تعداد بازدید : 153
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۳۰
کاربران آنلاین : 0
myblog
۱۴۰۱/۶/۲۸ ۱۶:۰۱:۵۰
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ۱۴:۴۹:۰۲

بهترین دکتر متخصص بواسیر یا هموروئید در تهران

(ویرایش)

بهترین دکتر متخصص بواسیر یا هموروئید در تهران

بواسیر که با نام علمی هموروئید شناخته می‌شود یکی از شایع ترین بیماری های مقعدی است. نام بواسیر قبل از اینکه به عنوان یک بیماری شناخته شود بیشتر شبیه به یک تابو است. درصد قابل توجهی از مبتلایان به این بیماری هیچگاه درباره ی بیماری خود حاضر به صحبت کردن و یا مراجعه به دکتر بواسیر یا هموروئید نیستند و همین موضوع می تواند شرایط این بیماران را روز به روز وخیم تر کند و موجبات پیشرفت آن را فراهم نماید. سوال مهمی که برای اکثر بیماران مطرح می شود این است که برای برای بیماری بواسیر به چه دکتری باید مراجعه کرد؟

دکتر هموروئید چه تخصصی باید داشته باشد؟
قطعا داشتن بورد تخصصی جراحی در یکی از حوزه های زیر از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب پزشک یا دکتر هموروئید شناخته می شود که باید در نظر بگیرید:

جراح عمومی
جراح متخصص گوارش
درباره بیماری
بیماری بواسیر چیست؟ این عارضه در اثر کشیدگی و پارگی مویرگ ها و رگ های خونی ناحیه ی مقعد به وجود می آید. در اطراف ناحیه ی مقعد تعداد زیادی مویرگ و رگ خونی وجود دارند که در اثر برخی عوامل مانند یبوست و بارداری ممکن است تحت فشار و کشش شدید قرار بگیرند و در نتیجه دچار آسیب هایی نظیر کشیدگی، پارگی، التهاب و از هم گسیختگی شوند. در چنین شرایطی شخص به بیماری هموروئید مبتلا می گردد.

هموروئید می‌تواند در مراحل ابتدایی و خفیف با یک خونریزی ساده و بدون درد شروع شود و در ادامه با علائم شدید تری مانند درد، سوزش و خارش و بیرون زدگی هایی گوشتی شکل در اطراف ناحیه ی مقعد ظاهر گردد. هرچه علائم بیماری به سمت وخامت بروند، طبیعی است که روند درمان سخت تر خواهد بود و طولانی تر و در نهایت تیغ جراحی دکتر بواسیر در انتظار شماست.

قطعا چنین مساله ای برای هیچکس خوشایند نیست. بیماری هموروئید قابل درمان است و با انتخاب یک پزشک هموروئید خوب می توان برای همیشه به آن پایان داد. امروزه با پیشرفت های فوق العاده ای که در حوزه ی دانش پزشکی صورت گرفته است برای درمان قطعی بواسیر تکنولوژی های پیشرفته ای به وجود آمده است، روش های ایمن تر و مطمئن تری مانند لیزر بواسیر که نسبت به عمل جراحی بواسیر به مراتب موثرتر هستند و عوارض بسیار کمتری هم به دنبال دارند که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن بدون درد و خونریزی پایانی برای بیماری باشد.

دکتر بواسیر یا هموروئید در تهران
اگر به دنبال دکتر هموروئید در تهران هستید، کلینیک پایتخت یکی از قدیمی ترین مراکز لیزر بواسیر در تهران است که می‌توانید برای مشاوره و درمان بیماری تان به آن مراجعه کنید. این کلینیک با سابقه ای نزدیک به پانزده سال و با استفاده از روش نوین لیزر، انواع بیماری‌های ناحیه مقعد را در کوتاه ترین زمان و با بهترین نتیجه درمان می‌کند.

کلینیک پایتخت تحت نظر پزشکان متخصص و باتجربه  نظیر دکتر علیرضا زارعی و همچنین با انتخاب پرسنل حرفه ای تا کنون توانسته بهترین خدمات درمان بواسیر و سایر بیماری‌های نشیمنگاه را به بیماران ارائه دهد.

برای درمان بیماری بواسیر انتخاب بهترین پزشک متخصص در زمینه‌ تشخیص و درمان انواع هموروئید فوق العاده با اهمیت است و در روند درمان بیماری شما می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. انتخاب پزشک نادرست یعنی طولانی شدن روند درمان و به وجود آمدن مشکلات جدید تر.

پزشکی که آگاهی و اطلاعات کافی را در زمینه ی تشخیص و شناخت انواع بیماری های مقعدی از جمله هموروئید دارد و با بهترین و به روز ترین روش های درمان آنها آشناست و سوابق درمانی موفقی در این زمینه دارد می تواند از بهترین گزینه ها برای مراجعه ی شما باشد.

خانم‌هایی که به این عارضه دچار می‌شوند، بیشتر به دنبال دکتر بواسیر خانم برای درمان بیماری خود هستند. در کلینیک پایتخت کادر پزشکی و پرستاری خانم بکار گرفته شده اما درمان هموروئید در این مجموعه توسط پزشک آقا انجام می‌شود.

همچنین بسیاری از مراجعین از شهرهای اطراف تهران برای درمان بیماری شان به این مرکز مراجعه می کنند و بدون هیچگونه مشکلی بعد از جراحی لیزر دوباره به شهر خود برمی‌گردند. چون لیزر یک روش سرپایی و بدون بیهوشی است که در کمتر از یک ساعت انجام می شود و نیازی به استراحت و گذراندن دوران نقاهت بعد از عمل نخواهد داشت.

سوالاتی که باید از دکتر هموروئید بپرسید؟
بیماری هموروئید می تواند مشکلات و ناراحتی های زیادی برای فرد به وجود بیاورد و ذهن او را درگیر سوالات متعددی کند. توصیه میکنیم در زمان مراجعه به دکتر هموروئید سوالات زیر را بپرسید:

آیا هموروئید من درمان خواهد شد؟
دارویی برای درمان بواسیر وجود دارد؟
بهترین و قطعی ترین روش برای درمان هموروئید کدام است؟
آیا به جای عمل بواسیر روش درمانی دیگری وجود دارد؟
آیا پس از درمان امکان بازگشت مجدد وجود دارد؟

 

دکتر بواسیر یا هموروئید در تهران | کلینیک پایتخت

۱۴۰۱/۶/۳۰ ۱۶:۱۳:۴۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۷/۷ ۱۰:۳۹:۱۴
(ویرایش)

وای یبوست تو بچه ها خیلی بده من پسرم یبوست گرفته بود با هزارتا سختی براش از دکتر نسرین دوامی وقت گرفتم الان خیلی بهتره خداروشکر

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران