تعداد بازدید : 466
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۲۸
کاربران آنلاین : 0
myblog
۱۴۰۱/۳/۲۸ ۱۱:۵۸:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۳/۱/۲۹ ۱۷:۲۴:۰۵

مقایسه هزینه درمان شقاق با لیزر و جراحی، شرایط بیمه

(ویرایش)




شقاق از بیماری های شایع و دردناک ناحیه ی مقعد است،که موجب بروز شکاف بر روی پوشش سطحی مقعد می شود، و در صورت عدم درمان به موقع باعث افزایش عفونت و خونریزی می شود که فقر آهن را به دنبال دارد. از همین جهت لازم است در صورت ابتلا به بیماری و بروز علائم آن هر چه سریع تر برای درمان اقدام نمایید. استفاده از داروها و پماد برای درمان شقاق یا فیشر در مراحل ابتدایی بیماری می‌تواند موثر باشد اما اگر عارضه مزمن شود نیاز به انجام جراحی یا لیزر است. نگرانی بسیاری از بیماران هزینه درمان شقاق با لیزر و جراحی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

هزینه درمان شقاق با لیزر
یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با درمان این بیماری وجود دارد، هزینه درمان شقاق است. تخمین هزینه لیزر شقاق به موارد مختلفی وابسته است که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

دستمزد پزشکی که به آن مراجعه می کنید.
امکانات کلینیکی که به آن مراجعه می کنید.
شرایط و وضعیت فیشر (حاد و مزمن)
تعداد زخم های شقاق یا فیشر
نکته مهم این است که در روش درمان شقاق با لیزر، بیمار فقط یکبار هزینه می کند و دوران نقاهت لیزر فیشر بسیار کوتاه است. بنابراین نیازی به گذراندن دوران نقاهت طولانی و هزینه های اضافی بعد از عمل نخواهد بود.

در مورد تعیین هزینه درمان شقاق با لیزر باید بگوییم ابتدا بیمار باید معاینه شود تا با توجه میزان وخامت بیماری، هزینه لیزر تعیین گردد.


مقایسه هزینه لیزر و جراحی شقاق
اگرچه هزینه لیزر این بیماری توسط بیمه پرداخت نمی‌شود اما باز هم در مقایسه با جراحی هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود. زیرا که صورت حساب های جراحی شقاق در بیمارستان خصوصی و دولتی شامل آیتم های متعددی است. همنچنین پرداخت آنها شامل ترکیبی از آزاد و بیمه بوده و موجب می شود علاوه بر هزینه‌ای که بیمه می پردازد خود شما نیز هزینه های دیگری را برای درمان پرداخت کنید.

از طرفی انجام عمل جراحی شقاق به سبب از دست دادن زمان طولانی برای طی کردن دوران نقاهت پس از عمل و بستری شدن در بیمارستان به صرفه محسوب نمی شود، زیرا خود این امر مسبب هزینه‌های بسیاری خواهد بود.

در صورتیکه در روش لیزر فیشر نیازی به بستری شدن یا گذراندن دوران نقاهت طولانی و هزینه های اضافی بعد از عمل سنتی نیست.

در کنار پرداخت هزینه، انجام عمل جراحی شقاق بر خلاف روش لیزر همراه با درد و خونریزی بوده و امکان عود مجدد بیماری وجود دارد، به همین ترتیب از هر جهت که به این موضوع نگاه می کنیم انجام لیزر به صرفه تر از انجام عمل جراحی است.

کلینیک پایتخت یکی از بهترین مراکز لیزر شقاق (فیشر) در تهران است که تاکنون بیش از 90 درصد مراجعین بعد از انجام عمل لیزر بطور قطعی درمان شده اند و از این عمل رضایت کامل داشته اند.

 

[url]yun.ir/qhos18[/url]

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران