تعداد بازدید : 247
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۰
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۱/۶/۲۰ ۱۶:۵۱:۰۳
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

کلاس اموزش طراحی طلا و جواهر در مشهد

(ویرایش)

آموزشگاه طلافنون ایران آموزش طلا و جواهر سازی در ایران و خاورمیانه از سال 1355 فعالیت در زمینه آموزش طراحی و ساخت طلا و جواهر در تهران آغاز نموده و تا به امروز بیش از ده‌ها هنرجو تحت آموزش این مجموعه در صنعت طلا و جواهر کشور مشغول به کار شده اند. آموزشگاه طلافنون ایران به‌عنوان مجهزترین و مدرنترین کارگاه آموزشی در مرکز و جنوب ایران و حوزه خلیج فارس مطابق با استانداردهای روز دنیا با هدف کشف و پرورش استعدادهای علاقه‌مندان این هنر شروع به کار نمود و در راستای مهیا نمودن بستر امن و پرنشاط جهت اشتغال زایی و برندسازی شما هنرمندان در صنعت طلا و جواهر کشور فعالیت دارد.امروز قصد داریم که شما را با آموزش طلا سازی آشنا کنیم و اگر میخواهید با طلاسازی و آموزش آن آشنا بشوید پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید می‌خواهیم که در این مقاله آموزش طلاسازی را برای شما به صورت حرفه ای توضیح بدهیم. 

لیست دوره های برگزار شده در شعبه مشهد طلافنون:

  1. طلاسازی 
  2. مخراج کاری
  3. مینا کاری
  4. اچینگ
  5. فیروزه کوبی
  6. رزین 
  7. عکاسی طلا و جواهر
  8. دیجیتال مارکتینگ
  9. برندیگ
  10. روانشناسی فروش 

آموزش مینا کاری در مشهد

در هنر میناکاری، طرح‌های مختلف و زیبایی را ب روی ظروف نقره ای، مسی و طلایی ایجاد می‌کنند.نام میناکاری به این دلیل به این طرح‌ها داده شده که به طور معمول رنگ‌های آبی روشن و تیره، قرمز و سبز که یادآور آسمان آبی هستند در آن‌ها استفاده می‌شوند.قدمت هنر میناکاری به حدود پنج هزار سال قبل برمی گردد و یکی از صنایع دستی محبوب ایران محسوب می‌شوند.امروزه این هنر بیشتر بر روی ظروف مسی مورد استفاده قرار میگیرد اما بر روی فلزات طلا و نقره نیز انجام می‌شود.میناکاری بر روی طلا در کشورهای دیگر نیز انجام می‌شود اما در ایران سابقه‌ای دیرینه و درخشانی دارد.اخیراً میناکاری بر روی طلا به عنوان یک حرفه در بازار طلاسازی و میناکاری و صنایع دستی مورد توجه قرار گرفته است.و هم اکنون در مراکز آموزش و کارآفرینی در حوزه صنایع دستی نیز به علاقمندان و هنرجویان آموزش داده می‌شود.

سرفصل های دوره آموزشی مینا کاری روی طلا

  • تئوری میناکاری ( تاریخچه ، تعریف مینا ، اصول میناکاری، تکنیک های مختلف میناکاری، و ... )
  • آماده سازی فلز زمینه ( مس یا نقره )
  • اکسید زدایی و چربی زدایی
  • رنگ گذاشتن به صورت مستیم
  • طراحی اثر
  • آماده سازی مفتول و تسمه( برای مینای خانه بندی )
  • پیاده کردن مفتول و تسمه ها
  • رنگ‌ گذاری در چند مرحله
  • پخت در کوره در چند مرحله
  • تکنیک های مختلف میناکاری
  • سمباده زنی و پرداخت

آموزش مخراج کاری در مشهد

دوره آموزش مخراج کاری (مرصع کاری) از دیگر دوره های آینده دار و پولساز مرتبط با طلاسازی و جواهرسازی است که به شما کلیه مهارت های لازم برای سوار کردن انواع سنگ های قیمتی بر روی انواع پایه های طلا و نقره و غیره را آموزش می دهد. انجام این کار مستلزم دقت بسیاری است چرا که بایستی سنگ ها بدون هیچ آسیبی بر روی پایه ها سوار شوند. مخارج کاری به مهارت ها و ابزار گوناگونی نیاز دارد که در دوره آموزش مخراج کاری آموزشگاه طلا سازی در مشهد به صفر تا صد این مهارت ها مسلط خواهید شد. آموزش مخراج کاری در آموزشگاه فنی طلافنون از پایه مباحث مربوط به این حرفه را به شما آموزش می دهد بنابراین حتی اگر هیچ شناختی از این رشته نداشته باشید پس از اتمام دوره می توانید بر روی انواع پایه ها مخراج کاری را انجام دهید. آموزش مخراج کاری انگشتر، دستبند، آویز، برلیان، طلا و غیره برخی از مهارت هایی است که در این دوره به دست می آورید.

آموزش طراحی طلا در آموزشگاه طلاسازی مشهد

یکی از دوره های پرطرفدار و در عین حال پرکاربرد در زمینه ی طراحی طلا و جواهرات محسوب شده و جایگاه ویژه ای در گسترش رونق بازار و همچنین ایجاد فرصت های کاری به خود اختصاص داده است.
دوره ی آموزشی  طراحی طلا و جواهر با نرم افزار های کامپیوتری ، برای مبتدیان رشته ی طراحی طلا و جواهر بسیار مفید بوده و می تواند زمینه ی نو آوری و کارآفرینی در این حیطه را سبب شود. تمامی طراحان طلا و جواهر بعد از آشنایی کامل با حرفه ی طراحی طلا و جواهر و همچنین کسب تجربه و مداومت فعالیتهای ساخت و ساز می توانند ، به صورت حرفه ای و کاملا مسلط  وارد کار در این زمینه ی تجاری شده و سود های کلانی را عاید خود سازند.
آموزشگاه طلاسازی در مشهد (شعبه ششم طلافنون) ، در جهت کمک به رشد اقتصادی و کسب تخصص ویژه جهت شاغلین این حرفه ، موفق به تدوین و ارایه ی دوره های طراحی طلا و جواهر به صورت مقدماتی و پیشرفته بوده و گام مهمی در ارتقای سطح کیفی تخصص علاقمندان و همچنین شاغلین این حرفه برداشته است.

منبع: آموزشگاه طلاسازی در مشهد

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران