تعداد بازدید : 147
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۲
کاربران آنلاین : 0
zizi2000
۱۴۰۱/۷/۲ ۱۰:۵۰:۴۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۲:۰۴:۰۷

آیا زاویه سازی فک و صورت لاکچری است؟

(ویرایش)

زاویه سازی فک و صورت

میل به زیبایی و تلاش برای زیباتر شدن از ابتدا در انسان ها به ویژه خانم ها وجود داشته است و امروزه با پیشرفت علوم پزشکی و جراحی پلاستیک، دستیابی به این آرزو آسان شده است. یکی از روش های زیبایی که این روزها رایج است. حرکت دادن صورت و فک است. شاید در اطراف خود افرادی را دیده باشید که چانه V شکل زیبایی دارند و این مدل چانه تقارن زیبایی در چهره آنها ایجاد کرده است. این باریک شدن فک چهره را جذاب تر و جوان تر نشان می دهد.

فواید  زاویه سازی صورت و فک

عملکرد زاویه ای به روش ها و تکنیک های مختلفی انجام می شود، اما به طور کلی با انجام این کار می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

زاویه فک و صورت یکی از روش های زیباسازی صورت است که فواید مختلفی برای انسان دارد از جمله:

صورت را جوان تر نشان دهید
خط گونه را نازک تر نشان دهید
زاویه چانه و تقارن
گونه های خود را برجسته تر نشان دهید
بینی را ظریف تر نشان دهید
چشم های گرد

زاویه سازی فک با تزریق چربی و ژل - دکتر هادی سرمست

زاویه فک و صورت با تزریق بوتاکس

روش دیگر برای افزایش زاویه سازی  صورت و فک تزریق بوتاکس است. در این روش متخصص پوست با تزریق بوتاکس قسمت هایی از فک و عضلات صورت را فلج می کند و این عضلات در نهایت منقبض می شوند. به این ترتیب چهره و فکر در زاویه خوبی قرار می گیرند. خطوط و چین و چروک های پوست نیز به این ترتیب از بین رفته و صورت جوان تر می شود.

در این روش بی حسی موضعی تزریق می شود و هیچ گونه درد، خونریزی، خارش و قرمزی ایجاد نمی کند. نتیجه این روش زاویه ای از 3 تا 5 روز بعد از تزریق قابل مشاهده است و نتیجه 3 تا 4 ماه باقی می ماند.

درمان خط فک با ژل های پوستی

قبل از درمان با تزریق ژل پوستی، بیمار باید در صورت لزوم مورد ارزیابی قرار گیرد و با شل کننده عضلانی در نوارهای پلاکتی و همچنین در صورت وجود چربی در ناحیه گردن زیر چانه با زاویه کمی از گردن، به صورت ضربدری تحت درمان قرار گیرد. لیپوساکشن گردن باید در نظر گرفته شود.

انتخاب دوز ژل های تزریقی

دوز مورد نیاز برای تزریق ژل فک بسیار متغیر است و بستگی به شکل آناتومیک و نتیجه مطلوب دارد، برخی از بیماران با 1 میلی لیتر راضی می شوند و برخی دیگر برای رسیدن به نتیجه دلخواه به 6 میلی لیتر نیاز دارند.

پزشک صورت را ارزیابی می کند و پس از مطالعه شرح حال و آزمایش بیمار، بهترین دوز را انتخاب می کند. اگر بیمار سابقه عوارض جانبی تزریق ژل پوستی داشته باشد، اگر بودجه آنها محدود باشد، یا اگر در صورت تمایل نتایج دقیق تری داشته باشند، ممکن است دوز اولیه کمتری انتخاب شود.

با تزریق ژل های پوستی، روش رایج برای برنامه ریزی برای بهبود خط فک، تزریق 2 میلی لیتر در هر بار، ماهانه، تا زمانی که بیمار و پزشک از ظاهر عمل راضی باشند، می باشد.

هم چنین بخوانید: آبرسانی پوست

درمان چقدر طول خواهد کشید؟

پاسخ به این سوال بسیار فردی است و به آناتومی، متابولیسم، دوز، محل قرارگیری، محصول و غیره بیمار بستگی دارد. به طور معمول، با رایج ترین تزریق ژل پوستی برگشت پذیر، پروتکل به این صورت است: اگر بیمار از نتایج در عرض 1 ماه راضی باشد (یعنی تزریق ژل کافی است)، باید در 6 ماهگی درمان شود، سپس در 6 ماهگی یک بار در سال درمان شود.

. در صورتی که بیمار از نتایج یک ماهه راضی نباشد. (یعنی برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود نیاز به تزریق ژل پوستی بیشتری است) باید هر یک تا سه ماه یکبار تزریق ژل پوستی بیشتری انجام شود تا ظاهر مورد نظر حاصل شود. سپس بیمار باید ظرف 6 ماه، پس از 6 ماه و سپس سالی یک بار تحت درمان قرار گیرد.

سرگشته محضیم و در این وادی خلقت عاقل تر از آنیم که ذیوانه نباشیم
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران