تعداد بازدید : 568
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۱۶
کاربران آنلاین : 0
drmohadese
۱۴۰۱/۳/۱۲ ۲۳:۰۳:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۵ ۰۰:۱۶:۰۷

ماگ یک هدیه جذاب

(ویرایش)

در حالت کلی برای تعریف لیوان سرامیکی می توان گفت نوعی لیوان و یا فنجان است که برای نوشیدن نوشیدنی های گرم مانند چای، قهوه، شیر داغ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که اشاره شد ماگ و یا همان لیوان سرامیکی مدل های مختلفی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ماگ در دار، ماگ قهوه بیرون بر، ماگ ساده، ماگ حرارتی و غیره اشاره نمود. در صورتی که شما قصد خرید ماگ را داشته باشید و بخواهید برای خرید ماگ خاص اقدام کنید، میوماگ برای این محصول از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و شما در بین مدلهای مختلف این وسیله جذاب می توانید انتخاب های بسیار زیادی داشته باشید..

در حالت کلی مدل های مختلف لیوان سرامیکی حجم و فضای بسیار بیشتری نسبت به سایر لیوان ها دارد همچنین برای مدل‌های مختلف ماگ یک دسته طراحی می‌شود تا فرد استفاده کننده در هنگام استفاده از این وسیله راحتی بیشتری داشته باشد. مدل های مختلف ماگ چیزی در حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلی لیتر حجم دارند که این که در برابر دو برابر انواع مختلف جام و لیوان های معمولی می باشد. مدل های مختلف ماگ از طراحی غیر رسمی بهره برده و به عنوان وسیله شخصی از آنها استفاده می‌شود و کمتر در مکان های رسمی مشاهده می گردد که از ماگ برای صرف نوشیدنی استفاده شود. البته باید بگوییم که مدل‌های مختلف لیوان سرامیکی تنها برای نوشیدنی های گرم کاربرد نداشته و از آن ها می توان برای نوشیدن مدل های مختلف نوشیدنی های سرد نیز استفاده کرد.

ماگ هدیه به یاد ماندنی

جواب این سوال ها همه در این مفهوم خلاصه می شود که هدیه ای به عنوان یادگاری شناخته می شود که همیشه در دیدرس کادوگیرنده شما باشد ، حس و حال لحظه گرفتن کادو رو در وی زنده کند و خلاصه برای وی معنی و مفهومی داشته باشد .

ماگ ها تمام این خاصیت ها را دارند ، هم اینکه سوغاتی خیلی خوبی است و شما می توانید در هنگام سفر به هر جایی که می روید یادگاری برای عزیزانتان ماگ ببرید و همین طور می توانید برای مناسبت های عاشقانه خود نیز در کنار هدیه اصلی خود ماگ را به عنوان هدیه ای با قیمت مناسب در کنار سایر هدایای خود بدهید .

ماگ را برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید می توانید هدیه بدهید ، از هدیه کریسمس و هدیه روز مرد و هدیه روز پدر گرفته تا هر نوع مناسبتی که به ذهن شما برسد. .

فروشگاه آنلاین ماگ!

لیوان یکی از ضروری‌ترین ظرف‌های هر خانه است که کارایی‌های متفاوتی دارد. لیوان‌ها و فنجان‌ها نقش مهمی در پذیرایی از مهمان‌ها ایفا می‌کنند. شما برای سرو کردن قهوه در مهمانی به فنجان‌ونعلبکی نیاز دارید و استکان دسته‌دار می‌تواند برای ریختن چای ایده‌آل باشد..

لیوان‌های بلند برای سرو شربت برای مهمانان ضروری‌اند و سر سفره‌ی غذا هم باید برای سرو انواع نوشیدنی از آب تا دوغ و نوشابه باید از لیوان‌های مناسب استفاده شود. هنگام خرید لیوان باید دقت کنید لیوانی که تهیه می‌کنید در مقابل گرما و سرما مقاومت مناسبی داشته باشد و بهتر است برای خرید بلور یا کریستال به برندهای معتبر مراجعه کنید تا کالایی که تهیه کرده‌اید در طول زمان کدر نشود و زیبایی ظاهری‌اش را از دست ندهد.
داشتن یک لیوان شخصی برای خوردن آب و نوشیدنی هم عادتی است که باید به بچه‌ها آموزش داده شود، برای این کار می‌توانید یک ماگ عروسکی نشکن با طرح‌های جالب مثلاً طرح جغد برای آن‌ها تهیه کنید و از آن‌ها بخواهید در مدرسه یا هر محیط آموزشی و ورزشی‌ای که حضور پیدا می‌کنند از آن استفاده کنند.

داشتن لیوان مخصوص خودتان در محل کار هم ضروری است. انواع لیوان سرامیکی و ماگ سرامیکی تولید شده‌اند که هرکسی می‌تواند متناسب با سلیقه‌اش از میان آن‌ها انتخاب کند. برای مثال می‌توانید از یک لیوان حرارتی با طرح دلخواهتان استفاده کنید یا یک ماگ بزرگ و زیبا با طرح سنگ مرمر داشته باشید.

تولیدکنندگان معتبر انواع ماگ و لیوان
برندهای مختلفی در سراسر جهان انواع ماگ و لیوان را تولید کرده‌اند. از میان این برندها به می‌توان به نام‌های معروفی مثل لومینارک و پاشاباغچه را نام برد. ایکیا نیز به‌عنوان یکی از برندهای معروف جهان در تولید لوازم خانگی تعداد زیادی ماگ و لیوان برای استفاده‌ی شخصی یا مهمانی‌ها تولید کرده است. اگر اهل ماگ‌های خاص هم هستید استارباکس (starbucks) یا ایکیا گزینه‌‌ی قابل‌توجهی هستند. در میان برندهای ایرانی هم می‌توانید برای خرید انواع لیوان سراغ بلور کاوه، چینی زرین ایران و نوری تازه بروید.

برای خرید آنلاین هر نوع ماگ ،تروال ماگ ، دمنوش خوری و فلاسک که می‌خواهید می‌توانید به میوماگ مراجعه کرده و به کمک فیلترهای مختلف بهترین انتخاب را برای خودتان انجام داده و با چند کلیک خریدتان را نهایی کنید..

تاریخچه استفاده از ماگ و یا لیوان های سرامیکی

قدمت استفاده از لیوان سرامیکی یا ماگ به زمان انسان های اولیه و چیزی در حدود شش هزار سال قبل بازمی‌گردد در آن زمان هر فرد برای خود یک لیوان جذاب سفالی و یا چوبی داشته و از آن برای نوشیدن مایعات مختلف استفاده می‌شده است و بعد از گذشت بیش از هزاران سال دوباره استفاده از این لیوان های سرامیکی رواج پیدا کرده و در زندگی روزمره امروزه بشر جای گرفته است. امروزه شرکت های بازاریابی و تبلیغات بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که سعی می‌کند تا هر فرد یک ماگ داشته باشد. مدل های مختلف لیوان سرامیکی در سال‌های اخیر به موفقیت رسیده که با توجه به رکودی که در بازار فروش لیوان های مختلف وجود دارد این محصول توانسته سود فروش بسیار مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

در عصر باستان نیز بعد از مدل های مختلف لیوان سرامیکی استفاده میشده ولی شکل و شمایل این ماگ ها به لیوان های سرامیکی امروزه شباهت چندانی نداشته است. در آن زمان مدل های مختلف ماگ از متریالی مانند گل، استخوان، چوب، سنگ و غیره ساخته می شده و مورد استفاده بشریت قرار می گرفته است و همچنین استفاده از ماگ ها مانند امروز سطح گسترده ای نداشته و فقط برای موارد خاص مثل جشن ها از آن استفاده می شده است، ولی امروزه برخلاف گذشته از مدل‌های مختلف استفاده ی بسیار فراوانی می شود. در ادامه به بررسی تعدادی از ماگ های استفاده شده در قدیم می پردازیم.

 

تراول ماگ ( لیوان مسافرتی ) چیست ؟

آیا از سرد شدن قهوه تان قبل از تمام شدن آن خسته شده اید؟
تراول ماگ یا لیوان مسافرتی برای مصرف نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای و شکلات داغ در هنگام سفر طراحی شده است.

تراول ماگ ها بیشتر برای حمل نوشیدنی در هنگام سفر با ماشین ، اتوبوس، قطار و حتی قایق نیز استفاده میشوند. اگرچه تراول ماگ ها اغلب در وسایل نقلیه استفاده می شوند، اما در پارک ها، رویدادهای ورزشی، جلسات، مراکز خرید، محل کار و مکان های مشابه نیز ظاهر می شوند.

تراول ماگ ها یکی از ضروری ترین لوازم سفر به شمار میروند.اگر ساعتهای طولانی در جنگل، کویر و یا شهرها قدم میزنید؛ اگر چند روزی در دل طبیعت کمپ کرده اید، مطمئنا به ضرورت داشتن یک لیوان مسافرتی پی برده ­اید.

تراول ماگ یا لیوان مسافرتی، لیوانی است که دمای مایع داخل آن (گرم یا سرد) را به مدت نسبتا طولانی، ثابت نگه میدارد. در واقع بدنه تراول ماگ به نوعی عایق شده است؛ بنابراین به سرعت و مانند لیوان­های معمولی، دمای مایع داخل لیوان، تغییر نخواهد کرد. مدت زمان حفظ دمای مایع داخل این لیوان­ها با توجه به برند سازندۀ لیوان، قیمت، نوع مادۀ بکار رفته در تولید آن و همچنین مکان و فضایی که لیوان سفری در آنها استفاده می­شود، متفاوت است.

کار لیوان سفری این است که فرآیند سرد شدن یا گرم شدن نوشیدنیِ داخل آن را بسیار آهسته نموده و تا حد ممکن دمای مایع را همانگونه که هست حفظ کند. عایقِ بدنۀ تراول ماگ، مانع از تبادل دما بین نوشیدنی و هوای محیط بیرون می ­شود.

تراول ماگ یا لیوان مسافرتی معمولا دارای درب ضد ریزش ( بدو نشتی ) است. این درب به گونه ای طراحی شده است که از ریختن مایعات در هنگام عبور اتومبیل از روی دست اندازها یا در نتیجه حرکت و یا لرزیدن جلوگیری کند. طراحی ضد نشت نیز برای حفظ گرما در داخل تراول ماگ ضروری است.
بسیاری از آنها مکانیسم هایی دارند که به کاربر این امکان را می دهد که جرعه ای سریع از نوشیدنی خود بنوشد و با تلاش بسیار کم درب آن را دوباره ببندد. این نوع درب ها اغلب به عنوان درب ضد نشت و آسان نوش نامیده می شود.
یکی از مفیدترین ویژگی های تراول ماگ ها یا لیوان های مسافرتی طراحی پایه آن ها است. برخلاف لیوان‌های معمولی، این لیوان‌ها طوری ساخته شده‌اند که به راحتی در جا لیوان‌های خودرو قرار می‌گیرند.
با این حال، برخی از افراد لیوان های پهن را ترجیح می دهند که در اکثر جا لیوانی ها قرار ندهند. اگر این نوع لیوان مسافرتی را ترجیح می دهید، لیوانی با کفی غیر لغزنده ( دارای استپ ) در نظر بگیرید تا به شما در جلوگیری از ریختن آن کمک کند

 

۱۴۰۱/۳/۱۶ ۲۰:۴۷:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۸ ۱۴:۴۷:۳۳
(ویرایش)

یکی از هدیه های جذاب که میتونه ارزون هم باشه اسباب بازی هست. خرید یه اسباب بازی ارزان یه انتخاب خوب برای هدیه دادن هست. blink

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران