تعداد بازدید : 109
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۷
کاربران آنلاین : 0
bboomm6
۱۴۰۱/۶/۷ ۱۴:۲۵:۲۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ۱۴:۴۴:۳۰

انواع لوازم تحریر و نوشت افزار در فروشگاه دفتر دستک

(ویرایش)

خرید لوازم تحریر و نوشت افزار با کیفیت و رنگارنگ می تواند یکی از بهترین راه ها برای درگیر شدن دوباره ذهن جهت رشد تخیل و تفکر باشد. در دفتر دستک امکان خرید تعدادی از جذاب ترین و برترین لوازم تحریر و نوشت افزار نامدار جهان فراهم شده است که به طرز شگفت انگیزی مقرون بصرفه خواهند بود اگر بدانید چه چیزی را باید کجا جستجو نمایید!

محصولات شگفت انگیزی را از طریق گزینه جستجو در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک خواهید یافت و با تعداد زیادی لوازم تحریر خیره کننده مواجه خواهید شد که به شما کمک می کنند هر بار که پشت میز کار می نشینید موجی از ایده های جدید را ثبت نمایید.

خودکار

یکی از پرکاربردترین اقلام نوشت افزار برای مصارف روزانه در محیط های آموزشی، شرکت ها و سازمان ها، فروشگاه ها و منازل خودکار است. بهترین انتخاب در خرید خودکار به خواسته های شخصی و سبک نوشتن شما بستگی دارد. جوهر استفاده شده در خودکار از جوهر مورد استفاده در چاپ روزنامه الهام گرفته شده است. بطور معمول خودکار با قطر نوشتاری متنوع از 0.3 میلیمتر تا 1.4 میلیمتر تولید و عرضه می شود. در دفتر دستک خودکار لوکس و خودکار مصرفی از برندهای جهانی مانند پارکر، واترمن، کاوکو، فابرکاستل، استابیلو، یونی بال، بیک، زبرا، کنکو، فابل، استایلیش و ... عرضه شده است.

خرید انواع خودکار با قیمت عالی

روان نویس

روان نویس با کیفیت نوشتاری بسیار نرم و روان یک انتخاب ایده آل برای نگارش سریع در امتحانات و یادداشت برداری در کلاس درس و جلسات کاری است. مزیت اصلی روان نویس سهولت جریان روان جوهر در آن است. جوهر آزادانه و سریع در روان نویس جریان دارد بنابراین می توانید سریع و آسان بنویسید. روان نویس نیز با قطر نوشتاری متنوع از 0.3 میلیمتر تا 2 میلیمتر تولید و عرضه می شود. اگر به فکر خرید روان نویس هستید دفتر دستک مکان مناسبی است! انواع روان نویس لوکس و روان نویس مصرفی در طرح و رنگ متنوع از برترین برندهای لوازم تحریر و نوشت افزار مانند پارکر، کاوکو، فابرکاستل، یونی بال، استابیلو، بیک، آرت لاین، ماپد و ... عرضه شده است.

مداد رنگی

مداد رنگی ابزاری پویا مورد علاقه تمامی افراد با گروه سنی مختلف است. مداد رنگی در مقایسه یا اکثر ابزارهای هنری نیاز به لوازم جانبی خاصی ندارد و یک ابزار بسیار تمیزی در حین کار کردن است. اگر در تکنیک کار با مداد رنگی تازه کار یا حرفه ای هستید دفتر دستک گزینه های متنوعی را به شما پیشنهاد می نماید. خرید مداد رنگی با قیمت مناسب از برترین برندها مانند فابرکاستل، پریمو، استدلر، استابیلو، بیک، اونر، ماپد، آریا و ... همگی در دفتر دستک به سهولت امکان پذیر است.

خرید مداد رنگی پلی کروم با قیمت عالی

پاک کن

در فروشگاه دفتر دستک شما تعداد زیادی پاک کن مختلف را از برندهای متنوع مانند فابرکاستل، استابیلو، استدلر، روترینگ، ماپد، آرت لاین و ... پیدا خواهید کرد. پاک کن ساده، پاک کن مدادی، پاک کن خمیری و ... می توانید به راحتی بررسی نمایید کدامیک برای نیازهای شما مناسب است؟ تمامی پاک کن های ارائه شده در دفتر دستک دارای قدرت پاک کنندگی قوی و مناسب برای کلیه مدادهای عرضه شده هستند.

 

ماژیک هایلایت

بسیاری از افراد تمایل دارند نکات مهم در جزوات آموزشی، کتاب ها و یا یادداشت های روزانه را با رنگی خاص برجسته نمایند، در اینجا خرید ماژیک هایلایت در رنگ های متنوع به شما در برجسته کردن نکات مهم کمک می کند. پخش نشدن جوهر ماژیک هایلایت یک مزیت است که باید بدان توجه نمود. در دفتر دستک مجموعه بسیار متنوعی از ماژیک هایلایت ساده، ماژیک هایلایت نئونی و ماژیک هایلایت پاستلی در رنگ ها و بسته بندی های متنوع از برندهای استابیلو، زبرا، اونر، ماپد، آرت لاین و ... عرضه شده است.

 

خودنویس

برای برخی از افراد نگارش با خودنویس کمی دلهره آور است! اما خرید خودنویس با سرقلم و کانورتور مناسب تجربه ای شیرین و متفاوت را در حین نگارش بهمراه خواهد داشت. به مرور متوجه خواهید شد که نگارش با خودنویس دست را کمتر خسته می کند! همچنین به دلیل ماندگار بودن این قلم، خرید خودنویس لوکس به عنوان یک هدیه خاص می تواند یک انتخاب منحصربفرد و متفاوت باشد. در دفتر دستک مجموعه متنوعی از خودنویس لوکس مناسب افراد حرفه ای و خودنویس ارزان قیمت مناسب افراد مبتدی از برندهایی با تاریخچه درخشان مانند پارکر، واترمن، کاوکو، فابرکاستل، استدلر، دلار و ... عرضه شده است.

اتود

همه افراد نگارش و رسم با اتود یا مداد مکانیکی را دوست دارند. امکان رسم خطوط یکنواخت و تمیز و قابلیت شارژ از ویژگی های خاص اتود بشمار می رود. در فروشگاه دفتر دستک مجموعه متنوعی از اتود از برندهای مختلف مانند فابرکاستل، یونی بال، روترینگ، زبرا، استابیلو، استدلر، اونر، بیک، گرافیک و ... با قطر نوشتاری متنوع شامل 0.3، 0.5، 0.7، 0.9، 1.4 و 2 میلیمتر مخصوص نگارش و رسم عرضه شده است.

 خرید انواع اتود با قیمت عالی 

کاتر

کاتر نوعی ابزار برش دستی است که می توان به واسطه آن سطوح مختلفی را برش داد. خرید کاتر برای مصارف صنعتی، شرکتی و حتی خانگی ضروری است. خرید کاتر در اشکال و اندازه متنوع شامل کاتر بزرگ، کاتر کوچک، کاتر قلمی و ... همراه با تیغ کاتر یدک در دفتر دستک از برندهای اولفا، بیک، دلی و ماپد جهت مصارف مختلف امکان پذیر است.

پاستل

پاستل یکی دیگر از ابزارهای هنری پویا و بسیار پرطرفدار است که در دو مجموعه روغنی و گچ تولید و عرضه می شود. کیفیت رنگ در پاستل ها به گونه ای است که برای اجرای اکثر سبک های هنری مناسب هستند. در دفتر دستک انواع پاستل مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای از برندهای فابرکاستل، پریمو، اونر، استابیلو، ماپد، آرت لاین عرضه شده است.

تراش

زمانیکه با انواع مداد برای نگارش و رسم کار میکنیم نیاز به خرید تراش هم داریم. انواع تراش کوچک دستی و تراش رومیزی با مخزن بزرگ دارای تیغه های تیز از برندهای فابرکاستل، استابیلو، پریمو، ماپد، دلی، اونر، پیکاردو و آرت لاین در فروشگاه دفتر دستک عرضه شده است.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران