تعداد بازدید : 60
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۲
کاربران آنلاین : 0
lunaplateada
۱۴۰۱/۸/۲ ۱۷:۱۲:۴۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۳۶:۴۰

محصولات پرفروش کیسه زباله ارزان قیمت

(ویرایش)

تعدادی از پرفروش ترین محصولات کیسه زباله ارزان قیمت به شرح زیر می باشد.

کیسه زباله بند دار لندی رول 20 عددی

لندی 

برند

زباله

نوع

55*60  متوسط

سایز 

20 عدد

تعداد

بله

بند دار

 پرفراژدار

ویژگی

مشکی

رنگ

رولی

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

 

کیسه زباله بند دار لندی یک رول 20 عددی و ساخته شده از پلاستیک می باشد. سایز این کیسه ها 55 * 60 سانتی متر می باشد. این کیسه ها بسیار ضخیم و مقاوم و دارای یک بند جهت بستن درب کیسه می باشد . قیمت کیسه زباله   باکیفیت در خرید های اداری بسیار با اهمیت است. این کیسه ها دارای پرفراژ بوده و به راحتی از یکدیگر جدا می شوند و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. جهت خرید عمده کیسه زباله از شرکت تامین فلات با قیمت عمده و ارزان که یکی از مراکز پخش کیسه زباله در شهر تهران می باشد، اقدام نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت کیسه زباله زرد رنگ و کیسه زباله پیلگون با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

کیسه زباله 3رول شیری پیلگون 40در50 بسته 75 عددی

پیلگون

برند

زباله

نوع

50*40  کوچک

سایز

75 عدد

تعداد

خیر

بند دار

 پرفراژ دار، تجذیه پذیر

ویژگی

شیری

رنگ

رولی، جعبه ای

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

 

شرکت زرین پلاست نیلگون در سال 1360 فعالیت خود را در زمینه ی تولید انواع کیسه پلاستیکی با عنوان پیلگون آغاز نموده است. کیسه زباله پیلگون در سایز خیلی کوچک مخصوص سطل های زباله ی کوچک در اتاق می باشد. این محصول با دارا بودن مزایایی مانند: رول 3 عدد در جعبه ، پرفراژ برای جدا سازی آسان از همدیگر و خاصیت تجذیه پذیری، در میان مصرف کنندگان کیسه های کوچک برای سطل های زباله بسیار پر طرفدار است.

کیسه زباله بند دار متوسط پیلگون مدل توبره

پیلگون

برند 

زباله

نوع

55*70 متوسط

سایز 

20 عدد

تعداد

بله

بند دار

ضخیم، پرفراژ دار

ویژگی

سفید

رنگ

رولی، جعبه ای

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

 

کیسه زباله بند دار پیلگون دارای 20 عدد کیسه به اندازه های 55 * 70 می باشد. این کیسه زباله ها تجزیه پذیر بوده و موجب آلودگی محیط زیست نمی شوند. این کیسه زباله ها دارای پرفراژ هستند و مصرف آنها بسیار آسان می باشد. در روی جعبه کیسه زباله یک خط پرفراژ وجود دارد که پس از جدا کردن آن می توانید به راحتی از کیسه زباله استفاده نمایید. خرید کیسه زباله برای تمامی محل های اداری و مسکونی مورد نیاز می باشد و استفاده از یک کیسه زباله باکیفیت و مرغوب، کار جمع آوری و انتقال زباله ها را بسیار آسان می کند. جهت خرید عمده کیسه زباله و کیسه زباله بند دار از شرکت تامین فلات با قیمت عمده و ارزان که یکی از مراکز پخش کیسه زباله در شهر تهران می باشد، اقدام نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت کیسه زباله زرد رنگ و کیسه زباله پیلگون با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

کیسه زباله بند دار 3 رول متوسط سبز پیلگون

پیلگون

برند

 زباله

نوع

53*57 متوسط

سایز

42 عدد

تعداد

بله

بند دار

پرفراژ دار، تجزیه پذیر

ویژگی

سبز

رنگ

رولی، جعبه ای

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

 

کیسه زباله بند دار پیلگون در بسته بندی به صورت 3 رول به تعداد 42 عدد کیسه می باشد. سایز این کیسه ها 53 * 57 سانتی متر می باشد. کیسه زباله های پیلگون بسیار ضخیم هستند و جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست این کیسه ها تجزیه پذیر هستند و آسیبی به محیط نمی زنند. این کیسه ها دارای پرفراژ و سبز رنگ هستند و پس از استفاده و پر شدن کیسه می توانید از بند آن جهت بستن درب کیسه استفاده کنید که روشی بسیار آسان جهت بستن درب کیسه می باشد. جهت خرید عمده کیسه زباله و کیسه زباله بند دار از شرکت تامین فلات با قیمت عمده و ارزان که یکی از مراکز پخش کیسه زباله در شهر تهران می باشد، اقدام نمایید. همچنین جهت اطلاع از قیمت کیسه زباله زرد رنگ و کیسه زباله پیلگون با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

کیسه زباله رولی مشکی پیلگون 70*90

پیلگون

برند

زباله

نوع

70*90  بزرگ

سایز

1 کیلویی

تعداد

خیر

بند دار

ضخیم، پرفراژ دار، تجذیه پذیر

ویژگی

مشکی

رنگ

رولی، توپی

بسته بندی 

ایران

کشور سازنده

 

برخی از کیسه زباله های برند پیلگون با مدل خاصی از  بسته بندی، به شکل رول توپی هستند. در برخی از این کیسه ها تعداد هر بسته بر روی کالا درج شده است. در بسته بندی کیسه زباله مورد نظر با توجه به وزن یک کیلویی آن کیسه زباله قرار دارد. این محصول دارای خاصیت تجذیه پذیری می باشد که این مساله بسیار به محیط زیست کمک می نماید. پرفراژ این کالا نیز باعث جدا سازی بسیار آسان از همدیگر است. چنس ضخیم این محصول موارد کاربردی آن را نیز بیشتر می نماید. خرید کیسه زباله رولی پیلگون با توجه به مزایای گفته شده بسیار مقرون به صرفه می باشد.

کیسه زباله مشکی فله 100*80

تولیدات داخلی

برند

زباله

نوع

100*80 بزرگ

سایز

کیلویی

تعداد

خیر

بند دار

ضخیم ، بدون بو

ویژگی

مشکی

رنگ

فله ای

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

کیسه زباله های فله ای محصولاتی پر استفاده در شرکت ها و سازمان ها می باشند. این کالا به دلیل مدل فله ای از لحاظ قیمت ارزان تر از محصولات با بسته بندی هستند. خرید نایلون زباله به رنگ مشکی پر فروش تر از رنگ های دیگر می باشد. سایز بزرگ و جنس ضخیم این محصول برای استفاده ی زباله های خشک و یا زباله های بیمارستانی کاربرد بیشتری دارد. این محصول از مواد با کیفیت تهیه شده و به همین دلیل بدون بو است.

کیسه زباله زرد فله 120*90

تولیدات داخلی

برند

زباله

نوع

120*90 بزرگ

سایز

کیلویی

تعداد

خیر

بند دار

ضخیم، بدون بو

ویژگی 

زرد

رنگ

فله ای

بسته بندی

ایران

کشور سازنده

 

در سازمان ها و شرکت های بزرگ از کیسه زباله هایی که در سایز بزرگ هستند و البته رنگ زرد بیشتر برای زباله های تر استفاده می نمایند. بنابر این بیشترین خریداران این کالا سازمان ها و شرکت ها و البته بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشند. این محصول با داشتن جنس ضخیم برای جلوگیری از نشتی شیرابه در سطل زباله بسیار پر کاربرد می باشد. کیسه زباله زرد رنگ سایز بزرگ که به صورت فله ای به فروش می رسد ارزان تر از کیسه زباله های بسته بندی شده است. این محصول توسط تولید کنندگان داخلی با بهترین مواد بازیافتی تهیه می شود.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران