تعداد بازدید : 347
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کاربران آنلاین : 0
فروشگاه دندانپزشکی دنتیوا
۱۴۰۱/۶/۲۱ ۱۷:۰۸:۴۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱

چالش ها و مزایای تحصیل در کانادا

(ویرایش)

شرایط تحصیل در کانادا

پذیرش در دانشگاه های کانادا نسبتا آسان است، اما ورود به ۳-۴ دانشگاه برتر کمی دشوار است. نتایج تافل، آیلتس و معدل آخرین دوره تحصیلی شما، مهم ترین شروط پذیرش در دانشگاه های کانادا هستند.

در برخی رشته های خاص ارائه نتایج GRE نیز بسیار مهم است. شرایط مشابهی در دانشگاه های فرانسوی زبان کانادا وجود دارد.

برای تحصیل این دانشگاه ها باید توانایی خود در زبان فرانسوی را از طریق آزمون هایی مانند TEF اثبات کنید. به دانشجویان بین المللی توصیه می شود حدود یک سال قبل با دانشگاه کانادایی که مایل به تحصیل در آن هستند، تماس بگیرند.

مزایای تحصیل در کانادا

۱- دانشگاه ها و کالج های در سطح جهانی

کانادا به دلیل کیفیت عالی آموزش خود در سراسر جهان شناخته شده است. اکثر دانشگاه های کانادا به دلیل نوآوری و تحقیقات خود مشهور هستند. مدارس این کشور متنوع هستند و از دانش آموزان سراسر جهان بدون هیچ گونه تبعیض استقبال می کنند.

این کشور دارای استانداردهای آکادمیک بالا و با کیفیت است که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا تحصیلات با کیفیتی را کسب کنند. مدرک، گواهی یا دیپلم کانادایی به رسمیت شناخته شده و معادل مدارک اخذ شده در ایالات متحده است.

۲- هزینه های تحصیلی کمتر

هزینه تحصیل در کانادا یکی دیگر از مزایای عالی تحصیل در این کشور است. یکی از مواردی که ممکن است شما را از دنبال کردن رویای دانشجویی در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین المللی باز دارد، هزینه بالای شهریه است.

دانشجوی بین المللی بودن عموماً گران تر است. هزینه زندگی در کانادا در تمام سطوح در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده یا بریتانیا بسیار مقرون به صرفه تر است. این امر همچنین به کاهش هزینه های گزاف اخذ مدرک در خارج از کشور کمک می کند.

۳- فرصتی برای کار همزمان با تحصیل

با توجه به قوانین، کانادا به همه دانشجویان بین المللی فرصتی برای کار ۲۰ ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در تعطیلات تابستانی و زمستانی ارائه می دهد. این امر به آنها اجازه می دهد تا امور مالی خود را مدیریت کنند و خطرات ناشی از بدهی های هنگفت را کاهش دهند.

۴- مجوز کار پس از فارغ التحصیلی

اکثر دانشجویان بین المللی پس از اتمام برنامه خود، مسیر جستجوی اقامت دائم را در پیش می گیرند. یکی از راه‌های انجام این کار، مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ارائه شده توسط دولت کانادا است.

۵- دروازه ای برای دریافت اقامت دائم کانادا

تجربه کاری به دست آمده از طریق برنامه مجوز کار پس از فارغ التحصیلی برای کسب امتیاز برای اخذ اقامت دائم در کانادا از طریق کلاس تجربه کانادا (CEC) استفاده می شود.

ایالت های خاصی مانند کبک و بریتیش کلمبیا دارای جریان های مهاجرتی هستند که به شما اقامت دائم اعطا می کنند. نامزدهای واجد شرایط در بریتیش کلمبیا نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند و می توانند درخواست خود را برای اقامت دائم از طریق سیستم انتخاب مهاجرت اکسپرس انتری ثبت کنند.

دانشجویانی که از یک برنامه تحصیلی در کبک فارغ التحصیل می شوند ممکن است واجد شرایط درخواست گواهی انتخاب کبک از طریق کلاس تجربه کبک باشند.

منبع : مقاله راهنمای جامع تحصیل در کشور کانادا

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
۱۴۰۱/۶/۲۲ ۱۰:۳۶:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۰۹:۴۷:۵۷
۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۱۱:۱۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۱۱:۴۶
(ویرایش)

سلام

منم قصد مهاجرت به آلمان رو دارم.

دوست دارم در رشته MBA تحصیل کنم.

کسیو اینجا داریم تو آلمان درس بخونه و به من کمک کنه.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۱۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ۰۹:۱۵:۲۸
(ویرایش)

سلام پریا

میتونی برای تحصیل در آلمان از یه وکیل کمک بگیری. 

من خودم از موسسه مهاجرتی اصطهباناتی کمک گرفتم.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران