تعداد بازدید : 287
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۶/۲۶
کاربران آنلاین : 0
atmavara
۱۴۰۱/۵/۲۷ ۰۹:۱۱:۳۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲ ۱۷:۱۷:۱۲

میدونید دکترهای پوست چه کارهایی میی کنند!!!؟

(ویرایش)

پول درآوردن این روزها بی اغراق مهمترین کار همه مردم شده است از پزشک و مهندس گرفته تا مدیر و معلم و کارگر. اما پول درآوردن به چه قیمتی؟ چگونه؟ این مهمترین قسمت ماجراست. من در این مطلب می خواهم از دکترهای پوست برایتان بگویم. این که به چه نحوی با پزشکان این حوزه آشنا شدم بماند برای وقت دیگری چون درحوصله این مطلب نمی گنجد.

برای خیلی از ما در طول زندگی اتفاقات مختلفی می افتد که نیاز به رفتن پیش متخصص داریم.

خیلی از اوقات بخاطر اینکه نمیدانیم باید به چه کسی مراجعه کنیم یک وقت نوبت، برای پزشک عمومی میگیریم. پزشک عمومی یا داخلی هم یک بررسی اولیه می کند. در خیلی از موارد یک پماد یا دارو برای بیمار تجویز می کند و راهی خانه می شویم. مگر در شرایطی که دیگر اوضاع حاد باشد آن وقت است که شما را به پزشک دیگری ارجاع می دهند. برای بررسی بیشتر و دقیقتر.

اما پزشک پوست شاید نام آشناتر باشد. برای اینکه ما هر وقت خیلی جوش میزنیم و پوستمان خراب می شود، لکه و کک و مک روی پوست مان ایجاد می شود یا کبودی و یا زخمی روی آن می بینیم می دانیم که باید به متخصص پوست مراجعه کنیم. این ساده ترین مساله برای مراجعه به این پزشکان است.

اما حواستان باشد که برای مراجعه به این پزشکان باید به نکته های مهمی توجه کنید.

خیلی از عزیزانی که ترنس هستند و مشکلات این چنینی دارند باید برای اصلاح شرایط خود و در واقع تغیییر جنسیت نزد متخصصصان زیادی بروند و جراحی های زیادی انجام بدهند.

ییکی از این پزشکان متخصصان پوست هستند. یک پزشک پوست می تواند برای کاشت مو، کاشت ابرو و یا کاشت ریش در خدمت این عزیزان باشد و برای تغییر چهره آنها کمک کند.

تغییر جنسیت در ایران این روزها دارد کم کم از تابو در می آید و مردم با پذیرش بیشتری با این مشکل مواجه هستند.

دوم اینکه درست است که نام این پزشکان با پوست و مو گره خورده است اما جراحی های پوستی هم جزو کار این پزشکان است. مثلا موقعی که پوست پلک شما می افتد نیازی به رفتن پیش چشم پزشک ندارید باید به یک دکتر پوست مراجعه کنید واز او ببخواهید که پوست پلکتان را بالا بکشد. بر حسب افتادگی پوست این ناحیه روش های مختلفی می تواند مشکلتان را حل کند اما جراحی پلک برای برداشتن این پوست اضافه یک راه ماندگار است. به این جراحی بلفاروپلاستی نیز می گویند. دراین روش جراح یا همان متخصص پوست با احتیاط کامل پوست های اضافه ای که بالای چشم یا زیر چشم شما قرار گرفته است را برمیدارند. پشت پلک را به نحوی که ردی از آن نماند بخیه می زنند واز افتادگی پوست خلاص می شوید.

راه دیگر اینست که ابروهای شما را بالا بکشند. این کار انواع و اقسام کارهای مربوط به لیفت صورت است. با نخ های مخصوص از طریق جراحی، یا حتی با تزریق بوتاکس می توانند این کار را انجام بدهند.

استفاده از انواع لیزرها برای مصارف گوناگون هم جزو تخصص این پزشکان است. خانم هایی که برای برداشتن موهای زائد اقدام میکنند و دائم به آنها تاکید میشود که به آرایشگاه ها نروند و به متخصص مراجعه کنند همینجا اهمیت می یابد. کار کردن با لیزر مهارت خاص خود را می طلبد. شاید فکر کنید یک اوپراتور به راحتی از پس این مورد بر می آید اما اشتباه دقیقا همینجاست. شناخت نوع پوست شما و اینکه از چه درجه و شدتی باید برایتان استفاده کنند به علاوه علاوه اینکه آیا اصلا استفاده از این لیزر ها به کار شما می آید یا نه ؟ برایتان مناسب است یا نه؟

اینجا خود را نشان می دهد.اهمیت موضوع را جدی بگیرید. شاید اگر به آرایشگاه مجهز و یک سالن شیک مراجعه کنید با درخواست شما فورا موافقت کنند و کار را برایتان انجام دهند. حالا نتیجه چه شود الله اعلم !

اشاره به همان موضوع پول درآوردن در این روزها !!

مساله دیگر که در خصوص این پزشکان باید به شما بگویم این است که اگر از همسایه بقلی و خواهر دوستتان و دختردایی شوهرتان شنیده اید که یک روشی را برای زیبایی یا درمان مشکلشان استفاده کرده اند و نتیجه گرفته اند، دلیل نمی شود که آن رووش برای شما هم مفید باشد. بنابراین این نکته را از قدیمی ها داشته باشید:

وقتی میخواهید چیزی را انتخاب کنید و یا انجام دهید اول کار خوب چشمانتان را بازکنید، وقتی انتخاب کردید دیگر چشمانتان را ببیندید.

یعنی چه؟ یعنی اینکه اول تحقیق کنید به دکتر خوب مراجعه کنید بعد که تخصص پزشک و کار خوب او برای شما روشن شد دیگر به او اعتماد کنید.

بسیاری از پزشکان برای برطرف کردن مشکلات شما راه های مختلفی دارند. به علاوه ممکن است از چند روش مختلف مثل لیزر یا بوتاکس یا تزریق فیلر به طورهمزمان یا یکی درمیان استفاده شود.

برای این کارهم از آشنا یا کسی که به او اعتماد دارید  سوال کنید

وقتی به مطب می روید حواستان به اطراف باشد و مراجعه کنندگان دیگر را ببینید

از آنها سوال کنید و نتیجه ای که از درمانشان گرفته اند را جویا شوید. اینها می تواند چراغ راه خوبی برای شما باشند.

 

 

تغییر از خودت شروع میشه
۱۴۰۱/۵/۲۹ ۱۰:۲۲:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۸ ۱۴:۴۷:۳۳
(ویرایش)

خرید انواع اسباب بازی جدید و خاص پسرانه مناسب تمام سنین در سایت اسباب بازی هویو

۱۴۰۲/۶/۲۶ ۲۲:۴۶:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۲۶ ۲۲:۴۸:۳۴
(ویرایش)

واقعا اگه مشکلات پوست و مو دارید بیایید اینجا و 10 تا دکتری که واقعا همه ازشون جواب گرفتن رو ببینید. نمونه کارهاشون رو هم گذاشتن بهترین دکترهای پوست 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران