تعداد بازدید : 192
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۴/۲۵
کاربران آنلاین : 0
manaattari
۱۴۰۱/۴/۲۵ ۱۳:۱۳:۴۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۴:۵۵:۱۳

جراحی زیبایی کلیتوریس یا کلیتورال هود ریداکشن چیست؟

(ویرایش)

 

جراحی زیبایی کلیتوریس یا کلیتورال هود ریداکشن شیوه ای است که معمولا همراه با جراحی لابیاپلاستی برای کمک به کاهش چین های اضافی کلاهک کلیتوریس انجام می شود. هود کلیتورال برای محافظت از کلیتوریس در برابر تحریک بیش از حد در طول فعالیت های عادی روزمره عمل می کند. گاهی اوقات، به دلیل ژنتیک، پیری یا داروها، این بافت ها می توانند بزرگ شوند، از زیبایی خارج شوند و حتی باعث ناراحتی فرد شوند. کوچک سازی هود کلیتورال یک روش جراحی است که برای کاهش اندازه و افزونگی بافت های هود کلیتورال طراحی شده است و باعث می شود این ساختار مهم آناتومیکی از جذابیت و زیبایی بیشتری برخوردار شود، در حالی که همچنان عملکرد اصلی آن در محافظت از کلیتوریس است.
پوست اضافه این ناحیه در صورت برنداشتن پس از لابیاپلاستی و جراحی لابیا مینور می تواند موجب ایجاد برجستگی شود و انجام این جراحی می تواند به ایجاد توازن و ظاهر ناحیه تناسلی و واژن کمک کند. در بعضی از خانمها هم اندازه هود کلیتوریس بزرگ است و در فعالیتهای روزانه و پوشیدن لباسهای تنگ و یا ورزش کردن با درد و ناراحتی روبرو می شوند. این افراد جزو متقاضیان اصلی عمل کلیتورال هود ریداکشن هستند.
به بیان دیگر کوچک کردن کلیتوریس به عنوان یک روش سرپایی همزمان با لابیاپلاستی انجام می شود. به محض برش و اصلاح بافت، محل با بخیه های قابل جذب مهر و موم می گردد. بسته به نیاز و سلیقه شما، متخصص می تواند بافت اضافی را برداشته، برآمدگی و موقعیت کلیتوریس را تنظیم کرده که باعث شود در داخل ولو کوچکتر به نظر برسد. در همه موارد، حفظ یا بهبود عملکرد از اهمیت اولیه برخوردار است. این روش معمولا در حدود یک ساعت انجام می شود و اکثر بیماران با بی حسی موضعی بسیار راحت هستند.

 

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران