تعداد بازدید : 208
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۷/۲۳
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۷/۲۳
کاربران آنلاین : 0
decorland
۱۴۰۱/۷/۲۳ ۱۷:۲۱:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۶:۱۴:۴۶

ارزان ترین کشور برای اخذ پاسپورت دوم برای ایرانیان

(ویرایش)

یکی از روش‌هایی که‌ می‌توان از طریق آن نسبت به دریافت پاسپورت و شهروندی دومینیکا اقدام کرد، استفاده از انواع برنامه‌های سرمایه‌گذاری است که توسط دولت در این مورد ارائه می‌شود.

برنامه شهروندی اقتصادی نیز برای اولین بار در حدود 29 سال پیش تاسیس شد. با استفاده از این برنامه امکان دریافت پاسپورت دوم غیرقابل فسخ، به متقاضیان و خانواده‌‌‌‌ها، تنها در مدت 4 تا 6 ماه بدون اینکه به رفتن و اقامت در این کشور نیاز باشد، وجود دارد. این برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا به صورت قانونی بوده و براساس آن می‌توان نسبت به دریافت تابعیت دوم از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام کرد.

نکته مهم دیگر در این خصوص نیز ارزان بودن روند دریافت شهروندی دومینیکا از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری است که با حداقل مبلغی در حدود 100.000 دلار آغاز می‌شود. برای بهره‌مندی از این برنامه دولت دومینیکا ملاحظاتی را نیز درنظر دارد. درواقع شرکت در برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا برای افراد معتبر امکان‌پذیر است.

این اعتبار از طریق آژانس‌های تحقیقاتی مربوطه برای تمام افراد بالای 18 سال انجام می‌گیرد. به این ترتیب افراد فاقد هرگونه سابقه کیفری که سوابق آن‌ها نیز به طور مرتب چک می‌شود مجوز اخذ تابعیت و اقامت دومینیکا را خواهند داشت. همچنین عاری بودن از هرگونه بیماری و به سر بردن در سلامتی کامل شرط دیگر برای شرکت در این برنامه است.

برای آن که بتوانید هرچه بهتر و بیشتر با این موضوع آشنا شوید، در صورت اخذ پاسپورت دوم از کشور دومینیکا، می‌توانید به بیش از 140 کشور دنیا بدون داشتن ویزا سفر کنید، از امتیازاتی که این کشور برای شهروندانش در نظر گرفته است، استفاده کنید و همچنین در خاک این کشور کار، زندگی و تحصیل کنید. هزینه اخذ پاسپورت دوم از دومینیکا برای ایرانیان داخل کشور را مورد بررسی قرار دادیم.

دکور خانه شما بخشی از شخصیت شماست.
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران