تعداد بازدید : 69
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۳۰
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۶/۳۰ ۰۰:۱۵:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

اهمیت و تاثیر اهدای گیفت نمایشگاهی برای مخاطبان چیست؟

(ویرایش)

کی از استراتژی های قدرتمندی که امروزه در سراسر دنیا برای بازاریابی و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد، اهدای گیفت نمایشگاهی به مخاطبان است که تاثیر فوق العاده ای در بازاریابی موفق یک کسب و کار دارد؛ از جمله تاثیرات مهمی که هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی می ‌توانند در بازاریابی و تبلیغات یک کسب و کار داشته باشند عبارتند از:

  • معرفی برند:از جمله مهم ترین اهدافی که کسب و کار ها با تهیه و اهدای گیفت نمایشگاهی آن را دنبال می کنند، معرفی برند خود به مشتریان و بازدیدکنندگان نمایشگاه است. این موضوع به خصوص برای شرکت ‌های نوپا و نوظهور و یا شرکت هایی که رقبای زیادی دارند، بسیار حائز اهمیت است و یک فرصت بی نظیر برای آن‌ ها محسوب می شود تا از این طریق بتوانند نام تجاری خود را در میان سایر نام ‌های تجاری بزرگ و کوچک به مخاطبان معرفی کنند و مشتریان و مخاطبان جدیدی را جذب کنند. هم چنین ممکن است بسیاری از افراد از نوع محصولات و یا خدمات شما آگاهی نداشته باشند که این مساله با استفاده از اهدای گیفت نمایشگاهی قابل حل است.
  • افزایش مشتریان وفادار: به طور کلی، هدیه دادن باعث ایجاد حس ارزشمندی در مخاطب می‌ شود و نشان دهنده احترام و ارزشی است که شما برای مخاطبان قائل هستید، اهدای یک گیفت نمایشگاهی نیز می ‌تواند این احساس را در مخاطبان و مشتریان بالقوه شما ایجاد کند. این احساس خوشایند، مشتری را ترغیب می‌کند تا به شما اعتماد کند و تجربه خوبی برای او به جای می‌گذارد و باعث می‌ شود بارها و بارها تمایل به استفاده از محصولات و خدمات شما داشته باشد و تبدیل به مشتری وفادار و دائمی برند شما شود.
  • تبدیل مشتریان بالقوه به مشتری واقعی: یکی دیگر از مزایای اهدای هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی، تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی است. مشتریان بالقوه به کسانی گفته می شود که به کالاها و خدمات شما نیاز دارند اما برند شما را نمی ‌شناسند و تنها به دنبال راه حلی برای رفع نیاز خود هستند. این افراد معمولا در نمایشگاه شرکت می‌ کنند و از خدمات و محصولات مورد نظر خود بازدید می‌ کنند تا بتوانند برای برطرف کردن نیاز خود انتخاب درستی انجام دهند. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی فرصت بسیار مناسبی برای شماست که بتوانید مشتریان بالقوه را از وجود خدمات و محصولات خود آگاه کرده و اعتماد آن‌ ها را نسبت به برند خود جلب کنید که در نتیجه این کار، آن‌ ها تبدیل به مشتریان واقعی شما خواهند شد و از شما خرید خواهند کرد.
  • اعتبار بخشیدن به نام تجاری: اهدای یک گیفت نمایشگاهی می‌ تواند باعث اعتبار بخشیدن به نام تجاری شما شود. در واقع هر کالایی را که به صورت رایگان و به عنوان هدیه به مخاطبان اهدا می‌ کنید نشان از سخاوتمندی و ارزش نهادن بر مشتری دارد و این امر باعث می ‌شود جایگاه برند شما در میان سایر رقبا ارتقا یابد و مشتریان به شما اعتماد بیشتری پیدا کنند. به عبارت دیگر، با اهدای هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی، برند خود را در ذهن مشتری ثبت می‌ کنید و اعتبار خود را نزد او افزایش می ‌دهید.
  • بازاریابی کم هزینه: شما هر چقدر هم که برای گیفت های نمایشگاهی هزینه کنید، باز هم به پای تبلیغات پر هزینه رسانه ای یا بیلبوردهای تبلیغاتی نمی رسد؛ به عبارت دیگر،بازاریابی کم هزینه یکی دیگر از مزایای انواع گیفت نمایشگاهی است که از این طریق می‌توانید بودجه بازاریابی خود را به حداقل برسانید.

افرادی که برای بازدید از غرفه های مختلف به نمایشگاه می آیند، به واسطه اینکه به دنبال استفاده از کالاها و خدمات مورد نیازشان و آشنایی با برندهای مختلف هستند، توجه بیشتری به هر گونه تبلیغاتی که در نمایشگاه می‌شود، دارند و مطمئنا از میان آن ها می ‌توانید مشتریان بیشتری را برای خود جذب کنید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران