تعداد بازدید : 124
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۷
کاربران آنلاین : 0
sakara
۱۴۰۱/۸/۴ ۰۰:۵۸:۵۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۰/۴ ۲۳:۰۸:۳۱

چه گیفتی برای شب یلدا مناسب است؟

(ویرایش)

نکته مهمی که در هنگام خرید هدایای مناسبتی، چه شب یلدا و چه دیگر مناسبت ها، وجود دارد، این است که مراقب باشیم تا در دام کلیشه ها و هدایای تکرار نیفتیم. اگر بخواهیم این موضوع را بهتر درک کنیم، کافی است نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم؛ یا این که اصلا چرا راه دوری برویم؛ نگاهی به انواع هدایای تبلیغاتی و غیره که در این پنج سال اخیر از طرف خانواده، دوستان و یا در محل کار و یا در نمایشگاه های مختلف دریافت کرده اید، بیندازید.

اکنون منصفانه ببینید که چند درصد آن ها کلیشه ای است و اکنون به روزی که آن هدیه تکراری را دریافت کرده اید و احساسی که در آن لحظه داشته اید فکر کنید.

واقعیت این است که همه از دریافت هدیه خوشحال می شوند ولی هیچکس منتظر دریافت یک هدیه کلیشه ای و تکراری نیست؛ به عبارت دیگر، نوع هدیه می تواند رابطه مستقیمی با میزان هیجان فرد هدیه گیرنده داشته باشد؛ به همین دلیل داشتن خلاقیت در تهیه کادو شب یلدا می تواند کمک زیادی به شما کند تا بدون این که نیازی به صرف هزینه زیادی داشته باشید؛ بتوانید حداکثر هیجان و خشنودی را در فرد دریافت کننده هدیه به وجود بیاورید.

مناسبتی مثل شب یلدا هم منفک از دیگر مناسبت ها نیست و استفاده از خلاقیت در خرید گیفت شب یلدا می تواند باعث شود که شما هدیه ای به یادماندنی تهیه کنید و با این کار، یاد و نام خود را در ذهن هدیه گیرنده ماندگار کنید؛ در این صورت، اگر شما به عنوان یک کسب و کار، گیفتی خلاقانه برای شب یلدا تهیه کنید، مطمئناً برند شما تا مدت های مدیدی در خاطر مخاطبانتان حک خواهد شد.

۱۴۰۱/۸/۷ ۰۹:۳۳:۳۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۰ ۱۱:۲۱:۲۷
(ویرایش)

کادوی سبز و قرمز تکراری شده خواهشمندم از رنگ های دیگر هم استفاده کنید

مهارت های فنی که لازم است یادبگیریم

مهارت های فنی لازم در رزومه

۱۴۰۱/۸/۷ ۰۹:۳۵:۰۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۱۰ ۱۱:۲۱:۲۷
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران