تعداد بازدید : 227
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۹
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۱/۵/۸ ۱۹:۵۲:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

راهنمای خرید قفل اثر انگشتی حرفه ای

(ویرایش)

قفل اثر انگشتی درب ابزاری امنیتی و پیشرفته است که افراد را قادر می سازد تا از اثر انگشت خود، پین کد یا رمز برای باز کردن قفل دیجیتال استفاده نمایند. این قفل ها اکثرا دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می باشد. امروزه در بسیاری از ادارات و ساختمان‌های مسکونی از قفل اثر انگشتی ( digital Fingerprint lock ) استفاده می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد قفل‌های اثر انگشتی که باعث محبوبیت این قفل شده است شده است، می‌توان به عدم استفاده از کارت و کلید و یا به خاطر سپردن رمز عبوری اشاره کرد. دستگیره درب اثر انگشتی نیز همان محصولات قفل هوشمند می باشند ولی با ظاهری متفارت تر.

خرید قفل اثر انگشتی

یکی از انواع پر فروش و پرطرفدار قفل دیجیتال، قفل اثر انگشتی می باشد. روش دسترسی اصلی به این قفل های دیجیتال و هوشمند از طریق اثر انگشت می باشد. اما در بعضی از مدل ها در کنار این روش می توان از رمز و کارت نیز استفاده نمود که باعث امن تر شدن قفل اثر انگشتی می شود. قفل اثر انگشتی در برندهای مختلف توسط شرکت های معتبر طراحی و تولید می شود که از معتبر ترین آن ها می توان به برند های سامسونگ، ادلر،یوکا، روستیک، alock اشاره داشت. قیمت قفل اثر انگشتی درب دیجیتال و هوشمند بسته به نوع قفل و امکانات قفل درب چوبی متفاوت است. 

برای خرید انواع قفل درب اثر انگشتی دیجیتال و هوشمند با بهترین کیفیت و قیمت با فروشگاه خانه یراق تماس بگیرید.

قیمت قفل اثر انگشتی آپارتمان

به طور قطع یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام خرید قفل اثر انگشتی آپارتمان قیمت آن است. علاوه بر این، به منظور خرید بهتر باید ارزیابی درستی از کارایی و مزایای هر کالا در مقایسه با قیمت آن داشته باشیم.
به عنوان مثال اگر بخواهیم ارزیابی درستی از قیمت دستگیره اثر انگشتی داشته باشیم در ابتدا باید قیمت قفل درب اثر انگشتی را مثلا با قفل رمزی، قفل دیجیتال یا قفل کارتی مقایسه کنیم. شاید در ابتدا قیمت قفل اثر انگشتی کمی گران تر باشد اما مشخصا در اینجا ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن است که این اختلاف قیمت را توجیه میکند. قفل اثر انگشتی یکی از محبوب ترین انواع قفل دیجیتال در بازار ایران می باشد. مدل های جدید قفل اثر انگتی درب حیاط هم این روزها روانه بازار شده است و انقلابی را در قفل های حیاطی ایجاد کرده است.

نصب قفل اثر انگشتی دیجیتال

نصب قفل دیجیتال مانند نصب سایر قفل‌ها باید به درستی و با رعایت استانداردهای لازم انجام گیرد، در غیر این صورت دردسرهای بسیاری را برای شما به وجود می‌آورد. البته باید بدانید نصب قفل اثر انگشتی کار بسیار ساده است. برای نصب این قفل ها مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. سوراخ کاری درب جهت نصب قفل هوش60مند
  2. قرارگیری قفل بر روی درب
  3. بستن و محکم نمودن قفل بر روی درب با استفاده از پیچ ها و ابزار ای لازم
  4. انجام تنظیمات و راه اندازی قفل دیجیتال اثر انگشتی

https://yaraghhome.com/tag/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C

۱۴۰۱/۵/۹ ۱۷:۳۶:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

اگر در حوزه آیتی و شبکه فعالیت داشته باشید یا حداقل یک آشنایی سطحی با کامپویتر داشته باشید، قطعا اسم پچ کورد شبکه به گوشتان خورده است. پچ کورد شبکه نوعی کابل شبکه میباشد که برای اتصال اینترنت و همچنین اتصال چند سیتم به یکدیگر کاربرد دارد. فروشگاه اینترنتی دلتا شبکه این افتخار را دارد که خرید انواع پچ کورد شبکه را برای شما به آسانترین روش ممکن انجام دهد. همچنین دلتا شبکه مقالات آموزش بسیار زیادی در ارتباط با حوزه شبکه و اینترنت و همچنینی اقلام و تجهیزات اینترنتی برای شما مخاطبان گرامی تهیه دیده است. اگر قصد خرید پچ کورد شبکه را دارید و یا می‌خواهید از قیت روز آن با خبر باشید، دلتا شبکه بهترین انتخاب است. گروه و تیم پشتیبانی ما بی صبرانه منتظر پاسخ به سوالات شما عزیزان است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران