تعداد بازدید : 215
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۱۶
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۱۶
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۱/۶/۱۶ ۲۲:۳۹:۲۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

چالش های خرید مغازه در کانادا​

(ویرایش)

زمانی که در حال فکر کردن به این موضوع هستید که کدام مغازه را بخرید، مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید موقعیت مکانی آن است. این مسئله تاثیر زیادی در نحوه عملکرد شما به عنوان یک فروشنده خواهد داشت. در مرحله اول باید در نظر داشته باشید که قرار است کالای خود را به چه کسانی بفروشید.

همچنین باید در رابطه با مساحتی که برای فروش محصولات خود به آن نیاز خواهید داشت نیز دقت کافی داشته باشید و در این رابطه واقع بین باشید. این مسئله به محصولی که می خواهید بفروشید و تعدادی که از آن باید در فروشگاه داشته باشید نیز بستگی دارد. در صورتی که بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین نیز به فروش برسانید، قادر خواهید بود تا مقداری از مساحت مورد نیز خود را کاهش دهید.

نوع مشتری شما نیز می تواند در ساختمانی که قصد شروع کار در آن را دارید تاثیرگذار باشد چرا که این مسئله به شدت بر زیبایی کسب و کار شما تاثیر گذار خواهد بود. اگر می خواهید نظر مصرف کنندگان را در یک منطقه خاص به خود جلب کنید، باید شناخت عمیقی از بازاری که قصد فعالیت در آن را دارید داشته باشید.

چالش های خرید مغازه در کانادا​

در سال های اخیر چالش های اندکی در صنعت خرده فروشی در کشور کانادا به وجود آماده است. برای مثال خرید آنلاین در میان مردم افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل فروشگاه های سنتی در کانادا تحت تاثیر این مسئله قرار گرفته اند. این مسئله ای است که یک خرده فروش آگاه نیز تلاش می کند تا از آن استفاده کند تا آن که انرژی خود را در مسیر مقاومت علیه آن صرف کند. باید اطمینان حاصل کنید که چگونه قادر خواهید بود تا تجارت خود را به صورت آنلاین گسترش دهید و آن را فعال نگه دارید.
این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که بتوانید برای مشتریان خود یک تجربه جدید را ایجاد کنید. به این فکر کنید که چگونه می خواهید مشتریان خود را جذب کنید و آن ها را به خودتان وفادار نگه دارید. صنعت خرده فروشی با مشکلاتی نیز روبروست و چالش های فراوانی در مسیر آن قرار دارد. با همه این تفاسیر زمانی که شما به عنوان یک خریدار می خواهید خود را به کانادا برسانید، بهتر است تحقیقات کامل را از قبل انجام دهید تا بتوانید در مسیر رسیدن به خواسته های خود با مشکلات کمتری روبرو شوید و این چالش ها را برطرف سازید.

مزایا و معایب خرید مغازه در کانادا

مزایا​

  • برای هر ملیتی در دسترس می باشد.
  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری نیاز ندارد، اما با توجه به برنامه بیزینس شما، سرمایه گذاری باید منطقی به نظر برسد.
  • هیچ شرطی برای یک شرکت خارجی موجود، نیاز ندارد.
  • حداقل شرط لازم برای توانایی زبان وجود ندارد، ولی به طور معمول سرمایه گذاران خارجی باید توانایی خود را در مدیریت بیزینس در کانادا نشان دهند. بنابراین باید به سطح متوسطی از زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشند.
  • سرمایه گذاران خارجی می توانند با استفاده از این برنامه برای اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

معایب 

  • برای شرکت های نوپا مناسب نمی باشد.
  • بهترین برنامه برای اهداف مالیاتی نیست.
  • این بیزینس در کانادا باید با عملکرد مالی کافی فعال و عملیاتی باشد.
  • این برنامه به سرمایه گذاری برای خرید حداقل ۵۱٪ سهام بدون تضمین موفقیت نیاز دارد.
  •  
  • منبع مقاله: مقاله خرید یا اجاره مغازه در کانادا و شرایط آن
خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران