تعداد بازدید : 66
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۸/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۹
کاربران آنلاین : 0
lunaplateada
۱۴۰۱/۸/۹ ۰۹:۴۸:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۱:۳۶:۴۰

کاغذ A4 از کجا بخریم ؟

(ویرایش)

کاغذ A4 از کجا بخریم ؟

کاغذ A4 یک عضو جدا نشدنی در همه اداره و سازمان هاست به طوری که در تمام ادارات خصوصی و دولتی از آن برای مصارف اداری و روزمره استفاده می کنند. همین امر باعث شده تا کیفیت و قیمت کاغذ برای مدیران اهمیت داشته باشد. به طور معمول کاغذ A4 در ادارات برای کپی کردن مطالب استفاده می شود و کیفیت کاغذ باعث طول عمر دستگاه های کپی، پرینتر و فکس و همچنین صرفه جویی در زمان می شود. برندهای زیادی از کاغذ A4 در بازار وجود دارد. کیفیت بالا و قیمت ارزان دو دلیل برای فروش بالای یک برند می باشد. هرچه کیفیت کاغذ بالا باشد طول عمر دستگاه هایی که از کاغذ استفاده می کنند، بیشتر خواهد شد. به طور کلی برگه آچار یکی از ارکان مهم در سازمان ها، شرکت ها و ادارات می باشد. کیفیت کاغذ خریداری شده تاثیری بسزایی در عملکرد و سرعت کار و همچنین طول عمر دستگاه هایی که با کاغذ سر و کار دارند، به این موضوع بستگی دارد.

خرید انواع کاغذ A4  از تامین فلات

شرکت تامین فلات به عنوان  یکی از بزرگ ترین تامین کننده های کاغذ A3 –A4 – A5  در ایران، به منظور رعایت اصل مشتری مداری و همچنین رفاه حال مشتریان فروش کاغذ خود را با کمترین سود و با ارائه کاغذ های اورجینال و باکیفیت به عمل می رساند.

با استفاده از مشاوره فنی رایگان این شرکت می توانید  بهترین خرید برگه A4، هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت، را داشته باشید. همچنین شرکت تامین فلات دارای انواع برندهای کاغذ از جمله دابل ای، پیپروان، سل پرینت، کپی مکس، گلد و ... می باشد.

شرکت تامین فلات جهت رفاه حال مشتریان عزیز و گرامی، ثبت سفارش انواع کاغذ را به صورت آنلاین و تلفنی پیگیری و انجام خواهد داد و به شما اطمینان خواهیم داد که در این شرکت تمام کالاها با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر فروشندگان و همچنین اجناس اصل و اورجینال عرضه خواهد شد.

معرفی برندهای کاغذ A4

کاغذ A4 یکی از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین انواع کاغذ به شمار می رود و یکی از عضوهای جدانشدنی در اکثر ادارات و سازمان ها می باشد. برندهای زیادی در بازار به فروش می رسند اما کیفیت مناسب و قیمت خوب یک کاغذ از دلایلی محسوب می شود که یک برند فروش بالایی داشته باشد. بالا بودن کیفیت کاغذ موجب طول عمر دستگاههای کپی، فکس و پرینتر خواهد شد. در ادامه به معرفی انواع برندها و شرح آن ها می پردازیم.

کاغذ A4 کپی مکس

یکی از پرمصرف ترین کاغذهای بازار کاغذ کپی مکس است که دارای وکیوم نایلونی به رنگ های قرمز و آبی می باشد که این تفاوت رنگ نشان دهنده وزن کاغذهاست و کیفیت آن ها یکسان می باشد. کاغذ کپی مکس دارای وزن 80 گرم می باشد و به صورت بسته ای به فروش می رسد. درون هر بسته تعداد 500 عدد کاغذ وجود دارد. این کاغذ محصول کشور اندونزی می باشد که پس از واردات در ایران برش زده می شوند و دارای سایز های A4 و A3 و A5 می باشد.

 

برند

کپی مکس

مدل

آ4

سایز

21 در 29.7 سانتی متر

گرماژ

80 گرم

تعداد برگ در بسته

500 برگ

رنگ

سفید

ویژگی

درصد بالای سفیدی، تراکم بالای بافت کاغذ، برش لیزری، بسته بندی قابل بازیافت

تولید

هند یا چین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاغذA4 دابل A

کاغذ دبل A از گذشته تا به امروز جزء بهترین برندهای پر مصرف و پرفروش کاغذ در بازار کشور می باشد. کاغذ A4 دبل A از ماندگارترین انواع کاغذ برای پرینترهای دورو و با کنتراست بالا می باشد و همچنین گرد و غبار را جذب نمی کند و این امر سبب افزایش طول عمر دستگاههای پرینتر می شود. این کاغذ ساخت کشور تایلند می باشد و خاصیت ضد حلقه شدن دارد. این کاغذ دارای گرماژ 80 گرم است و در هر بسته تعداد 500 عدد کاغذ وجود دارد.

 

 

برند

دابلA

مدل

آ4

سایز

21 در 29.7 سانتی متر

گرماژ

80 گرم

تعداد برگ در بسته

500 برگ

رنگ

سفید

ویژگی

شفاف و براق، قابلیت چاپ دقیق، صاف و یکنواخت، برش لیزری

تولید

تایلند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاغذ سل پرینت

از برندهای دیگر کاغذ که بسیار پرفروش و پرمصرف است می توان به سل پرینت اشاره کرد.کاغذ A4  سل پرینت دارای وزن 80 گرمی واقعی و مرغوب است. کاغذ A4 سل پرینت برای پرینترهای جوهر افشان، لیزری و کپی فکس مناسب است. در هر بسته از این کاغذ، 500 عدد کاغذ وجود دارد.

 

برند

سل پرینت

مدل

آ4 

سایز

21 در 29.7 سانتی متر

گرماژ

80 گرم

تعداد برگ در بسته

500 برگ

رنگ

سفید

ویژگی

درجه بالای سفیدی، بدون پرز، برش لیزری

تولید

ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاغذ هایبرایت

کاغذ هایپرایت با سطح لطیفی که دارد قابلیت چاپ و کپی دقیق را به ما می دهد و همچنین دارای لفاف محافظت از رطوبت می باشد. کاغذ A4 هایپرایت محصول کشور اندونزی می باشد و گرماژ این کاغذ 80 گرم است و در هر کارتن از این کاغذ 5 بسته و هر بسته شامل 500 برگ کاغذ می باشد.

 

برند

هایبرایت

مدل

                                              آ4        

سایز

21 در 29.7 سانتی متر

گرماژ

80 گرم

تعداد برگ در بسته

500 برگ

رنگ

سفید

ویژگی

سطح صاف و بدون پرز، لفاف محافظ رطوبت، شفاف و براق، برش لیزری

تولید

هند

 

 

 

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران