تعداد بازدید : 199
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۴
کاربران آنلاین : 0
kameroo
۱۴۰۱/۳/۴ ۱۱:۱۱:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۰:۲۶:۳۰

عملکرد اصلی فیلتر دیزل ژنراتور

(ویرایش)

فیلتر دیزل ژنراتور بدون شک یکی از قطعات حیاتی برای عملکرد صحیح گجت است. برای اطمینان از عملکرد صحیح دیزل ژنراتور، مهم است که قطعات آن به درستی کار کنند. به عنوان مثال، فیلتر گاز برای جدا کردن آب از گاز و از بین بردن ناخالصی های موجود در آن قابل شارژ است و از پمپ شدن آنها به موتور و ایجاد مشکلات اکسیداسیون، خوردگی و حفره های درون سیلندرها جلوگیری می کند. متعاقباً استفاده از فیلترها باعث بهبود راندمان موتور و افزایش طول عمر دیزل می شود. علاوه بر این، برای توربین هایی که برای مدت طولانی غیر فعال هستند یا برای مناطقی که ممکن است گاز با کیفیت پایین وجود داشته باشد، فیلتر دیزل ژنراتور واقعا مفید است. استفاده کنید، وضعیت چرخ دنده ابزار را بررسی کنید تا کارایی عالی داشته باشید، شرکت ادراک مرکز شرق هر بار که مشتریان ما درخواست می کنند، فیلتر را تنظیم می کند.

انواع فیلترهای دیزل ژنراتور
این متن اصولاً برای معرفی انواع فیلترهای دیزل ژنراتور و علاوه بر آن عملکرد آن نوشته شده است. به طور معمول، فیلترها به سه دسته تقسیم می شوند: فیلتر روغن، فیلتر گاز و فیلتر هوا. برای انواع مختلف، راندمان نیز می تواند کاملاً متفاوت باشد.

فیلتر روغن دیزل ژنراتور و نحوه عملکرد آن
روغن موتور علاوه بر گرم شدن اجزای ابزار، توسط ذرات و ناخالصی‌هایی که وارد موتور می‌شوند، آلوده می‌شود. این آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها برای موتور بسیار خطرناک هستند و اگر فیلتر نباشند می‌توانند قطعات را از بین ببرند و عبور روغن را مسدود کنند و در این حالت، مواد اسیدی و ناخالصی‌ها باعث فعال شدن یاتاقان‌ها می‌شوند که از طریق آن مورد. حتی موتور این کار را نمی کند. می تواند به درستی کار کند. این که آیا کل شیر آلودگی هوای پایدار در روغن کمتر از 0.15٪ باشد، آسیب موتور محدود می شود. این که آیا این آلودگی هوای سوپاپ بیشتر از 0.5٪ باشد، آسیب موتور احتمالاً بسیار مهم خواهد بود.

حداکثر طول عمر یک موتور دیزل به همراه جایگزین مناسب و استفاده از روغن روان کننده، به انتخاب و استفاده از فیلتر روغن مناسب، فیلتر گاز و سیکل جایگزین قابل قبول بستگی دارد. فیلترهای روغن فول حرکت، فیلتر هوا و فیلتر گاز وجود دارد.

فیلتر اصلی روغن دیزل ژنراتور چیست؟
فیلتر روغن حرکت کلی یا فیلتر اصلی روغن اساساً بین پمپ روغن و کانال اصلی روغن روانکاری مرتبط است و وظیفه آن از بین بردن ذرات آلاینده است. تمام روغن های روان کننده در گردش موتور دیزل توسط اولین فیلتر روغن فیلتر می شود تا اجزای دیزل را از آسیب محافظت کند. فاکتور این فیلتر محصول کاغذ صافی الیاف مصنوعی است که در دما و فشار بیش از حد باعث مسدود شدن فیلتر نمی شود.

فیلتر گاز دیزل ژنراتور
وظیفه اصلی فیلتر گاز دیزل شستشوی آلاینده ها و ذرات خارج از کشور است که به پمپ های بنزین، انژکتورها و نازل ها آسیب می رساند. آسیب به آن قطعات و قطعات مختلف می تواند منجر به راه اندازی ضعیف، مصرف گاز بیشتر، کاهش انرژی موتور و خرابی المنت شود. لحظه و عملکرد تقریباً به همان اندازه حیاتی فیلتر گاز جداکننده آب است. گاز آلوده به آب توانایی و خوردگی قطعات شبیه انژکتور و پمپ را کاهش می دهد که علاوه بر این باعث بازده ضعیف موتور می شود.

فیلتراسیون گاز کارآمد یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از قرار گرفتن قطعات است. یک فیلتر معمولی گاز استفاده نشده را به مخزن باز می گرداند، به این معنی که فیلتر گاز به طور مداوم گاز را توسط خود به گردش در می آورد و تقریباً 1.5 لیتر گاز در دقیقه عبور می دهد و در هر 500 ساعت کارکرد 45000 لیتر گاز می رساند. گردش می کند.

انواع فیلترهای گاز
دو نوع فیلتر گاز که روی توربین های دیزلی مونتاژ می شوند، فیلترهای گاز ملایم و سنگین هستند. فیلترهای گاز ملایم برای موتورهایی با قدرت کمتر از 700 اسب بخار اعمال می شود. و یک فیلتر سنگین برای موتورهای با قدرت بیش از 700 اسب بخار استفاده می شود.

منبع: فیلتر دیزل ژنراتور ولوو

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران