تعداد بازدید : 145
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۲۲
کاربران آنلاین : 0
شهلین
۱۴۰۱/۶/۲۲ ۱۴:۵۳:۰۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۴۰:۱۱

دستگاه جلوبرنده چیست ؟

(ویرایش)

دستگاه برنده جلو
رومیزی، خرد کن، اره رومیزی،  سنباده و... همگی از وسایل پرکاربرد در صنعت چوب هستند و در عین حال کار با آنها در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی خطرات خاص خود را دارد.

یکی از راهکارهای کاهش این خطرات و حفظ سلامت و ایمنی کارکنان استفاده از فیدر برقی است که با نام هایی مانند دستگاه جلوبرنده  نیز شناخته می شود. تصمیم گیری در مورد اندازه و قدرت مناسب این دستگاه، تعداد غلتک های مورد نیاز و ... کمی گیج کننده است و نیاز به توجه و دقت زیادی دارد. زیرا لازم است از دستگاه برش مناسب کارگاه خود استفاده کنید و در عین حال مراقب لوازم مورد نیاز این دستگاه ها باشید. دستگاه وینچ جلو به صورت جداگانه خریداری و در دستگاه های برش مختلف نصب می شود.

استفاده از فیدرهای برقی به شما این امکان را می‌دهد تا سطح متفاوتی از سهولت استفاده و ایمنی را در ابزار و پروژه‌های نجاری پیش روی خود تجربه کنید و از آنجایی که هدایت صدها قطعه چوبی به تنهایی و بدون کمک کاتر نجاری به ماشین‌های مختلف می‌باشد. کار سخت و زمان بر است و باعث خستگی اپراتور می شود. ،

می توان نتیجه گرفت که کیفیت کار و متعاقباً کیفیت محصول نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. اما وقتی از کاتر جلویی در کنار اره رومیزی، کثیفی، خردکن یا روتر رومیزی استفاده می‌کنید، در واقع بار زیادی را از روی دوش خود برداشته‌اید و می‌توانید با سهولت و ایمنی مناسب فقط بر روی کیفیت برش تمرکز کنید. زیرا با این دستگاه ها تماس دست شما با تیغه های برش به حداقل می رسد.

قطعات کار به کمک کاتر جلو و با فشار کم به سمت تیغه دستگاه هدایت می شوند و سرعت حرکت چوب نسبت به مته یا تیغه ثابت خواهد بود. با وجود لاستیک های نایلونی فیدر، انگشتان شما دیگر با تیغه تماس ندارند و کار با ماشین آلات نجاری با ایمنی بالاتری انجام می شود. همچنین سرعت تولید مصنوعات چوبی افزایش می یابد. زیرا سرعت دستگاه برش با دستگاه برش هماهنگ است و دیگر نیازی به تغذیه دستی دستگاه نیست.

اره نجاری به این صورت عمل می کند که به صفحه میز دستگاه متصل می شود و سپس در حین استفاده در محل کار روی محور می چرخد ​​و در صورت عدم استفاده در امتداد محور جمع می شود. فیدرها معمولا دارای سه تا هشت غلطک نایلونی هستند که فشار کمی روی میز ایجاد می کنند و چوب را به سمت تیغه یا مته دستگاه هدایت می کنند. همچنین می توان با کمک بازو نسبت به نرده دستگاه، زاویه جلوی کاتر را کمی تغییر داد، در این صورت فیدر در حین ماشینکاری قطعه کار را در جای مناسب نگه می دارد.

انواع دستگاه وینچ جلو

دستگاه وینچ جلو در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود می باشد. در انواع فیدرهای دستی کلیه تنظیمات مربوط به فیدر و قطعات با دست انجام می شود و قطعه کار به سمت غلتک فیدر و تیغه هدایت می شود. فیدرهای اتوماتیک نیاز به تنظیمات دستی زیادی ندارند و فقط در ابتدای کار قطعات چوبی به سمت دهانه دستگاه هدایت می شوند و تغذیه و خروج قطعات ماشین کاری شده به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود.

جبهه نجاری نیز به گونه ای دیگر طبقه بندی می شود. به این ترتیب از فیدرهای الکتریکی کوچک برای آسیاب های رومیزی کوچکتر استفاده می شود. زیرا وزن سبک و ارزانی دارند. این دستگاه ها دارای موتورهایی با قدرت 1.8 تا 1.4 اسب بخار و 3 غلتک می باشند. فیدرهای استاندارد معمولا 3 تا 4 غلتک دارند و با 1.4 یا 1.2 اسب بخار و سیم کشی استاندارد 120 ولت کار می کنند.

این فیدرها بهترین انتخاب برای روترهای رومیزی بزرگتر، شکل دهنده ها، اره های رومیزی و روترهای درب کابینت بزرگ هستند. فیدرهای برقی صنعتی از سیم کشی 3 فاز استفاده می کنند و بیش از 4 غلتک دارند.

بهترین برندهای دیفرانسیل جلو

شرکت های سازنده دستگاه هایی مانند خاک، دستگاه برش چند تیغه، سنباده و ... قطعاتی را در این دستگاه ها با نقش فیدر طراحی کرده اند. وظیفه دستگاه برش جلو که یک وسیله اضافی در این ماشین ها می باشد هدایت قطعات چوبی به سمت تیغه یا مته می باشد.

برای خرید دستگاه برش با توجه به نیاز واحد صنعتی و نوع دستگاه برش مورد استفاده، ابتدا باید با مطالعه برندها و مدل های مختلف دستگاه و همچنین با توجه به نیاز و بودجه خود تصمیم بگیرید.

قیمت میتر اره یکی از عوامل موثر در انتخاب این دستگاه نجاری می باشد و همانطور که می دانید برند و قابلیت های دستگاه در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. بنابراین با بهینه سازی تمامی موارد فوق، اقدام به خرید دستگاه فرانت اند مناسب نمایید. مدل های مختلف اره نجاری در فروشگاه اینترنتی سازکار با برندهای مسی و کوماتیک موجود است و با توجه به تعداد و ابعاد غلتک، قدرت موتور، سرعت رول تغذیه، حداقل طول قطعه کار و ... عملکرد متفاوتی دارند.

خرید اینترنتی دستگاه جلو برد

برای خرید یا فروش دستگاه برنده می توانید با مراجعه حضوری یا جستجوی آنلاین و فروشگاه های مجازی معتبر این کار را انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی مژکار دستگاه های جلویی با برندهای معتبر و کارایی مطابق با نیاز شما وجود دارد. برای اطلاع از قیمت دستگاه برنده به برچسب قیمت آن در فروشگاه اینترنتی توجه کنید. در نهایت با توجه به نوع نیاز، مشخصات هر دستگاه و برند انتخابی می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان فروش استفاده کرده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برو کار کن نگو چیست کار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران