تعداد بازدید : 216
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۶/۱۷ ۰۱:۱۲:۳۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

برترین کشورهای جهان برای استارت آپ را بشناسید!

(ویرایش)

عوامل مختلفی برای اعلام یک کشور به عنوان بهترین کشور برای استارتاپ وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به عواملی نظیر؛ اتصال به سایر کشورهای جهان، جمعیت تحصیل کرده، سطح کارآفرینی، میزان خلاقیت، دسترسی آسان به سرمایه، نیروی کار ماهر، تخصص و فناوری، شفافیت در امور تجاری، زیرساخت های توسعه یافتگی و چارچوب های قانونی توسعه یافته اشاره کرد.

به گزارش USN، کشور آلمان در سال 2020 به عنوان برترین کشور جهان جهت کارآفرینی معرفی شده است و ژاپن نیز دومین کشور برتر جهان از این نظر است. آمریکا، بریتانیا و کانادا نیز در جایگاه های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته اند. سوئد، کره جنوبی، استرالیا و دانمارک نیز چهار کشوری هستند که در جمع ده کشور برتر جهان در رابطه با کارآفرینی قرار دارند.

خدمات اجتماعی در کشور کانادا بیش ترین درآمد های سالیانه را ایجاد می کند با این وجود، این کشور در صادرات انرژی، محصولات غذایی و مواد معدنی از کشورهای پیشگام جهان است. کانادا سومین کشور از نظر ذخایر انرژی است و همچنین به عنوان پنجمین کشور تولید کننده نفت نیز شناخته می شود.

ویزای استارت آپ کانادا یکی از راه های ورود به کانادا است. این روش مخصوص افرادی است که دارای ایده های خلاقانه کسب و کاری هستند.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۲۸:۲۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۲۸:۴۹
(ویرایش)

سلام 

ممنونم بابت توضیحاتتون

منم دارم کارهامو برای مهاجرت به کانادا انجام میدم. 

امیدوارم همه چیز خوب پیش بره.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران