تعداد بازدید : 351
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۳
کاربران آنلاین : 0
zohrejoon
۱۴۰۱/۵/۹ ۱۱:۴۷:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۵/۹ ۱۱:۵۹:۵۹

شورت بارداری

(ویرایش)

شورت های زایمان در دو نوع مختلف تولید و تحویل می شوند ، اگرچه رنگ ها و طرح های موجود در این دو مدل از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند.
شورت های زایمان بالا: این نوع شلوارک دارای تختخواب بالایی است. در حقیقت ، میانی به ناف می رسد. با خرید شلوارک باردار ، می توانید ناف را نیز بپوشانید. لباس زیر مادر با ناف بالا در اندازه های مختلف موجود است. پوشیدن باسن به همراه معده در این شلوارک باعث می شود علاوه بر راحتی ، از نظر ظاهری گرم و زیبا شوند.
شورت های کوتاه زایمان: این نوع شورت ها گزینه ای ایده آل برای مادرانی است که زیاد تغییر نمی کنند. با این شورت ها از راحتی لذت خواهید برد. این مدل شورت فقط ناف را پوشش می دهد. بنابراین ، آنها گزینه مناسبی برای فصول گرم مانند تابستان هستند.
با وجود تمام مزایای ذکر شده در متن فوق و نیاز و ضرورت استفاده از شلوارک باردار در این دوره ، ما به شما پیشنهاد می کنیم نکات ذکر شده در متن زیر را دنبال کنید. به دنبال این نکات ، خرید ایمن ارائه می شود.
راحتی و راحتی
راحتی اولین چیزی است که باید هنگام خرید لباس زیر در نظر بگیرید. وجود این دو عامل باعث می شود بارداری برای شما خوشایند باشد.

بودجه
با تعیین میزان بودجه خود ، انتخاب شلوارک باردار را محدود می کنید و از این طریق خرید ایمن و راحت خواهید داشت.

پارچه پارچه
مطالب شلوارک زایمان یکی از نکات مهمی است که باید هنگام خرید در نظر داشته باشید. بهترین ماده لباس زیر زنانه در این مرحله پنبه است که باعث ایجاد آلرژی به مادر نمی شود و نفس می کشد. همچنین حوله بارداری باید الاستیک باشد و با هورمون و وزن تغییر اندازه دهد.رنگ
رنگ شورت در دوران بارداری مهم است. پیشنهاد می کنیم در ماه گذشته و هفته های بارداری از شلوارک روشن استفاده کنید. استفاده از چنین شورت به شما کمک می کند تا سریعتر آبشویی یا خون شورت را مشاهده کنید. ترشحات نشان می دهد که زمان زایمان شما نزدیک است. بنابراین آنها را جدی بگیرید.

اندازه مناسب را انتخاب کنید
یکی از چالش هایی که هنگام خرید شلوارک باردار با آن روبرو هستید ، انتخاب موارد واقعی است. اول از همه ، ما به شما توصیه می کنیم وقتی فکر می کنید استفاده از آنها ضروری است ، شلوارک خریداری کنید. با این حال ، اگر شک دارید که در ماه های اولیه اندازه شلوارک را انتخاب کنید ، توصیه می کنیم دو یا سه مورد دیگر دریافت کنید ، زیرا مطمئناً در ماه های آینده با وزن و اندازه روبرو خواهید شد.

اگر در ماه های آخر بارداری هستید و همه شلوارک های معمول روزانه خیلی کوچک هستند ، خود را شلوارک باردار بخرید. برای تعیین اندازه شلوارک ، کمر و باسن را با یک متر اندازه گیری کرده و خرید خود را مطابق جدول راهنمای اندازه انجام دهید.

زمان مناسب برای خرید شلوارک باردار
حتی دو خواهر با همان ژن ها همان بارداری را تجربه نمی کنند. در حقیقت ، بارداری و خاطرات آن برای همه یکسان است. برخی از مادران رشد جنین و افزایش وزن را زودتر از سایرین تجربه می کنند و برخی دیگر ممکن است حتی تا ماه نهم چنین افزایش وزن را تجربه نکنند. با این حال ، معمولاً در ماه سوم استفاده از شلوارک و لباس باردار توصیه می شود. در ماه های اول ، بدن مادر با شرایط جدید سازگار است و در ماه سوم رشد جنین و افزایش وزن مادر را آغاز می کند.

با این حال ، ما پیشنهاد می کنیم تا زمانی که نیاز به استفاده از آنها را احساس کنید ، شورت زنانه بارداری را به تأخیر بیندازید.همچنین حداقل سه یا چهار جفت شلوار بخرید و روزانه عوض کنید.
شورت بارداری در برابر اشعه؟!
یکی از تبلیغاتی که به چشم می خورد، فروش شورت هایی است که ادعا می کنند ضد تشعشع هستند و هیچ تشعشعی را منتقل نمی کنند. در واقع، فروشندگان چنین محصولاتی ادعا می کنند که پوشیدن چنین شورت، جنین را از تشعشعات تلفن همراه در امان نگه می دارد. این در حالی است که چنین چیزی وجود ندارد. فقط برخی از فلزات توانایی جلوگیری از عبور پرتوهای مختلف از حمله سرب را دارند. چنین ادعایی دروغی بیش نیست. لذا به شما پیشنهاد می کنیم زیر بار ادعاهای توخالی خود و دور از ذهن اینگونه کلاهبرداران نروید.

۱۴۰۱/۶/۲۳ ۱۵:۱۹:۵۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۶ ۱۵:۵۱:۴۷
(ویرایش)

شورت زنانه گنی هم در دوران پس از بارداری و هم به عنوان فرم‌دهنده‌ی اندام در زیر دامن‌ها و پیراهن‌های جذب استفاده می‌شود. علاوه بر این، کاربرد آن در زیر شلوارهای فاق بلند نیز زیاد است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران