تعداد بازدید : 335
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۲
کاربران آنلاین : 0
masi76kiya
۱۴۰۰/۱۲/۸ ۱۶:۳۵:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۳ ۲۲:۱۲:۳۱

فروشگاه اینترنتی یخچال ایستاده

(ویرایش)

یخچال ایستاده یکی ازیخچال صنعتیهای مهم در فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشد، این یخچال ها در مشاغل هایی که با مواد غذایی فاسد شدنی سروکار دارند الزامی است.یخچال ایستاده سوپرمارکتی با خصوصیات فوق العاده ای از جمله رده بندی انرژیA که به معنای کم مصرف بودن این یخچال ایستاده نوشابه می باشد وهمچنین در ساختار این یخچال ایستاده فروشگاهی از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است که نوعی عایق حرارتی که باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و سرما می شود که میان بدنه استیل دستگاه و وان دستگاه تزریق می شود.یخچال ایستاده سوپری در دو نوع استیل ضد زنگ که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی جلوگیری می کند و ورق رنگی یا گالوانیزه در صنایع برودتی یخچال مارکت تولید می شود. از پرفروش ترین نوع این یخچال ایستاده مغازه، یخچال ایستاده دو درب است که در ادامه به قیمت و ابعاد این یخچال ایستاده صنعتی می پردازیم.

یخچال ایستاده ویترینی

قیمت یخچال ایستاده نوشابه

این یخچال ها گزینه ی بسیار مناسبی برای نگهداری ازانواع نوشیدنی وخوراکی ها، محصولات لبنی و... در مغازه ها وفروشگاه های بزرگ وکوچک می باشد، مورد استقبال مغازه داران قرار می گیرد. ویکی از پرکاربرد ترین این یخچال ها، یخچال ایستاده نوشابه می باشد که در صنف هایی مانند فست فودی، ساندویچی( یخچال ایستاده ساندویچی) و... کاربرد فراوانی دارد، شیشه های کار شده در ساخت این یخچال سکوریت نشکن است وهمچنین پر شده ازگاز آرگون می باشد که این امر باعث جلوگیری از هدر رفتن مصرف انرژی وبازوبسته کردن بیهوده یخچال می شود زیرا تمامی اجناس داخل یخچال را به خوبی به نمایش می گذارد. برای نمایش بهتر محصولات از نورپردازیLED در ساختار این یخچال استفاده شده است، که بر زیبایی و جلوه محصولات تاثیر دو برابر دارد.

یخچال ایستاده بزرگ

انواع یخچال ایستاده

یخچال فروشگاهی ایستاده در ابعاد های 60، 70، 90، 120، 150 .200 سانتی متر برای مصارف مختلف تولید می شود 

و این یخچال ها در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب وشش درب با بهترین متریال تولید درصنایع برودتی یخچال مارکت ساخته و به شما مشتریان عزیز عرضه می کند.

یخچال ایستاده زیر صفر

یخچال ایستاده زیر صفر

۱۴۰۱/۳/۲ ۱۶:۱۴:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۱:۳۶
(ویرایش)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت یخچال سازان  ونوس برودت مراجعه کنید.

https://venusboroodat.com/tag/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C

https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران