تعداد بازدید : 375
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۲/۲۷
کاربران آنلاین : 0
kameroo
۱۴۰۱/۲/۲۷ ۱۸:۴۳:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۰:۲۶:۳۰

دیزل ژنراتور پوششی چیست؟

(ویرایش)

دوره زمانی Genset مخفف Generator Set and its Enclosure است. دیزل ژنراتور پوششی مجموعه ای است که توسط آن موتوری که ژنراتور را به حرکت در می آورد و تسهیلات مورد استفاده برای شروع دنده های مختلف را تامین می کند در داخل محفظه ای قرار می گیرد که به عنوان دیزل ژنراتور پوششی شناخته می شود. با تکیه بر دستگاه، می‌توان از این نابغه برای ساخت تجهیزات انرژی، تجهیزات خانه، روش‌های خنک‌کننده یا وسایل مختلف استفاده کرد.

هر دیزل ژنراتور از دو عنصر اساسی، دینام و موتور تشکیل شده است. موتور با گاز کار می‌کند و ژنراتور را به حرکت در می‌آورد، که در چرخش انرژی را برای دنده‌های مختلف تامین می‌کند. معمولاً، آسیاب‌های عظیم، مشابه آسیاب‌هایی که در حمل‌ونقل استفاده می‌شوند، از گاز دیزل استفاده می‌کنند، هرچند که معمولاً با سوخت‌های گازی کار می‌کنند.

یک Genset عالی باید قابل اعتماد باشد تا انرژی مورد نیاز دنده را در مواقع قطع انرژی غیر دائمی یا در طول سفر زمانی که انرژی بومی اکنون در دسترس نیست تامین کند. علاوه بر این، آسیاب‌ها به دلیل کارایی در مکان‌های دور و احتمالاً شرایط سخت، باید ساختار محکمی داشته باشند که ممکن است در طیف وسیعی از موقعیت‌ها مقاومت کند. آلایندگی کم یکی دیگر از مزایای برخی آسیاب ها است، اما مانند هر نوع موتوری، آسیاب ها بدون توجه به مکانی که کار می کنند، جریان هوای کافی را می خواهند. دیزل ژنراتور کاور نه تنها از دستگاه در برابر رطوبت و اجزای مختلف محافظت می کند، بلکه قابلیت حمل را نیز فراهم می کند.

منبع: دیزل ژنراتور کانوپی دار چگونه است

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران