تعداد بازدید : 197
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۴
کاربران آنلاین : 0
اخوان
۱۴۰۱/۶/۴ ۲۰:۳۰:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۱ ۱۴:۳۹:۲۳

بازار کار موشن گرافیک در ایران (موشن کده)

(ویرایش)

بازار کار گرافیک ترافیکی در ایران و جهان

امروزه شبکه های اجتماعی بزرگی مانند اینستاگرام، واین، یوتیوب و حتی فیس بوک امکان پخش ویدئو را برای کاربران خود فراهم کرده اند. از طرفی با بهبود سرعت و پهنای باند اینترنت، امکان تماشای آنلاین ویدیوها برای کاربران فراهم شده است. به همین دلیل است که برندهای بزرگ و کوچک به طور فزاینده ای به تولید محتوای ویدیویی روی می آورند و این امر بازار کار موشن گرافیک را داغ می کند. در طراحی UI/UX نیز از موشن گرافیک استفاده می شود.

در ایران در چند سال اخیر شاهد افزایش محبوبیت ویدیو در بین کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی بوده ایم، در این میان نیاز و تقاضا برای گرافیک انیمیشن روز به روز در حال افزایش است، بنابراین فرصت های شغلی مناسبی برای متخصصان این حوزه ایجاد می شود. زیرا برای ایجاد انیمیشن های گرافیکی زیبا و معنادار نیاز به ایده پردازی، طراحی، متحرک سازی، انتخاب رنگ مناسب، ویرایش حرفه ای و ... می باشد و این وظایف بر عهده گرافیست های انیمیشن می باشد.

تبلیغات ویدیویی در حال تبدیل شدن به یکی از اجزای اصلی استراتژی های بازاریابی است. برندها در شبکه های مجازی کاربران را جذب می کنند و قصد دارند محصولات و خدمات خود را در قالب اینفوگرافیک، گیف، ویدیوی توضیحی و ... به مخاطب ارائه دهند. بدون شک دوره موشن گرافیک یکی از قدرتمندترین ابزارها برای رسیدن به این هدف است. بنابراین می توان انیمیشن را به عنوان یک حرفه و منبع درآمد مناسب و مهم در نظر گرفت.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران