تعداد بازدید : 156
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۸
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۱/۵/۸ ۱۹:۵۴:۵۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

معرفی مشخصات بهترین برندهای قفل دیجیتال

(ویرایش)

قفل دیجیتال، digital lock یا الکترونیکی، قفل هایی می باشند که برای دسترسی و باز و بسته نمودن درب نیازی به استفاده از کلیدهای مکانیکی و فیزیکی ندارید. این قفل های الکترونیکی به عنوان جایگزینی برای قفل های مکانیکی معمولی استفاده می شوند، با ویژگی های خودکار بسته شدن درب و ارائه گزارش رفت و آمدها. این محصولات به عنوان یک راه حل امنیتی خلاقانه به کاربران پیشنهاد می شود. قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت در فروشگاه خانه یراق بسیار عادلانه و این محصولات بدون واسطه عرضه می شود.

خرید انواع قفل دیجیتال
قفل دیجیتال به دلیل امنیت زیاد و ظاهر شیک و زیبا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همواره توصیه می شود برای ایجاد امنیت بیشتر بر روی درب ضد سرقت خود، قفل هوشمند و دیجیتال را نصب نمایید. قفل هوشمند بسته به روش دسترسی دارای انواع متعددی است:

قفل دیجیتال رمزی
اثر انگشتی
قفل هوشمند کارتی
روش دسترسی ترکیبی
این محصولات به عنوان یکی از امن ترین مدل های قفل درب چوبی شناخته شده اند. براری خرید و اطلاع از قیمت قفل دیجیتال با فروشگاه خانه یراق تماس بگیرید.

قفل دیجیتال چگونه کار می کند؟
در هر دو حالت، قفل و باز شدن درب با چرخاندن عنصر قابل مشاهده (دستگیره یا کلید در سیلندر قفل) برای حرکت پیچ و مهره و باز شدن درب استفاده می شود. قفل های الکترونیکی درها همچنین شامل قطعاتی به نام "محرک" است که پیچ یا سیلندر را به یک موتور کوچک متصل می کند، این قطعه کاملاً در خود درب یا قاب قرار گرفته است. قیمت قفل هوشمند درب ضد سرقت رابطه مستقیم با امکانات و تکنولوژی به کار رفته در این مدل از قفل ضد سرقت دارد. 

آیا امکان هک کردن قفل هوشمند وجود دارد؟
اگر شبکه بی سیم مورد استفاده به درستی تنظیم و ایمن نشده باشد، قفل های صفحه کلید می توانند هک شوند. قفل های صفحه کلید که از سیگنال های بی سیم استفاده نمی کنند قابل هک نیستند. امنیت یکی از موضوعات اصلی و نگرانی هر سازمانی و یا ساکنین یک ساختمان است که با اشیاء گرانبها یا وسایل شخصی سروکار دارد. هتل ها، مدارس، سالن های بدنسازی ، بیمارستان ها و بسیاری از صنایع دیگر به امنیت سیستم قفل خود متکی هستند. با خرید قفل هوشمند و انجام تنظیمات صحیح آن میتوانید امنیت بسیار زیادی را برای محل مورد نصب ایجاد نمایید.

قفل اثر انگشتی
قفل اثر انگشتی، این امکان را ایجاد می کند تا علاوه بر کلید مکانیکی به کمک روش بیومتریکی، اثر انگشت به قفل دسترسی داشته باشید. قفل اثر انگشتی، بر روی انواع درب چوبی، درب ورودی و درب لابی قابل نصب است. تنها کافی است انگشت خود را بر روی پنل قفل قرار دهید، سپس با تایید اثر انگشت قفل درب باز می شود.

قفل کارتی
یکی دیگر از انواع قفل دیجیتال، قفل کارتی می باشد. این قفل ها که به قفل هتلی نیز مشهور هستند کارکردی بسیار آسان دارند. عملکرد قفل کارتی به این صورت است که هر یک از کارت‌های RFID، دارای تراشه‌ هایی می‌باشند که قابلیت ذخیره اطلاعات را دارند. هنگامی که کارت به قفل کارتی معرفی می‌شود، اطلاعات از طریق ارتباط رادیویی به حافظه قفل ارسال و در آن‌جا ذخیره می‌شود. در صورت استفاده مجدد از کارت جهت باز نمودن درب ، اطلاعات موجود روی تراشه با اطلاعات ذخیره شده مقایسه و در صورت تطبیق، اجازه دسترسی داده می‌شود.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت
قفل شیشه سکوریت یک قفل امن و مقاوم است که بر روی درب ها با شیشه سکوریت نصب می شود. این محصول بیشتر برای درب های فروشگاه ها و درب ورودی راه پله و راه رو ها مورد استفاده قرار می گیرد. این قفل در دو مدل مکانیکی و هوشمند در بازار موجود می باشد. روش دسترسی به مدل های هوشمند این مدل از قفل از طریق رمز، کارت و اثر انگشت می باشد.

قفل باشگاهی
مدل دیگری از قفل هوشمند که بیشتر در باشگاه ها و استخرها مورد استفاده قرار میگیرد، قفل باشگاهی هوشمند می باشد. این قفل ها به عنوان قفل کمد در مکان های مختلفی مانند استخر، باشگاه، رختکن بیمارستان ها و مراکز پزشکی استفاده می شوند. نصب قفل هوشمند کمد موجب می شود اطراف با اطمینان خاطر بیشتر از کمد ها استفاده و لوازم شخصی خود را در آن قرار دهند. شما می توانید برای خرید این محصولات و اطلاع از قیمت قفل دیجیتال کمد با یراق هوم تماس بگیرید.

قفل سامسونگ
محصولات سامسونگ در بازار ایران بسیار محبوب می باشند. اگر به دنبال بهترین و محبوب ترین برند قفل دیجیتال هستید، یکی از این برندها سامسونگ می باشد. محصولات این برند محبوب همگی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و دارای بالاترین امنیت به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

مقالات مرتبط: بهترین برند قفل دیجیتال

فواید خرید قفل دیجیتال درب
خرید و نصب قفل هوشمند درب موجب می شود امنیت ساختمان شما تا حد زیادی افزایش یابد و بتوانید از راه دور به مدیریت رفت و آمد ها به منزلتان بپردازید. از مهم ترین ویژگی های نصب قفل هوشمند می توان به این موارد اشاره نمود:

افزایش امنیت ساختمان
عدم نیاز به حمل کلیدی مکانیکی و رهایی از مشکلاتی مانند گم شدن کلید 
امکان تعریف رمز یک بار مصرف برای میهمانان
محدود نمودن دسترسی اعضای خانواده در ساعاتی از شبانه روز
ایجاد ظاهری شیک در ساختمان
این سیستم ها دارای سیتم ضد شوک و ضد سرقت می باشند که امنیت ساختمان را چندین برابر می نماید.

https://yaraghhome.com/category/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران