تعداد بازدید : 281
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۱۴
کاربران آنلاین : 0
اخوان
۱۴۰۱/۶/۴ ۲۳:۵۱:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۱ ۱۴:۳۹:۲۳

چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟ یادگیری فتوشاپ در موشن کده

(ویرایش)

فتوشاپ چیست؟

فتوشاپ که به گفته گرافیست ها یک نرم افزار جادویی است، یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر است که در طیف بسیار وسیعی از فعالیت های گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این نرم افزار کاربران می توانند ویرایش، برش، تغییر رنگ و بسیاری از کارهای مختلف دیگر را انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این نرم افزار نسبت به سایر برنامه های ویرایشی این است که فایل های PSD (فرمت خروجی فتوشاپ) در نرم افزارهایی مانند Illustrator، After Effects، Premiere و سایر محصولات ادوبی قابل استفاده است. به دلیل این ویژگی، فتوشاپ گاهی در زمینه های دیگر مانند انیمیشن استفاده می شود.

 
چرا باید فتوشاپ یاد بگیریم؟

در بازار کار فتوشاپ امروزی، حرفه ای بودن در این نرم افزار یک امتیاز برای جویندگان کار محسوب می شود و داشتن دانش کافی از این نرم افزار برای کارفرمایان بسیار مهم است.

کار با فتوشاپ به دلیل در دسترس بودن ابزارهای مختلف، فرصت آزمون و خطا را به شما می دهد و خلاقیت شما را افزایش می دهد. بنابراین اگر کار و مهارت شما با طراحی مرتبط است، یادگیری فتوشاپ را فراموش نکنید و سعی کنید با تمرین مستمر حرفه ای شوید.

آیا در انتخاب پکیج آموزش فتوشاپ تردید دارید؟

برخی از افراد در انتخاب مسیر خود بسیار مردد هستند و نمی‌دانند چه مسیری را انتخاب کنند که هم جای پیشرفت داشته باشد و هم آینده و درآمد خوبی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما فراگیری نرم‌افزار قدرتمند فتوشاپ است. سالیان سال است که از این نرم‌افزار استفاده می‌شود و هر روز طرفداران آن بیشتر و بیشتر می‌شود. پس اگر دنبال یک مسیر مطمئن هستید فتوشاپ انتخاب درستی است. البته نحوه یادگیری آن نیز بسیار مهم است. بهترین خرید آموزش فتوشاپ است که در مدتی کوتاه و بدون گزافه‌گویی مطالب را بیان کند.

۱۴۰۱/۶/۶ ۱۲:۲۵:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۰ ۰۹:۴۵:۰۰
۱۴۰۱/۶/۱۴ ۱۱:۳۳:۳۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۱۴ ۱۵:۳۷:۵۴
(ویرایش)

یکی از دلیل هایی که می تونه برای یادگیری فتوشاپ مهم باشه . 
روتوش عکس های خودمون هستش . 
مثلا پاک کردن لکه های صورت با فنوشاپ 

یا برداشتن غب غب با فتوشاپ
تغییر  رنگ مو و چشم

زیاد جدی نکیرید
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران