تعداد بازدید : 231
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۱
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۴/۱۸ ۱۶:۵۵:۱۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

پرینتر سه بعدی

(ویرایش)

بدون مقدمه باید بگوییم که اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای انجام کار یا پروژه خود نیاز به استفاده مداوم از پرینتر سه بعدی دارید و به دنبال خرید پرینتر سه بعدی مناسب با نیاز و حرفه خود هستید، پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید. بنابراین. این بیست مقاله برتر را از دست ندهید که به معرفی برخی از مهم ترین نکات هنگام خرید چاپگر سه بعدی می پردازد.

نکات مهم هنگام خرید پرینتر سه بعدی
اندازه چاپ – یکی از اولین مواردی که هنگام خرید چاپگر سه بعدی باید به آن توجه کرد اندازه چاپ است. حجم چاپ یک پرینتر سه بعدی در سه پارامتر طول، عرض و ارتفاع اندازه گیری می شود و هر چه حجم چاپ دستگاه شما بزرگتر باشد، تعداد بیشتری از قطعات محصول را می توانید چاپ کنید.

سرعت چاپ: نکته مهم دیگری که در انتخاب چاپگر سه بعدی باید به آن توجه کرد، سرعت چاپ است. سرعت چاپ بر حسب میلی متر بر ثانیه تعیین می شود و حرکت نازل را در طی فرآیند تزریق نشان می دهد. لازم به ذکر است که هر چه سرعت چاپ دستگاه مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت آن محصول نیز بالاتر خواهد بود.

دقت چاپ: دقت چاپ یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید پرینتر سه بعدی است که برحسب میکرون اندازه گیری می شود و مانند پارامتر سرعت چاپ، هر چه عدد بیشتر باشد، قیمت کالای مورد نظر شما نیز افزایش می یابد.

جنس صفحه تولیدی: اصولاً برای تولید صفحه این نوع چاپگرها از چوب، شیشه، فلز، آلومینیوم و سایر مواد صنعتی استفاده می شود که بهترین آنها نوع آلومینیومی است.

 

زیرا به سرعت گرم شده و آماده کار است و سطح صاف آن به مرور زمان دچار آسیب و تغییر شکل نمی شود.تعداد نازل: تعداد نازل های چاپگر سه بعدی نشان دهنده کیفیت و البته قیمت آن است. هرگز فراموش نکنید که هر چه تعداد نازل های چاپگر بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر است و تعداد نازل ها رنگ چاپ قطعه مورد نظر را به شما می دهد.

مواد مصرفی ماشین: به یاد داشته باشید که هر مدلی از چاپگر سه بعدی که انتخاب می کنید، ممکن است برای چاپ یک نوع مواد صنعتی قابل استفاده نباشد و به همین دلیل است که ما قویاً اصرار داریم که قبل از خرید چاپگر سه بعدی، حتما کاتالوگ، دفترچه راهنما یا آن را مطالعه کنید. حتی در مورد مواد مصرفی دستگاه مورد نظر خود از فروشنده سوال کنید.

قابلیت ارتقاء محصول: این نکته بسیار مهم و کارآمد برای همه شما مصرف کنندگان عزیز است که چاپگر شما قابلیت ارتقا دارد. به خاطر داشته باشید که علم در صنعت پرینت سه بعدی به سرعت در حال توسعه است و بنابراین بهترین کار این است که وقتی بودجه نسبتا بالایی را برای خرید چاپگر سه بعدی صرف می کنید، کنترل پنل شما قابلیت به روز شدن را داشته باشد.

سازگاری با سیستم عامل های مختلف: این نکته در خرید پرینترهای سه بعدی چندان صدق نمی کند. زیرا تقریبا امروزه این مدل از چاپگرها قابلیت سازگاری با سیستم عامل های مختلف را دارند و به همین دلیل در خرید مدل از آن ها دقت به این پارامتر لازم نیست.

نمونه برداری: با توجه به اینکه خرید پرینتر سه بعدی یکی از مهم ترین خریدهای موجود در بازار می باشد، این امکان برای همه شما خریداران عزیز در نظر گرفته شده است که قبل از خرید پرینتر سه بعدی موفق به تهیه نمونه آزمایشی شده اید. برای تضمین سرعت، کیفیت و دقت محصولی که می خواهید چاپ کنید، مدل انتخابی را انتخاب کنید.قیمت پرینتر سه بعدی: قیمت پرینتر سه بعدی در بازار فعلی ایران از 3 میلیون تومان شروع و تا ده ها میلیون تومان ادامه دارد. در نظر داشته باشید که خرید پرینتر سه بعدی با توجه به نوسانات بازار ارز در کشورمان کار ساده ای نیست و به همین دلیل توصیه می کنیم در خرید هر یک از این محصولات و حتی در صورت خرید، نهایت دقت را داشته باشید. ممکن است. خرید دستگاه هایی که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش متعدد می باشند.

تا اینجا نکاتی را در مورد نحوه انتخاب و خرید چاپگر سه بعدی مناسب یاد گرفتیم. در زیر لیستی از 13 پرینتر سه بعدی ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. تمامی این پرینترهای سه بعدی دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. فراموش نکنید که با کلیک بر روی تصویر یا دکمه هر مقاله می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری در مورد محصول بدست آورید.

.

برو کار کن نگو چیست کار
۱۴۰۱/۸/۸ ۱۱:۳۷:۲۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۰ ۱۱:۲۱:۲۷
(ویرایش)

چه نوعی پرینتر سه بعدی را شما معرفی کردید؟

ویژگی ضروری اندروید

نکات ساده اندروید

۱۴۰۱/۸/۸ ۱۱:۳۸:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۰ ۱۱:۲۱:۲۷
۱۴۰۱/۹/۱ ۱۶:۲۸:۵۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۱ ۱۶:۳۰:۳۸
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران