تعداد بازدید : 229
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۱۸
کاربران آنلاین : 0
vian1400
۱۴۰۱/۴/۱۸ ۱۲:۵۹:۰۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۴۳:۱۰

درمان اختلال دو قطبی

(ویرایش)

در صورتی که بیمار هر چه سریعتر به درمان این اختلال اقدام کند به همان میزان از شانس بیشتری برای بهبود برخوردار خواهید بود و میتواند جلوی رشد این اختلال را بگیرید.

درمان های دارویی: تجویز داروهای ضد تشنج، داروهای ضد صرع و ضد جنون
روان درمانی :روان درمانی میتواند برای فرد مبتلا به اختلال دو قطبی بسیار موثر باشد روش ها و تمریناتی را به فرد ارائه می دهد تا بوسیله آنها بتواند علائم اختلال را از بین برده و با آن به درستی مقابله کند.
تحریک مغز : تحریک الکترومغناطیسی مغز با کمک دستگاه RTMS، به طور مستقیم در مناطق آسیب دیده مغز به کار می رود و به عنوان یک درمان غیر تهاجمی شناخته می شود.

 

RTMSچیست ؟

Rtms نوعی روش غیرتهاجمی جهت تحریک مغز اطلاق می شود که واژه Rtms خود به معنای تحریک مغناطیسی فرا جمجمه می باشد که به کمک سیم های عایق و براساس القای الکترومغناطیسی صورت می گیرد.این سیم ها روی اسکالپ یا پوست سر ودر نقطه ای منطبق بر ناحیه ای از مغز در ایجاد علائم روانی و خلق و خو تاثیر گذار است قرار می گیرد. کویل، پالس های مغناطیسی کوتاه مدتی ایجاد می کند و هر پالس مغناطیسی بدون درد و به سهولت ، از پوست سر و استخوان و پرده های مغز می گذارد و به نورون های حرکتی می رسد.

درمان اختلال دوقطبی

 

 

۱۴۰۱/۴/۱۸ ۱۵:۰۵:۲۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

سینی کابل جزیره:

 

سینی کابل یکی از قطعات پر مصرف در تمامی اماکنی که نیاز به سیستم برق کشی و الکترونیکی دارند میباشد. انواع سینی کابل با توجه به موارد مصرفی که دارند به مرور زمان پدید آمده است و همین موضوع باعث شده است تا فروشگاه اینترنتی ما یعنی فروشگاه سینی کابل جزیره، انواع سینی کابل مثل سینی کابل گالوانیزه یا سینی کابل مقاوم در برابر زنگ زدگی را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهد. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سینی کابل دارید احتمالا علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری درباره استانداردهای موجود برای ساخت سینی کابل بدست بیاورید. در خصوص این استانداردها باید بدانید که اداره الکتریکی آمریکا اصلی ترین استانداردها را برای تولید انواع سینی کابل معین کرده است. شما می توانید مطمئن باشید محصولاتی که با این استانداردها تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند. از جمله مهمترین این استانداردها می توان به مواردی مانند NEMA، NEMA VE1 و NEMA VE2 اشاره کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران