تعداد بازدید : 209
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۵/۲۴
کاربران آنلاین : 0
1sogand
۱۴۰۱/۵/۲۴ ۱۵:۲۵:۴۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۲۹ ۲۱:۱۶:۵۹

قیمت لمینت دندان در کرج توسط دکتر مریم محمدی

(ویرایش)

لمینت دندان در کرج

دندانپزشکی زیبایی با هدف بازسازی دندان ها به روشی طبیعی و زیبایی و همچنین سلامت آنها می باشد با انجام روش های زیبا سازی دندان می توان در مدت زمان کوتاهی به لبخند زیبایی دست یافت. کاربرد سرامیک ورقه چینی نازک روی سطح دندان که جایگاه مهمی در بین کاربردهای دندانپزشکی زیبایی دارد، با نام های مختلفی از جمله لمینت ونیر، ونیر چینی، دندان لمینت شده نامیده می شود. یکی از مهمترین مزایای لمینت دندان در کرج این است که در حالی که کل دندان در ونیرهای استاندارد برش داده می شود، مقداری ساییدگی فقط در سطح جلویی دندان در ونیرهای لمینت کافی است. شما می توانید با قیمت مناسب دندان های جلو را از طریق لمینت دندان ترمیم و زیبا کنید.

لمینت ونیر را برای چه کسانی نمی توان اعمال کرد؟

طول عمر لمینت دندان چقدر است؟

ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که انتخاب یک دکتر دندانپزشک متخصص برای انجام درمان جدا از (قیمت هر واحد لمینت دندان در کرج) بسیار حائز اهمیت است زیرا ممکن با درست انجام ندان مراحل لمینت فرد دچار مشکلات شود و در آینده لمینت ها شکسته شده و یا کنده شود و در نهایت نیاز به ترمیم و درمان مجدد باشد از طرفی نیز ممکن است با سرما و گرما در محیط دهان و دندان، لمینت ها کنده شوند، اگر شما یک دندانپزشک زیبایی و متخصص ترمیمی دندان را انتخاب کنید و لمینت به درستی انجام شود طول عمر لمینت دندان سرامیکی 10 سال می باشد و ونیر کامپوزیت 5 سال می باشد البته رعایت بهداشت دهان و دندان را فراموش نکنید.

لمینت دندان چیست؟

قیمت لمینت دندان در کرج

لمینت در واقع یک لایه یا پوسته‌ای از مواد دندانپزشکی است که بر روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و آنها را به فرم و شکل دلخواه بیمار تبدیل می‌کند. این روش درمان بیشتر جنبه زیبایی داشته و توسط دندانپزشک در مطب انجام می‌گیرد.

لایه‌ای که در لمینت بر روی دندان‌های شخص قرار می‌گیرد بسیار نازک است و رنگ آن نیز با توجه به سلیقه و انتخاب بیمار ساخته می‌شود. برخی علاقه‌ مند به رنگ‌های بسیار سفید هستند و برخی تمایل دارند رنگ لمینت‌ها نزدیک به رنگ دندان‌هایشان بوده و جلوه‌ای طبیعی داشته باشند.

انواع لمینت دندان در کرج

انواع لمینت دندان در کرج

لمینت ونیر کامپوزیت

همان طور که از نامش پیداست، از جنس کامپوزیت یا همان مواد ترمیمی دندان می باشد. کامپوزیت در طی یک جلسه درمان، توسط پزشک در مطب ساخته و بر روی دندان‌های شخص استفاده می‌شود. در این روش شخص مراجعه کننده به سرعت و در پایان جلسه، به دندان‌ها و لبخند زیبا دست خواهد یافت.

مشکلات و عیوبی مثل  شکستگی دندان، تغییر رنگ، فاصله‌های بین دندانی و غیره با لمینت کامپوزیتی بر طرف خواهند شد.

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی با جزییات و موارد بیشتری همراه است.  برای انجام لمینت سرامیکی از پوسته‌های چینی بسیار نازک از جنس سرامیک، استفاده می‌شود. لمینت سرامیکی خارج از مطب و در لابراتور ساخته می‌شود.

ساخت لمینت سرامیکی  بیشتر از یک جلسه زمان می برد.  پس از ساخت لمینت‌های سرامیکی پوسته‌های آماده توسط دندانپزشک و با استفاده از مواد و ابزاری دیگر بر روی دندان‌ها چسبانده می‌شوند.

از لمینت سرامیکی برای ترمیم شکستگی دندان، تغییر رنگ، دندان‌های نامتوازن، فواصل دندانی، اصلاح دندان‌های ریز و بدشکلی دندان‌ها و… استفاده خواهد شد.

لمینت های بدون تراش در کرج

انواع مختلفی از لمینت‌های دندانی وجود دارند که بعضی از آنها نیازمند تراش دندان هستند. گرچه این تراش حدود نیم میلیمتر و بسیار مختصر است اما همین تراش اندک ممکن است گاهی فرد را از انجام لمینت منصرف کند.

برای این دسته افراد که می‌خواهند بدون تراشیده شدن مینای دندان لمینت انجام دهند، لمینت بدون تراش توصیه می‌شود. 

لمینت‌های بدون تراش، به ضخامت لنزهای چشمی ساخته می‌شوند. به این لمینت‌ها لومینیرز هم گفته می‌شود و در صورتی که از نظر دندانپزشک برای شما مناسب باشند، انتخاب بسیار زیبایی هستند. 

منبع

https://drmaryam-mohammadi.ir/page/%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86

وبلاگ سوگند
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران