تعداد بازدید : 368
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۱۵
کاربران آنلاین : 0
vian1400
۱۴۰۱/۵/۱۵ ۰۹:۴۶:۲۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ۱۴:۴۳:۱۰

اختلال اضطراب اجتماعی چیست

(ویرایش)

اختلال اضطراب اجتماعی که به فوبیای اجتماعی نیز معروف است، یکی از  اختلالات اضطرابی  بوده که منجر به ترس شدید فرد در موقعیت های مختلف اجتماعی می شود. این افراد صحبت با دیگران، برقراری تماس چشمی، آشنایی با افراد جدید و حضور در اجتماعات بزرگ را دشوار یافته و دچار علائم اضطرابی می شوند.

افراد با اختلال فوبیای اجتماعی ترس از قضاوت دیگران و اشتباه کردن مقابل آن ها را داشته و در بسیاری مواقع این ترس را درک کرده اما قادر به مقابله با آن نیستند. عزت نفس و اعتماد به نفس این افراد نیز پایین می باشد و گفتگو های منفی زیادی با خود دارند.

این اختلال با خجالت فرق داشته زیرا خجالت معمولا در زمان کم از بین رفته اما فوبیای اجتماعی ماندگار بوده و زندگی و عملکرد فرد را مختل می کند. این افراد معمولا در شرایط زیر دچار اختلال و اضطراب می شوند.

  • صحبت با افراد غریبه

  • صحبت در جمع و مقابل دیگران

  • قرار گذاشتن با افراد جدید

  • برقراری تماس چشمی

  • رفتن به مهمانی های بزرگ

  • غذا خوردن مقابل دیگران

  • رفتن به مدرسه و محل کار

  • شروع کردن یک بحث

در برخی مواقع افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی در کودکی دچار اختلال اضطراب جدایی بوده و توان دوری از والدین خود را نداشته اند.

۱۴۰۱/۵/۱۵ ۱۶:۵۰:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۹ ۱۷:۵۳:۱۱
(ویرایش)

سینی کابل یکی از قطعات پر مصرف در تمامی اماکنی که نیاز به سیستم برق کشی و الکترونیکی دارند میباشد. انواع سینی کابل با توجه به موارد مصرفی که دارند به مرور زمان پدید آمده است و همین موضوع باعث شده است تا فروشگاه اینترنتی ما یعنی فروشگاه سینی کابل جزیره، انواع سینی کابل مثل سینی کابل گالوانیزه یا سینی کابل مقاوم در برابر زنگ زدگی را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهد. در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سینی کابل دارید احتمالا علاقه مند هستید تا اطلاعات بیشتری درباره استانداردهای موجود برای ساخت سینی کابل بدست بیاورید. در خصوص این استانداردها باید بدانید که اداره الکتریکی آمریکا اصلی ترین استانداردها را برای تولید انواع سینی کابل معین کرده است. شما می توانید مطمئن باشید محصولاتی که با این استانداردها تولید می شوند دارای کیفیت بالایی هستند. از جمله مهمترین این استانداردها می توان به مواردی مانند NEMA، NEMA VE1 و NEMA VE2 اشاره کرد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران