تعداد بازدید : 210
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۳/۱۰
کاربران آنلاین : 0
geekgirl
۱۴۰۱/۶/۲۲ ۲۳:۳۷:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۲۱:۴۱:۳۶

بهترین مرکز خدمات پزشکی در منزل کرج

(ویرایش)

سلامت نوین

دسترسی سهل و آسان و به صورت ۲۴ ساعته به خدمات پزشکی در منزل، بی‌ شک یکی از نیازهای مهم بیمارانی با شرایط خاص است. از آنجای که حضور در مراکز درمانی در کلان‌ شهر ها بدلیل ترافیک و اتلاف وقت پرهزینه خواهد بود، و همچنین حضور افراد مسن یا ناتوان و بیمارانی که توانایی مراجعه حضوری را ندارند با مشکلات بسیار همراه است. مرکز خدمات پزشکی سلامت نوین امکان استفاده از خدمات پزشکی در منزل را فراهم کرده است.

ارتباط باما: 02634471270

در حال حاضر خدمات پزشکی سلامت نوین شامل پرستاری و تزریقات در منزل، ویزیت پزشک عمومی و پزشک متخصص در منزل، خدمات فیزیوتراپی و رادیولوژی و سونوگرافی در منزل است. در ادامه به معرفی برخی از خدمات پزشکی ارائه شده در این منزل خواهیم پرداخت.

ویزیت پزشک در منزل

ویزیت متخصص عفونی در منزل

افراد مختلف ممکن است، دردی را تجربه کنند، ولی به صورت دقیق ندانند، که برای درمان این درد به کدام متخصص مراجعه کنند. در این مواقع پزشک عمومی با انجام بررسی‌ های بالینی می تواند به این سوال ما جواب دهد، و به صورت دقیق، تخصصی که به درمان و بهبود آن احتیاج داریم، را به ما معرفی کند. یکی از مهم ترین اقداماتی که پزشک عمومی باید انجام دهد، بررسی آزمایشات دوره‌ ای و چکاپ کامل در منزل می باشد. هم چنین می‌ تواند با مشاهده‌ ی آزمایش های بیمار داروهای مناسب را تجویز کند، و یا حتی ممکن است، توصیه کند، به یک متخصص جهت معاینه مراجعه کنید.
یکی دیگر از وظایف پزشک عمومی این است، که می‌ تواند به صورت دوره‌ ای پیش بیمار حضور داشته باشد، و شرح‌ حال‌ های مورد نظر را از او و خانواده‌ بیمار بگیرد، تا بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وظایف پزشک عمومی 

  • بررسی سلامت عمومی بیمار 
  • بررسی نتایج آزمایش 
  • بررسی روند درمان 
  • بررسی دوز و نوع داروها 
  • ارائه مشاوره پزشک 
  • در صورت لزوم مراجعه بیمار به پزشک متخصص

تزریقات در منزل

تزریقات در منزل

با توجه به این که تزریق یک درمان اساسی پزشکی می باشد، به همین خاطر لازم است، توسط یک پرستار حرفه‌ ای انجام شود. متأسفانه دیده می شود، که افرادی هستند، که مدعی انجام این کار به صورت تجربی و غیرعلمی ‌می باشند. انجام تزریقات توسط این گونه از افراد ممکن آسیب های غیر قابل جبرانی را به افراد وارد کند. قطعاً تزریقات نیاز به تجربه و آموزش دارد، و ممکن است، برای شما عملی ساده به نظر برسد، ولی این طوری نیست. با توجه به این که افراد بسیاری به خاطر وجود دلایل مختلفی از قبیل کهولت سن، آسیب‌ دیدگی، بیماری و... احتیاج به انجام تزریق دارو دارند، انجام این کار در منزل برای چنین افرادی مناسب تر می باشد، چون نه تنها می توانند از جا به جا شدن مکرر جلوگیری کنند، بلکه می‌ توانند در جریان نیازهای پزشکی خود قرار بگیرند. هر داروی تزریقی با توجه به دستور العمل‌ هایی که دارد، احتیاج به نوع خاصی از تزریقات دارد، به همین خاطر انجام این کار توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

چگونه می توان نوع تزریق را مشخص کرد؟

  • راهنمایی از پزشک

شما می توانید پس از گرفتن دارو از داروخانه با پزشک معالج خود در ارتباط باشید، تا از درستی داروها خیالتان راحت شود، و این که بدانید نوع دارو، نحوه ی مصرف و نوع تزریق برای شما مشخص چگونه است.

  • راهنمایی توسط داروخانه

اگر به پزشک معالج خود دسترسی ندارید، می توانید از پزشکانی که در داروخانه حضور دارند، درباره ی نوع داروها، نحوه ی مصرف و یا نوع تزریق سوال بپرسید.

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل تهران

همان طور که قبلاً هم گفتیم، همه ی افراد خانواده مشغول به کار هستند، و دیگر هیچ کدام از اعضای خانواده وقت اضافی برای هیچ کاری را ندارد. در این شرایط پرستاری از سالمندان هم یکی از وظایفی می باشد، که برعهده ی فرزندان سالمندان می باشد، که حتماً باید به درستی و صحیح انجام شود. ممکن است، این سوال برای شما بیاید، که در این شرایط باید چیکار کرد؟

اگر یک از اعضای خانواده ی شما سالمند می باشد، و شما نمی توانید به خاطر مشغله های کاری و دیگر مسائل به آن ها رسیدگی کنید، می توانید از پرستار برای سالمند استفاده کنید، و اگر سالمند یا فردی بیمار هم دارید، می توانید از پرستار بیمار در منزل استفاده کنید. یکی از ویژگی هایی که حتماً باید پرستار داشته باشید، این است، که در انجام کار خود حرفه ای و کاربلد باشد، هم چنین از دیگر مواردی که می توان به آن ها اشاره کرد، داشتن دانش و مهارت، علاقه به کار و سالمندان، دلسوزی و صبر و مهربانی، قابل اعتماد بودن، رفتار و اخلاق حرفه ای و توانایی ایجاد رابطه ای خوب. همه ی این موارد به نگهداری و سلامت جسمی و روحی سالمند مورد نظر کمک می کند.

در صورتی که از مرکز سلامت نوین درخواست استخدام پرستار داشته باشید، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید.

  • پرستاری که برای سالمند شما در نظر گرفته می شود، قبلاً سابقه ی کار دارد.
  • مشخصات کامل و تضمین های لازم را از او گرفته اند.
  • در صورتی که به هر دلیلی لازم باشد، می توانند یک پرستار سالمند دیگر برای شما جایگزین کنند.

پرستار سالمند فردی می باشد، که وظایف پرستاری و مراقبت و انجام امور شخصی سالمند در منزل را انجام می دهد. این پرستاران از نظر تخصص و تحصیلات در زمینه های مختلف تخصص دارند، که عبارتند از: مراقب و نگهدار، بهیار، پرستار.

سونوگرافی در منزل

سونوگرافی در منزل

سونوگرافی (اولتراسونوگرافی) روشی برای عکس برداری از اندام ها و بافت های داخلی بدن توسط امواج فراصوت می باشد. قبل از به وجود آمدن این تکنولوژی کار عکس برداری از اندام های داخلی معمولاً با استفاده از رادیولوژی و اشعه X انجام می شد.

اسکنر، پراب (پویشگر) و صفحه نمایش، اجزای اصلی یک دستگاه سونوگرافی هستند. پراب را بعد از اتصال با سیم به اسکنر بر روی نواحی مختلف بدن حرکت می دهند. پراب هم زمان با حرکت امواج فراصوت را به اندام ها گسیل می کند. این امواج بعد از رسیدن به بافت های درونی، بازتابیده یا اصطلاحاً اکو می شوند، و تصویر نهایی با توجه به مؤلفه هایی مانند فرکانس و زمان رفت و برگشت سیگنال های گسیل شده، روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

با توجه به این که افراد مختلف به خاطر دلایل مختلفی اعم از مشغله های کاری و مشکلات اقتصادی باید همه ی وقت خود را صرف کار کردن کنند، و وقتی برای استراحت ندارند، ولی این کار بعدها باعث بیمار شدن و ناتوانایی افراد مختلف می شود.

بررسی وضعیت جنین در طول دوره بارداری احتمالاً رایج ترین و آشناترین کاربرد سونوگرافی در علم پزشکی می باشد. با توجه به این که تا الان هیچ گونه عارضه یا خطری برای روش های سونوگرافی و امواج فراصوت ذکر نشده، استفاده از این روش جهت بررسی وضعیت رحم و جنین، بهترین انتخاب ممکن می باشد، ولی دامنه استفاده از سونوگرافی در علم پزشکی بسیار گسترده تر از این ها می باشد، که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • سونوگرافی از پستان ها
  • سونوگرافی از تخمدان ها
  • سونوگرافی از چشم ها
  • سونوگرافی از بیضه ها
  • سونوگرافی از شکم و سیستم گوارش
  • سونوگرافی از طحال
  • سونوگرافی از رگ ها و شریان ها
  • سونوگرافی از کلیه، مثانه و مجاری ادرار
  • سونوگرافی از پانکراس
  • سونوگرافی از کیسه صفرا
  • سونوگرافی از غدد تیروئید و پاراتیروئید
  • سونوگرافی از مغز، بافت ها و استخوان های نوزادان
  • اکوی قلب 
  • ارتوپدی 
https://ariyadarb.com/category/metal-anti-theft-door
۱۴۰۱/۹/۱۰ ۱۳:۰۴:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۱۰ ۱۳:۱۳:۵۳
۱۴۰۲/۳/۱۰ ۱۱:۱۳:۳۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۵/۳۰ ۱۶:۳۰:۳۸
(ویرایش)

با تماس به شرکت پرستارجو یک پرستار برای تزریق وریدی استخدام کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر سر بزنید

https://parastarjoo.com/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران