استدلال در حالی که او نقش کوتاه و شاید ناچیز را ایفا می کند، او نیز زندگی می کند شخصیت های خود را در این نقش ها به همان اندازه که او سزاوار و آنها را به سطح، که همسالان خود کمتر به ارمغان می آورد.

آنها می توانند این کار را انجام دهند. آنها همچنین نه تنها پیدا کنید صدای خش اسکارلت نامناسب، بلکه آن را به عنوان یک عامل در ساخت شیرین نگاه خود را نسبت به دیگر کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران