تعداد بازدید : 259
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۱۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۷
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۶/۱۳ ۱۵:۲۵:۰۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه چیست؟

(ویرایش)

هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‎تواند کسب و کار شما را منحصر به فرد نشان دهد و همین یونیک بودن بهترین دلیل برای این است که نام شما در ذهن هدیه گیرنده باقی بماند؛ ولی مزایای هدایای تبلیغاتی خلاقانه به همین جا ختم نمی‎شود. در ادامه به تفصیل درباره چند مزیت مهم این قبیل هدایا صحبت می‎کنیم:

  • شناخت و به خاطر سپردن نام و برند شما: در دنیای کسب و کار امروزی برندهای بی شماری در زمینه‎ های مختلف مشغول فعالیت هستند ولی تنها تعداد اندکی از آن ها موفق می‎شوند تا ارتباط اصولی و مناسبی را با مشتریان خود برقرار کنند و از این طریق همیشه در ذهن آن‎ها باقی بمانند.
  • مؤثر در برقراری ارتباط مشتری با کسب و کار شما: اهدای هدایای تبلیغاتی خلاقانه در واقع نوعی بازاریابی محسوب می‎شود. طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، 85 درصد از مشتریانی که از یک برند، هدایای تبلیغاتی خلاقانه دریافت کرده‎اند، میل و رقبت بیشتری برای خرید از آن کسب و کار داشته‎اند و حتی تا سال‎ها بعد نیز به آن برند وفادار بوده ‎اند. 
  • مقرون به صرفه تر از دیگر روشهای تبلیغات: ممکن است فکر کنید که تهیه انواع هدایای تبلیغاتی برای مشتریان یک روش هزینه بر است، خصوصاً اگر قرار باشد هدایای شما خلاقانه باشد احتمالاً باید هزینه بیشتری را صرف کنید ولی ما به شما می‎گوییم که هزینه ‎ای که برای تهیه هدایای تبلیغاتی می‎کنید، در مقایسه با هزینه گزاف دیگر روش‎های تبلیغاتی مانند اجاره بیلبورد یا دیگر شیوه‎های تبلیغ بصری مانند تبلیغات تلویزیونی و یا حتی تبلیغ در فضای مجازی، بسیار ناچیز به حساب می‎آید.
  • امکان تبلیغ طولانی مدت برند شما: فرض کنید شما با بودجه بالایی اقدام به تبلیغ در فضای مجازی یا تلویزیون کرده‎اید؛ صرف نظر از هزینه‎‎های سرسام آور این قبیل تبلیغات، معرفی برند شما در این سبک تبلیغی، صرفاً در یک بازه زمانی مشخص انجام می‎شود و ممکن است پس از یک روز یا چند روز دیگر خبری از نام برند شما به میان نیاید ولی با استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه نام و اثر شما تا ماه‎ها یا حتی سال‎ها در نزد مشتری باقی می‎ماند و هر گاه مشتری شما از هدیه دریافتی استفاده کند، نام برند شما در ذهن او تداعی می‎شود.
۱۴۰۱/۶/۲۷ ۱۲:۴۳:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۷/۴ ۱۳:۰۱:۲۰
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران