تعداد بازدید : 232
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۵
کاربران آنلاین : 0
fatemeh7997
۱۴۰۱/۷/۵ ۱۱:۵۶:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۱ ۱۶:۴۴:۵۶

آموزش طلا سازی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای طلا سازی

(ویرایش)

آموزش طلاسازی فنی حرفه ای از جمله دوره های فنی است که افراد بسیاری تمایل دارند با ورود به این رشته هنری و جذاب، صاحب یک شغل پر درآمد شوند. این حرفه بازار کار خوبی دارد در عین حال لازم است زمان و کسب تجربه زیادی پشت سر گذاشته شود.

در آموزشگاه طلافنون نیازی به گذراندن دوره های دیگر یا پیش نیاز ندارید، چرا که تمامی دوره ها به صورت کاملا تخصصی، عملی و کاربردی از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود و به منظور راه اندازی حرفه و کسب و کار خود، می توانید با شرکت در دوره های آموزشگاه طلافنون به مقصود خود برسید و کسب درآمد نمایید.

سازمان فنى و حرفه اى،مدارك بين المللى اين نهاد و همكارى مجموعه آموزشى طلافنون با اين ارگان بين المللى

در حال حاضر بسيارى از كشورهاى پيشرفته و تعداد زيادى از كشورهاى در حال توسعه جزء سازمان جهانى كار (ilo) هستند. اعتبار مدارك فنى و حرفه اى كشور كه همان مدارك سازمان بين المللى كار است، در بحث تخصص و تجربه و مهارت از مدارك دانشگاهى بالاتر است. افرادى كه حتى مدارك درجه ٢ سازمان فنى و حرفه اى را دارا هستند راحت تر و سريعتر برای اخذ ويزاى كار به نسبت افرادى كه مدارك دانشگاهى دارند مى توانند اقدام كنند.

هم اكنون يكى از اصلى ترين مداركى كه اتحاديه هاى طلا و جواهر شهرها و اداره استاندارد براى صدور پروانه كسب طلا فروشى و پروانه توليد كارگاه طلا سازى و اخذ مجوز استاندارد يا طى مصنوعات طلا از درخواست كنندگان مى خواهند،گواهى نامه هاى فنى و حرفه اى مى باشد.

هنرجويان مى توانند با شركت در دوره هاى آموزشى مراكز آموزشى طلافنون ايران و پس از قبولى در آزمون هاى تعيين صلاحيت اين مدارك معتبر بين المللى را كسب نموده و به عنوان قوى ترين گواهى فنى در سطح دنيا كه مورد تاييد تمام كشورهاى عضو سازمان جهانى كار هست مشغول به كار شده و هم چنین از مزاياى خوب،پوشش هاى بيمه اى،اخذ تسهيلات مدارك فنى و حرفه اى برخوردار شوند.

آموزشگاه طلافنون با داشتن 10 شعبه در سراسر ایران فعال ترین برند است که بواسطه بهره مندی از اساتید مجرب ، بهترین و حرفه ای ترین آموزش ها را به هنرجویان گرامی ارائه می دهد.

آموزشگاه طلا سازی طلافنون با ارائه مدرک فنی حرفه ای طلا فروشی در انواع دوره های آموزش طلا و جواهر سازی همچون طراحی دستی طلا و جواهر، تعمیرات طلا و جواهر، ریخته گری فلزات قیمتی، گوهر تراشی، ملیله سازی، آموزش مخراج کاری، دوره آموزش گوهر شناسی،آموزش حکاکی و قلم زنی ،آموزش قلم زنی انگشتر، طراحی طلا و جواهر با رایانه، آموزش طراحی طلا و جواهر با ماتریکس، دامله، فست کات، آموزش مینا کاری، حکاکی روی گوهر، خطاطی روی گوهر را ارائه می نماید.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران