تعداد بازدید : 117
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۱۵
کاربران آنلاین : 0
kameroo
۱۴۰۱/۶/۱۵ ۱۶:۴۹:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۰:۲۶:۳۰

کانوپی دیزل ژنراتور چیست؟

(ویرایش)

داشتن سقف ژنراتور بهترین راه برای اطمینان از آب و هوای بد یا محافظت است. به عنوان مثال، هنگامی که ما محصولات گران قیمت می خریم، ایمنی آنها اغلب دغدغه اصلی ما است و پول زیادی را برای اطمینان از محصولات لوکس خود صرف می کنیم، ژنراتورها هنوز یک نیاز اساسی هستند، اما به دلیل قیمت بالای آنها، همه ما . ما می خواهیم ایمنی بهتری برای موتورهای دیزلی فراهم کنیم.
چکمه از ژنراتور و اجزای آن در برابر گرد و غبار، دیزل ژنراتور کانوپی دار چگونه است قطرات باران و سایر ذرات مضر محافظت می کند. پوشش کامل یا مناسب برای یک ژنراتور خانگی باعث کاهش صدای تولید شده توسط موتور ژنراتور می شود. اما قبل از خرید ژنراتور پشت بام، باید بدانید که پشت بام چیست و چگونه کار می کند.
در این مقاله اطلاعات دقیقی در مورد انواع، ویژگی ها، مزایا و سایر عملکردهای اصلی دیزل ژنراتور کانوپی در اختیار شما قرار می دهیم.
دیزل ژنراتورهای بی صدا
دارای سایبان کاور یا سایلنسر بوده و انواع مختلفی دارند. این سایبان (خفه کن) برای پوشش کامل تجهیزات و در درجه اول برای کاهش صدای موتور ژنراتور استفاده می شود.
موتورهای دیزلی به ویژه آنهایی که ظرفیت بالا و تعداد سیلندرهای زیاد دارند صدای آزاردهنده ای تولید می کنند که می توان آن را دور از افراد و کارگران و مناطق مسکونی در مناطق یا موقعیت های صنعتی و ساختمانی قرار داد. در مناطق شهری و اماکنی مانند اقامتگاه ها و ادارات و بیمارستان ها که سکوت مکان مهم است، نمی توان چنین سر و صدایی را تحمل کرد.
ظاهر اتاق دیزل ژنراتور بی صدا به صورت روکش فلزی است که تمامی اجزای موتور و ژنراتور را می پوشاند.این اتاق فلزی علاوه بر تزئینات صوتی از شرایط محیطی و عوامل جوی محافظت می کند و دسترسی به دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتورها، به خصوص دیزل ژنراتورهای بزرگ، عمدتاً پر سر و صدا و جغجغه هستند، بنابراین از پانل های آکوستیک یا محفظه های عایق صدا استفاده می کنند. این محفظه ها علاوه بر عایق صدا، ضد آب، گرد و غبار و گاهی ضد انفجار نیز هستند. یکی دیگر از دلایل استفاده از سایبان محافظت از خود تجهیزات دیزل ژنراتور است که به دلیل قفل بودن درها و دسترسی محدود به دیزل ژنراتور برای مغازه های پرتردد مناسب است. در داخل این حفره فلزی از فومی شبیه به لانه زنبوری تخم مرغ برای کاهش صدا استفاده شده است. این فوم ها به دلیل مجاورت موتور و دمای بالا باید نسوز بوده و دارای مقاومت حرارتی بالایی باشند.
Canopy Generator چگونه کار می کند؟
پوشاندن دیزل ژنراتور در هوای مرطوب بسیار مهم است. ژنراتورهای سایبان در اندازه ها و طرح های مختلف موجود هستند که ارزان تر و کارآمدتر هستند. سایبان از منبع تغذیه شما محافظت می کند و کمک می کند تا دیزل ژنراتور شما بدون وقفه کار کند.
اساسا یک چتر جعبه ای با تهویه مناسب. این کولر گازی به کنترل دمای موتور ژنراتور و عبور کلیه گازها از یونیت خارجی کمک می کند. این سایبان از جنس استیل ضد زنگ با طراحی فلزی سنگین موجود است که می تواند در هر شرایطی از فضای داخلی محافظت کند. علاوه بر این، می توانید چتر را خودتان بسازید. اما هنگام ساخت خانه باید نکات اصلی و مواردی را که برای ساخت یک خانه مولد لازم است در نظر بگیرید.
عوامل موثر در انتخاب سایبان
نوع و ضخامت ورق بدنه
نوع و ضخامت ورق فلزی
نوع عایق حرارتی بالا
کیفیت رنگ
کیفیت موتور
طراحی بدنه جدید و رنگ های مناسب
کیفیت قفل ها و اتصالات
مقدار کاهش نویز کمتر از 75db در فاصله کمتر از 7 متر است
منبع اگزوز دو جداره و صدا خفه کن اگزوز
قلاب ها برای حمل و نقل جرثقیل مناسب هستند
مجرای ورودی و خروجی هوا را به عقب ببرید
یک درب خوب باز است
قابل حمل با لیفتراک
فضای کافی در داخل سقف برای نصب تابلوهای برق
اتصالات بدنه پیچ می شوند و می توانند در حین تعمیر اساسی باز شوند
با استفاده از تمامی پیچ ها و اتصالات گالوانیزه
کاربردهای عایق حرارتی مقاوم در برابر جنس
دارای مخزن سوخت روزانه با ظرفیت کافی
مزایای اصلی چادر دیزل ژنراتور
حفاظت ایمنی دیزل ژنراتور با ارائه قفل درب و محدود کردن دسترسی به دیزل ژنراتور در محیط های شلوغ کارگاهی.
حفاظت فیزیکی دیزل ژنراتور در برابر گرد و غبار، باران و برف
به خنک کردن دیزل ژنراتور به خصوص در مکان های مرطوب و گرمسیری کمک می کند
از دیزل ژنراتور در برابر سایش طبیعی محافظت می کند و کارایی ماشین ها و قطعات را افزایش می دهد
ژنراتور قابل حمل بسیار ایمن کار می کند و از باران نمی ترسد. این به محافظت از سرمایه شما کمک می کند.
ژنراتور اینورتر کوچکی که ما برای کار یا سایر تفریحات در فضای باز استفاده می کنیم در هر مکان باز و با کمک یک سایبان کاملاً ذخیره می شود، تمام دوشاخه ها و سیم های برق در هوای مرطوب ایمن هستند.
با کمک یک سایبان می توانید ژنراتور صنعتی خود را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. این بدان معنی است که شما قابلیت حمل و نقل را برای ژنراتور خود فراهم می کنید.
علاوه بر این، خاصیت عایق صدا پارچه ها باعث محبوبیت بیشتر آنها در هر محیط کاری می شود. به طور خلاصه، می توانید یک ژنراتور بی صدا با کمک سایبان بسازید.
همچنین بهترین ویژگی های طراحی هود با دسترسی آسان و کلیه قطعات برای سرویس دیزل ژنراتور.
ساکت ترین سقف
سایبان دیزل ژنراتور مانند یک خانه فلزی کوچک است که دستگاه را در خود جای داده و از آن محافظت می کند. اهداف استفاده از سایبان را می توان در چندین زمینه خلاصه کرد. نقش اصلی سایبان کاهش صدای دیزل ژنراتور و محافظت از دستگاه در برابر دسترسی دیگران است. همچنین در صورتی که دستگاه دیزل ژنراتور در بیرون نصب شده باشد، سایبان می تواند مانند یک خانه کوچک از دستگاه در برابر عوامل خارجی مانند آب باران، گرد و غبار و برخورد مواد خارجی به سطح دستگاه محافظت کند. یک سایبان با کیفیت دارای اجزای اصلی ذکر شده در این یادداشت فنی است

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران