تعداد بازدید : 490
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۱۴
کاربران آنلاین : 0
فاروس طاها
۱۴۰۰/۵/۲ ۱۲:۴۰:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۵/۱۷ ۱۷:۲۷:۲۴

خرید کتاب های درسی نظام جدید تجربی | جمع بندی کنکور سراسری

(ویرایش)

منابع آموزشی کنکور یکی از موضوعاتی است که دانش آموزان و متقاضیان کنکور سراسری همواره در اینباره سوال می پرسند. باید با منابع کنکور سراسری و حذفیات کنکور سراسری در هر سال آشنایی داشته باشید تا بتوانید به خوبی از پس کنکور سراسری بربیایید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین منابع کنکور سراسری در سال جدید را به شما معرفی کنیم.

در رابطه با دوره های آموزشی کنکور چه می دانید؟ ویدیو آموزشی کنکور 1401 شامل چه مورادی می شود؟ دوره هایی آموزشی کنکور موارد زیادی را در بر می گیرد. با ما همراه باشید تا در ادامه به ذکر نکاتی در باب دوره های آموزشی کنکور بپردازیم.

خرید کتاب درسی نظام جدید رشته تجربی یکی در روز های اخیر به یکی از دغدغه های والدین و دانش آموزان تبدیل شده است. چرا که شیوه تهیه کتب به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر پیدا کرده است. این شیوه دانش آموزان را از مراجعه به کافی نت و کتاب فروشی های سطح کشور بی نیاز می کند. به این ترتیب مدراس موظف اند از طریق سامانه های ثبت سفارش گروهی نسبت به خرید کتب دانش آموزان اقدام کنند همچنین دانش آموزان نیز می توانند از طریق سامانه به صورت فردی اقدام به ثبت سفارش و خرید کتاب های درسی کنند. به این ترتیب دانش آموزان و والدین آنان به راحتی بدون مراجعه جهت ثبت نام برای خرید کتاب درسی به صوت آنلاین اقدام به ثبت نام می کنند و از هر دو طریق مبلغی را که در پشت کتاب ثبت شده است را می پردازند.

مشکلات کنکور 1400 چه بود؟ وزیر آموزش و پرورش با تأکید به اینکه تشکیل کارگروهی مشترک برای رسیدگی به اعتراضات دانش آموزان بیان داشت: پیشنهادم اینه که کارگروهی با حضور کارشناسان سازمان پژوهش، صاحب نظران و سازمان سنجش تشکیل شود و به طور دقیق و علمی مشخص شود که آیا این مسائلی که مطرح می‌کنیم واقعی هستند؟ آنچه که اعلام کردیم منطبق بر واقعیت بوده و با استانداردهای معین کاملا منطبق است.

جمع بندی کنکور سراسری از مواردی است که از قدم های نهایی در کنکور سراسری شمرده می شود. بنابراین بسیار اهمیت دارد. بسیاری از دانش آموزان سخت کوشی که تلاش زیادی در طی سال برای موفقیت در کنکور سراسری کرده اند، در روز های پایانی که به کنکور نزدیک شده انرژی آنان تحلیل رفته و در جمع بندی با مشکل مواجه می شوند. از آن جایی که متقاضی در مراحل آخر آمادگی برای کنکور باید تست های زمان دار بزند، اصول مدیریت زمان را در مراحل پایانی میاموزد. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله به ذکر نکاتی در باب جمع بندی و مدیریت زمان حرفه ای کنکور سراسری بپردازیم.

منابع آموزشی کنکور,  دوره های آموزشی کنکور, خرید کتاب های درسی نظام جدید رشته تجربی,  مشکلات کنکور 1400 ,  جمع بندی کنکور سراسری

۱۴۰۱/۴/۱۴ ۱۵:۴۸:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۴ ۱۵:۴۸:۳۲
(ویرایش)

کتاب فصل میوه چینی

کتاب فصل میوه چینی طبق آخرین اصول علمی آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان پیش دبستانی تا ششم دبستان توسط انتشارات صیانت به چاپ رسیده است. طراحی کتاب فصل میوه چینی صیانت به شکلی بوده تا فرزندان دلبندتان با همکاری اولیا گرامی، پس از چند درس، نوآموز با رغبت، درس های بعدی را دنبال خواهد کرد. درس خواندن در تابستان با توجه به گرمی هوا و میل به تفریح، شاید مقداری سخت به نظر برسد اما همان طور که می دانید، اگر با روش درست و اصولی و متناسب با شرایط تابستان درس بخوانیم، می توانیم از این فرصت برای رسیدن به اهدافی که در نظر داریم استفاده کنیم. فروشگاه دانش لند نماینده رسمی انتشارات صیانت در تهران است. شما می توانید تمامی کتاب های فصل میوه چینی انتشارات صیانت را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از فروشگاه دانش لند خریداری کنید تا کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کتاب زیست پینوکیو

زیست شناسی جامع کنکور خیلی سبز که به «زیست پینوکیو» مشهور است؛ جز محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب های انتشارات خیلی سبز که توسط گروه آموزشی ماز، دکتر پوریا خیراندیش و دکتر فرزام فرهمندنیا برای داوطلبان رشته تجربی کنکور سراسری به تالیف رسیده است.

این کتاب کنکور بهترین منبع برای درس زیست شناسی است که می توانید با مطالعه دقیق آن به درصد بالایی از تست های زیست شناسی کنکور پاسخ دهید. شما می توانید کتاب زیست جامع کنکور خیلی سبز را در فروشگاه اینترنتی دانش لند با بالاترین درصد تخفیف و ارسال فوری خریداری کنید. محتوای آموزشی کتاب زیست پینوکیو جلد اول شامل سوال های چهارگزینه ای کنکور سراسری و تالیفی به همراه پاسخ نامه کلیدی‌ست؛ درسنامه کامل و پاسخنامه تشریحی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در جلد دوم قرار داده شده است.

کتاب جامپینگ

 کتاب جامپینگ تیزهوشان ششم دبستان پویش، یکی از جدیدترین کتاب های استاد مسعود بیگدلی است که ویژه دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون های مدارس تیزهوشان و سمپاد در پایه ششم ابتدایی را دارند طراحی و تالیف شده است. جامپینگ شبیه ساز آزمون های تیزهوشان ششم دبستان پویش شامل ۱۵ آزمون تالیفی به همراه پاسخ نامه کاملا تشریحی است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران