تعداد بازدید : 293
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۶
کاربران آنلاین : 0
نیوشا یزدی
۱۴۰۱/۶/۲۱ ۲۰:۲۰:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۸ ۱۶:۵۰:۴۷

کیف ناهار و کوله پشتی کودکان را مثل یک حرفه ای تمیز کنید

(ویرایش)

با دانستن تکنیکهای تمیز کردن آسان کوله پشتی کودک، خود را از تمیز کردن هرروزه نجات دهید

 

کوله پشتی بچه گانه

تمیز کردن کیف غذای کودک

بچه‌ها معمولاً کیف‌های ناهار و کوله‌پشتی‌هایشان را به اندازه اتاقشان مرتب نگه نمی دارند. خرده های کوکی و هسته های میوه ها برای روزها در کیف ناهار آنها باقی می ماند. چوب‌های بستی و شکلاتها، ظرف های بدون درپوش که گم شده اند و لکه‌های آبمیوه که مدت‌هاست روی کوله آنهاست، کوله‌پشتی‌شان را آلوده می‌کند. متأسفانه، این والدین هستند که اغلب درگیر عادت های بد و بی‌نظمی کودکان و همیشه در حال تمیز کردن هستند. با این حال، خوشبختانه، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید کیف ناهار یا کوله‌پشتی کودک را به وضعیت اول آن بازگردانید، بدون هر چیز ناخوشایندی، عمر کیف‌ها را افزایش داده و در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید. تنها کاری که لازم است چند مرحله ساده و کمک ماشین لباسشویی شماست. در اغلب مواقع ظرف های ناهار, در کیف ناهار کودکان به دلیل قرار گرفتن در کوله فراموش می شوند و بدون انکه خورده شوند در کیف باقی می مانند و این باعث می شود بد بو و چسبنده شوند.

حالا خبر خوب؟ شما مجبور نیستید کیف ها را با دست بشورید، بسیاری از کیف های ناهار را می توان در ماشین لباسشویی خود بندازید. ابتدا برچسب های مراقبت روی کوله را بررسی کنید. آنها به شما اطلاع می دهند که آیا کیف شما قابل شستشو است یا خیر. اکثر کیسه های ناهار با کیفیت بالا به اندازه کافی بادوام هستند تا در برابر هم زدن ماشین لباسشویی مقاومت کنند. اگر علامتی در ان درج نشده بود و مطمئن نیستید، با دست بشویید. حتما، زیپ های کیف و کوله را باز کنید. ممکن است از آنچه در انها پیدا می کنید تعجب کنید! پس از خالی شدن، کیسه ناهار را داخل دستگاه بیندازید و به آرامی با آب سرد و مواد شوینده ملایم بشورید. وقتی چرخه ماشین تمام شد، کیسه ناهار را آویزان کنید تا در هوا خشک شود. برای اینکه کیسه‌های ناهار بچه‌هایتان رایحه‌ای تازه و جدید داشته باشید، به طور مرتب از دستمال مرطوب‌های ضد باکتری استفاده کنید. همچنین، به طور دوره ای مقدار کمی جوش شیرین را در طول شب در آنها بریزید تا بوها را جذب کنند. سپس جوش شیرین استفاده شده داخل کیف را دور بریزید و با یک دستمال تمیزش کنید.

کیف بچه گانه

تمیز کردن کوله پشتی ها

کوله پشتی کودک شما معمولا فضایی است برای جمع آوری آب نبات های چسبناک و همیشه این امکان را دارد که نوشابه و آب میوه داخل آن ریخته شده باشد که به تمیز کردن منظم نیاز دارند تا ظاهر و کیفیت خود را حفظ کنند. مانند کیف های ناهار، برچسب های مراقبت و دستورالعمل های تمیز کردن را قبل از شستشو بررسی کنید. معمولا علائم شستشوی روی کوله ها با علائم شستشوی لباس یکی هستند. هنگام آماده کردن کوله پشتی برای شستشو، هر چیزی که داخل آن است مثل تکه کاغذ و خرده نان یا هر چیزی دیگری که داخل آن است را بردارید، سپس تمام زیپ را برای اقلام باقیمانده بررسی کنید. همه اقلام ارزشمند کشف شده را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ زیپ دار قرار دهید تا آنها را مرتب نگه دارید تا زمانی که آماده بازگشت به کوله شوند. کثیفی های مثل گلو خاک را از قسمت بیرونی کوله پاک کنید و تسمه ها یا سگک های شل را بردارید. اگر فقط چند نقطه کثیف در بیرون وجود دارد، آنها را با آب گرم و صابون بشورید. اما اگر کل کیف کثیف است، نقاط کثیف را با لکه‌گیر از قبل تمیز کنید، سپس با ماشین لباسشویی بشویید.

توجه: اگر کوله پشتی دارای چیزی مانند پشت مقوایی یا تقویت کننده باشد، کیف باید با دست در آب گرم و صابون تمیز شود.

برای بهترین نتیجه، کوله پشتی را داخل یک روبالشی قدیمی یا کیف لباسشویی قرار دهید تا بند و زیپ ها در ماشین لباسشویی گیر نکنند. اگر روبالشی ندارید، می توانید کوله پشتی را به سمت بیرون بچرخانید. یک برنامه و چرخه شستشوی ملایم را انتخاب کنید، سپس در آب سرد یا ولرم با مواد شوینده ملایم بشویید. هنگامی که چرخه شستشو تمام شد، آن را با حوله های خشک پر کنید تا شکل خود را حفظ کند و آن را آویزان کنید تا در هوا خشک شود.

حالا کوله پشتی کودک شما به طرز جادویی بازسازی شده است. دفعه بعد که وضعیت کیف ناهار یا کوله پشتی فرزندتان باعث شد سرتان را تکان دهید، این نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید با اطمینان آنها را تمیز کنید.

 

از کجا کوله پشتی کودک مناسب بخرم؟

اگر می خواهید خرید سنتی داشته باشید بهترین مکان های خرید کوله پشتی بچه گانه بازار بزرگ تهران و خیابان منوچرهری باید مراجعه کنید و لی اگر قصد خرید اینترنتی دارید دیجی کالا و sandal.ir  دیجی استایل بهترین مرکز فروش کوله پشتی اینترنتی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه شستشوی کوله  speedqueen.com  را مطالعه کنید

۱۴۰۱/۶/۲۲ ۱۰:۳۵:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۲۸ ۰۹:۴۷:۵۷
۱۴۰۱/۷/۶ ۱۳:۲۴:۱۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۳ ۱۴:۴۹:۵۲
(ویرایش)

انتخاب شال درست و یا روسری عمده درست و یا کیف درست همه این ها روی ظاهر تاثیر زیادی میزاره من خودم هنگام خرید خیلی دقت میکنم.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران