تعداد بازدید : 330
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۲۱
کاربران آنلاین : 0
نیلادکور
۱۴۰۱/۴/۱ ۱۶:۳۶:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۶ ۱۴:۲۲:۰۶

چرا تلویزیون سامسونگ دیر روشن میشه

(ویرایش)

تلویزیون سامسونگ یکی از محبوب ترین محصولات برند سامسونگ است. کم و بیش ممکن است خانه ای باشد که در آن تلویزیون نباشد و حتی ممکن است در یک خانه دو تلویزیون وجود داشته باشد. تلویزیون سامسونگ مانند سایر تلویزیون های برندهای مختلف گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل شود و این مشکلات شما را کمی نگران کند.

یکی از این مشکلات دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ است که می تواند شما را آزار دهد. برای یک لحظه تصور کنید که شما بعد از کار خسته به خانه می آیدد و پای تلویزیون لم می دهید
وقت برنامه شماست و کنترل تلویزیون را روشن می کنید تا تلویزیون روشن شود، اما تا زمانی که بعد از چند دقیقه به طور خودکار روشن نشود، هیچ عکس العملی از تلویزیون دریافت نمی کنید.

به نظر شما دلیل دیر روشن شدن تلویزیون چیست؟ در این مقاله امروز سعی داریم تا به علت دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ ب پردازیم. برای اطلاع از این موضوع با ما همراه باشید.
عده ای فکر می کنند اگر با این مشکل مواجه شدند باید برای انجام کاری اقدام کنند اما بهتر است بدانید که باید کمی حوصله داشته باشید  و این مقاله را تا انتها با ما بخوانید. در صورتی که در فرآیند بررسی و عیب یابی تلویزیون تخصصی ندارید بهتر است با مجموعه های تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید

علت دیر روشن شدن تلویزیون

چرا تلویزیون دیر روشن می‌شود؟

برد پاور در تمامی تلویزیون ها موجود است و این قسمت بسیار کاربردی است یعنی در واقع تلویزیون به لطف همین قسمت شروع به کار می کند. در واقع وظیفه اصلی این قطعه تبدیل ولتاژ AC به ولتاژ DC می باشد. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا برق 220 ولت برای ورود به برد پاور تلویزیون نیاز است سپس برد پاور با کمک قطعاتی مانند پل دیود، خازن فیلتر و ریپل به ولتاژ AC DC تبدیل می شود و در نهایت این مشکل باعث روشن شدن تلویزیون می شود. اگر برد پاور از کار بیفتد یا خراب شود، تلویزیون دیر روشن می شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در  منزل

چگونه باید مشکل دیر روشن شدن تلویزیون را برطرف کرد؟

گاهی دلیل دیر روشن شدن تلویزیون خرابی خازن های برد پاور است اما گاهی دلیل این مشکل خرابی خود برد پاور است. بنابراین بهتر است برای عیب یابی و رفع دقیق این مشکل از متخصصین تعمیر برد پاور کمک بگیرید.

برای این کار باید با متخصصین تعمیرات سامسونگ سرویس تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را برای آنها توضیح دهید تا متوجه مشکل شوند. سپس متخصصان در محل حاضر می شوند تا مشکل برد پاور را به طور کامل برطرف کنند و تا آنجا که می توانند مشکل را به صورت حرفه ای برطرف کنند.

با تعمیر حرفه ای این قطعه توسط متخصصین تعمیرات سامسونگ، سرویس بعدا انجام خواهد شد. تلویزیون شما معمولاً خودش جواب می دهد.

تعمیر تلویزیون در منزل

وسایل برقی بزرگ از گذشته تا به امروز به سختی به تعمیرگاه منتقل می شوند که خراب می شوند و همین امر باعث شده تا دستگاه تا تعمیرگاه کم و بیش کمی آسیب ببیند.
از طرفی باید با آن دستگاه غول پیکر تمام شهر را جستجو می کردند تا تعمیرگاه مناسبی برای محصول خود پیدا کنند و این کار بسیار سختی بود. خوشبختانه امروزه خیلی راحت می توان این مشکل را حل کرد و اگر تلویزیون شما خراب شد، می توانید به راحتی با یک تماس متخصص تعمیر تلویزیون را به منزل ببرید

تنها با تماس با مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون استاد تی وی، کارشناسان تعمیر به محل مراجعه کرده و پس از عیب یابی دقیق، فرآیند تعمیر تخصصی را آغاز می کنند. متخصصان با آزمایش و بررسی تلویزیون شما به راحتی مشکلات را تشخیص داده و برطرف می کنند.
امروزه با دیدن هر مشکلی در تلویزیون سامسونگ خود به راحتی با یک تماس می توانید آن را حل کنید و بهتر است از دستکاری های ناشیانه خودداری کنید زیرا جز آسیب و آسیب جدی برای شما نتیجه ای ندارد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران