تعداد بازدید : 419
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۹
کاربران آنلاین : 0
kameroo
۱۴۰۱/۲/۲۵ ۲۳:۴۵:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۰:۲۶:۳۰

دیزل ژنراتور چیست و چه انواعی دارد؟

(ویرایش)

قبل از پاسخ به این سوال که دیزل ژنراتور چیست و چه انواعی دارد، باید درباره ایده ژنراتور اطلاعات بیشتری داشته باشیم. Generator قطعاً عبارت انگلیسی Generator به معنای تولید کننده است. هنگامی که یک ژنراتور به یک موتور متصل می شود، یک ماشین کاملاً جدید به نام موتور ژنراتور شکل می گیرد.

با توجه به این واقعیت، در موتور ژنراتور، ژنراتور به معنای تولید کننده است و موتور که به عنوان محرک یا محرک شناخته می شود، ابزاری است که حیات را به کار مکانیکی به خودروهای انرژی، واحدهای مختلف یا تولید انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

انواع مختلفی از موتورها، همراه با موتورهای بخار، بنزین، دیزل، برق، جت و موشک وجود دارد و حیات هر یک از این موتورها از سوخت های مربوط به بنزین یا گازوئیل ناشی می شود.

اساساً بر اساس توضیحات فوق، اکنون با ارائه این تعریف {که} دیزل ژنراتور مخلوطی از یک موتور دیزلی با یک ژنراتور الکتریکی است که برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌شود، درک روشن‌تری از دیزل ژنراتور ارائه می‌کنیم.

توربین های دیزل، که ممکن است نام آنها را به عنوان "موتورهای الکتریکی" شنیده باشید، در مکان هایی استفاده می شوند که به برق متصل نیستند. از این گذشته، در حال حاضر در برخی مکان‌ها که حتی دارای انرژی الکتریکی هستند، از توربین‌های دیزل به عنوان یک انرژی اضطراری استفاده می‌شود تا در مواقع قطعی نفوذ، انرژی الکتریکی تولید شده در جامعه حرکت کند.

دیزل ژنراتور از 4 عنصر مهم تشکیل شده است که عبارتند از: موتور; ژنراتور؛ شاسی دیزل ژنراتور روزان و باک بنزین; و تابلو برق اصل یا تابلوی ایمنی و مدیریت

انواع توربین های دیزل
انواع مختلفی از توربین های دیزل وجود دارد، همراه با دیزل DUITZ، دیزل ژنراتور ولوو، دیزل ژنراتور پرکینز، موتور دیزل کامینز، موتور دیزل لوول، موتور دیزل موتور، ژنراتور استمفورد، و به ژنراتور مکالت اشاره کرد.

منبع: قیمت دیزل ژنراتور ولوو

۱۴۰۱/۳/۹ ۱۲:۵۱:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۳/۹ ۱۳:۰۱:۱۱
(ویرایش)

البته در شغل لوله بازکنی هم از ژنراتور استفاده میشه. با این تفاوت که این وسیله رو به عنوان ژنراتور لوله بازکنی همه می شناسیم. 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران